• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Тестове на Волво за здравина на кабината.

Започната от bigdedi, Сряда, 20 Март, 2013, 19:55:21

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

bigdedi

Тестове на Волво за здравина на кабината за 2013 г.


bigdedi


grants

Не всичко е пари,но всичко е с пари

grants

Не всичко е пари,но всичко е с пари

ceko1969

На 2.08 минута какво показват (и пише) на зеления и червения фон, че есента  много кофти ме удари тежкотоварен автомобил при задминаване от дясно (бил съм му попаднал в мъртвата зона на огледалата).

rolly_s

Що не им закачат по едно ремарке и да го натоварят,да видим и товара като те натисне-колко от кабината ще остане.
Не ми казвай какво да правя, защото ще ти кажа къде да идеш

!na

Цитат на: ceko1969 - Сряда, 20 Март, 2013, 23:23:45
На 2.08 минута какво показват (и пише) на зеления и червения фон, че есента  много кофти ме удари тежкотоварен автомобил при задминаване от дясно (бил съм му попаднал в мъртвата зона на огледалата).

Показват и пишат за две системи в помощ на водачите: LCS - система за подпомагане при смяна на пътната лента и DAS - система за алармиране на водача при попадане на обект в мъртвата зона от дясната страна на кабината. И двете са на основата на сензори.
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

ceko1969

Цитат на: !na - Четвъртък, 21 Март, 2013, 19:26:28
Показват и пишат за две системи в помощ на водачите: LCS - система за подпомагане при смяна на пътната лента и DAS - система за алармиране на водача при попадане на обект в мъртвата зона от дясната страна на кабината. И двете са на основата на сензори.

Благодаря ти за превода и поясненията. Жалко че камиона който ме удари нямаше тези екстри (въпреки че беше волво ) сигурно нямаше да се стигне до инцидента,  шофьора (който после се оказа че ми е познат )постоянно твърдеше че не ме е видял, сега вече му вярвам.

grants

Не всичко е пари,но всичко е с пари

abator

Не съм карал още такъв. Може и да ми хареса.  ;D
Предполагам, че тази година ще отвеят конкуренцията. Като цяло пазара на нови камиони върви на долу. Не е без значение кой ще гризне по-голямо парче от баницата.

grants

Цитат на: abator - Неделя, 24 Март, 2013, 16:25:48
Не съм карал още такъв. Може и да ми хареса.  ;D
Предполагам, че тази година ще отвеят конкуренцията. Като цяло пазара на нови камиони върви на долу. Не е без значение кой ще гризне по-голямо парче от баницата.
На мен определено ще ми хареса. То кабина като физкултурен салон.  ;D ;D
Не всичко е пари,но всичко е с пари

stoil nedev

Това е изпитание или повече реклама? Хамстерът каскадьор  ;D ;D ;D
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

admin

Според мен рекламата е относно лекотата, с която се управлява новото Волво, а не за здравина на кабината.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

stoil nedev

 Админ, това  не е реклама а истинско изпитание ( live test)
Премести го според теб където е най-добре, за мен няма значение!!!
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

admin

Цитат на: stoil nedev - Вторник, 17 Септември, 2013, 19:29:30
Админ, това  не е реклама а истинско изпитание ( live test)
Премести го според теб където е най-добре, за мен няма значение!!!

Стоиле, извинявам се, че в бързината не съм видял, че всъщност друг е озаглавил така темата и затова се получи недоразумение. Въпреки, че е напълно реално и истинско, основната идея на клипа е наистина лекотата, с която се управлява този камион. Ето тук - http://www.dnevnik.bg/video/2013/09/16/2140191_hamster_upravliava_15-tonen_v_kamion_v_reklamen_klip/ е обяснено всичко.

Обърни внимание на този надпис - This clip was setup to demonstrate Volvo Dynamic Steering.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!