• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Дърпа ток

Започната от IvanovIvan, Събота, 01 Февруари, 2014, 19:48:58

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

kron

#15
Както казах колега, това че е нов акумулаторът, както в случая на 9 месеца, не е критерий, че е здрав. Какъвто и акумулатор да вземеш, като марка всичко е боклук. Смениш ли един път оригиналните започват мъките, особено ако си с малките акумулатори, както писах, 180а/ч. С големите 210-230а/ч като че ли по-няма ядове. По мои наблюдения, през зимния период, когато се включи подгревателят на ман, ако нормално акумулаторите показват 24,5волта, когато подгрява, напрежението пада на 23,6-23,7волта, според зависи колко са ти читави акумулаторите, иначе на 22,9волта камионът пали ;)

kron

#15

Механик-водач

Цитат на: Mystang - Понеделник, 03 Февруари, 2014, 10:48:44
Утечка се мери с мултицет.По следния начин.Уреда се слага дa мери ампераж. Откача се клемата на акумулатора. Еднaта сонда на мултицета се допира до откачената клема а другата сонда на акумулaтора.Показва се колко ампера е утечката.Не знам до колко ампера е нормално. При мен беше 8 ампера утечката.
Ти си направо за енергото с тая утечка -това са 172 вата-2 лампи на късите светлини+2 халогена + габарити+ няколко компа...направо спирай с писането и търси народен лечител....
Като бях навремето при военните за случаи като твоя имах в МТЛБто отделен бензинов генератор....
Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!

Механик-водач

Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: kron - Понеделник, 03 Февруари, 2014, 15:45:08
...Друго при МАН всеки път автоматично се включва подгревателя който дърпа много ток...

     Не разбрах за подгревателите. Какво нагряват? И кога се включват?



Цитат на: kron - Понеделник, 03 Февруари, 2014, 15:45:08
180а/ч

     Да вметна, единицата за капацитет е Ампер.час или Амперчаса или А.ч!



Цитат на: kron - Понеделник, 03 Февруари, 2014, 21:02:32
, според зависи колко са ти читави акумулаторите, иначе на 22,9волта камионът пали ;)

     При мен един МАН спираше да пали на 23,5 Волта.



Цитат на: Механик-водач - Понеделник, 03 Февруари, 2014, 21:03:46
-2 лампи на късите светлини+2 халогена + габарити+ няколко компа...направо спирай с писането и търси народен лечител....

     При мен късите и дългите са Н7 по 70 Вата, за халогени, ако имаш предвид фарове за мъгла са Н4 мисля 75/70 Вата, едната жичка е за мъглата, другата с вътрешните дълги светва.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Механик-водач

#18
Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Понеделник, 03 Февруари, 2014, 21:21:35

    При мен късите и дългите са Н7 по 70 Вата, за халогени, ако имаш предвид фарове за мъгла са Н4 мисля 75/70 Вата, едната жичка е за мъглата, другата с вътрешните дълги светва.

Нека не спорим и да не влизаме в конкретика, може и с ксенон да си...идеята на написаното беше друга-това не е утечка, а консумация.

Редактиран цитат!
Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!

Бриги Магнито

М да я кат мъцам,че ше се появат ората с Амперажо и Ватажо нема кой да чуе.
Язека с мултицет моем само а мерим волтаж и познайте друго ми не трее оти мернем ли волтажо еднагически съм му метнал грахта и звездите ми говорат къв ме налегнал,най-често ги опрем до тами е четвъртит и беам за кабели за ток.
Успех с тоците колеги я нечем да се опознаам с тех

П.П.С искрата май май си е най-истинско ми се чини


IvanovIvan

#20
Аз до колкото знам, няма МАН с големите акумулатори, или поне на моя има място само за 180 амперчасовите , а на Актросите бяха 225 амперчасови и зимата нямаше такова треперене на гащи дали ще запали или не .

kron

#21
Има колега изпълнение 2 по 225амперчаса един до друг, но малкият резервоар е по малък, освен ако не е с дългото шаси и вариант какъвто ман карам сега - с два от 225амперчаса един върху друг пак с голям резервоар.Наскоро видях в гаража, мъчеха се  да слагат големи акумулатори в малката кутия, както е твоята. Става, нещо на капака правеха, но не ги догледах. Иначе разликата за международен камион с малки 180 и големи 225 амперчаса акумулатори, е огромна, с малки на 24 ч си иска припалване, с големи на 45 часа пауза не го паля и си пали без проблем, вярно с нови акумулатори съм, като  работят печка, хладилник, телевизор, сателит, без да включвам инвентора да зареждам компа, че той ги мори. Преди карах ман с малки акумулатори - докато карах с оригиналните Варта, изкараха 4 години и нямах никакви ядове,смених ги и почнаха проблемите. Едно кипене на тея акумулатори, едно чудо,след една година единият издаде багажа-айде по гаранция нов и така. Стартовият ток си го имаха, но напрежението си им падаше зимно време до 23волта.  Илчев, на входа на смукателния колектор има една нагревателна свещ, тя ще да подгрява смукателния въздух,не съм я разглобявал, защото към нея отива и една тръбичка освен двата кабела,а кога се включва ти знаеш, караш Ман, кога си реши, че му е хладно ;D

IvanovIvan

А възможно ли е живота на тези малите акумулатори да е съкратен защото тези манове дето са комарели въртят за да запалят . При нас е опщо взето 2-3 години стартер а ако не е достатачно качествен може и по малко . :)

kron

Не знам колега просто са си боклуци проба грешка до като случиш на читави акумулатори но като им изтече гаранцията не им остава много живот така забелязвам няма ги тези акумулатори дето караха по 4-5 години.А сега за стартерите не знам до сега сме нямали проблеми с този елемент от камионите,има един модел на Ман стария мотор д28 който е комонрейл които наистина въртят малко повечко до като запалят но при останалите няма такова явление.Имаме д20 430 много лесно пали,моя е д20 440 е5 като че ли не върти много спрямо по горе посочения д28 мотор,но и това си е фактор за малките акумулатори мисля.

IvanovIvan

За този дето става въпрос е Д20 480 карахме го на диагностики и прегледи в МАН България и от там казаха , че е нормално за тези мотори да въртят преди да запалят . От там казаха , че това е за да качи масло навсякъде и тогава пали.  :)

Бриги Магнито

И у общи линии излиза:


ivopifeca

Вечер изключвам ключ масата и сутрин като отида в гаража,преди да завъртя,показва23.6-23.8 волта,явно е за батерии ???Иначе пали на този волтаж,който показва на дисплея.

kron

За какъв камион става въпрос колега,ако е за ман както казах нормално е с малки акумулатори се включва подгрев и напрежението веднага пада с до един волт.

ivopifeca

Цитат на: kron - Вторник, 04 Февруари, 2014, 21:58:26
За какъв камион става въпрос колега,ако е за ман както казах нормално е с малки акумулатори се включва подгрев и напрежението веднага пада с до един волт.
Premium евро 5.Една вечер за 10-12 часа го оставих на печка и сутринта не можа да запали.

ivopifeca