• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

2014.04.09

Започната от driver1, Петък, 28 Март, 2014, 19:14:52

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

крис

Към колегата който пише за курса Валенсия-Хамбург,колега аз таман се наканих да купя камион и май започнах да се разубеждавам,имам познати които си купиха камиони и работят на 78 цента,как се оправят не знам и те не казват,знаеш ние българите сме така,но да се върна обратно към този курс,километрите са 2000-2200 горе долу,ще ги сметнем 2100 по 0,85 цента
прави 1780 евро по 35л.на сто(това е доста завишено но така ще го сметнем) прави 735л. по
1.05 евро без ддс(щото така или иначе ддс-то от горивото се връща) прави 770 евро,остават 1000 евро,е не вярвам да се събират разходи за писти,застраховки и т.н 500 евро и това е в едната посока за на връщане не говорим,разбира се много зависи от къде караш но то е според времето с което разполагаш,искам да кажа,че може да се икономиса и от магистралите,не знам не искам да споря,в Испания бях доста години но като редови шофьор не съм имал собствен камион,може би някой който има ще сподели нещо.

крис


driver1

Цитат на: крис - Неделя, 06 Април, 2014, 12:56:16
Към колегата който пише за курса Валенсия-Хамбург,колега аз таман се наканих да купя камион и май започнах да се разубеждавам,имам познати които си купиха камиони и работят на 78 цента,как се оправят не знам и те не казват,знаеш ние българите сме така,но да се върна обратно към този курс,километрите са 2000-2200 горе долу,ще ги сметнем 2100 по 0,85 цента
прави 1780 евро по 35л.на сто(това е доста завишено но така ще го сметнем) прави 735л. по
1.05 евро без ддс(щото така или иначе ддс-то от горивото се връща) прави 770 евро,остават 1000 евро,е не вярвам да се събират разходи за писти,застраховки и т.н 500 евро и това е в едната посока за на връщане не говорим,разбира се много зависи от къде караш но то е според времето с което разполагаш,искам да кажа,че може да се икономиса и от магистралите,не знам не искам да споря,в Испания бях доста години но като редови шофьор не съм имал собствен камион,може би някой който има ще сподели нещо.

    Сметката ти е горе-долу вярна като изключим крайния резултат, Не си включил изобщо таксите за аутописта, във Франция ако караш по национал разхода ще ти скочи до небето, а в Германия, ако избягваш аутобана ще стигнеш в следващия месец...Не си включил и комисионата на спедицията с която работиш, а и обикновено има сериозни разминавания между реално изминатите километри и платените от спедитора. Има и други разходи по подръжка на техниката и още, и още...Така, че си направи добре сметката колко ще ти остане накрая...

driver1


stenli79

Зависи и как ще се договорят пътните разходи.Във фирмата която работих таксите за автобаните ги поемаха фирмата получател на стоката,това го знам защото аз и колегите ги изчислявахме и им пращахме уведомителните писма .

крис

Колега както казах остават 1000 евро и не смятам,че от един курс в едната посока ще имам 500 евро разходи,по принцип спедицията ти прибира в края на месеца комисиона за цялата работа,за километрите си прав,именно от там идват повечето проблеми,колкото до аутобаните,мисля,че няма да платя повече от 200 евро наред с толколекта,не знам не споря защото повече от 5 год съм карал там но винаги съм плащал с машинка във Испания и Франция а в Германия с карта на тола но кой ти помни къде колко се плаща,но по принцип си прав,то ако беше хубаво и се печелеше тъй лесно кралят щеше да кара камион

SOLAR

Цитат на: крис - Понеделник, 07 Април, 2014, 13:05:49
Колега както казах остават 1000 евро и не смятам,че от един курс в едната посока ще имам 500 евро разходи,по принцип спедицията ти прибира в края на месеца комисиона за цялата работа,за километрите си прав,именно от там идват повечето проблеми,колкото до аутобаните,мисля,че няма да платя повече от 200 евро наред с толколекта,не знам не споря защото повече от 5 год съм карал там но винаги съм плащал с машинка във Испания и Франция а в Германия с карта на тола но кой ти помни къде колко се плаща,но по принцип си прав,то ако беше хубаво и се печелеше тъй лесно кралят щеше да кара камион
Цитат на: stenli79 - Неделя, 06 Април, 2014, 15:12:20
Зависи и как ще се договорят пътните разходи.Във фирмата която работих таксите за автобаните ги поемаха фирмата получател на стоката,това го знам защото аз и колегите ги изчислявахме и им пращахме уведомителните писма .
Цитат на: driver1 - Неделя, 06 Април, 2014, 14:02:32
    Сметката ти е горе-долу вярна като изключим крайния резултат, Не си включил изобщо таксите за аутописта, във Франция ако караш по национал разхода ще ти скочи до небето, а в Германия, ако избягваш аутобана ще стигнеш в следващия месец...Не си включил и комисионата на спедицията с която работиш, а и обикновено има сериозни разминавания между реално изминатите километри и платените от спедитора. Има и други разходи по подръжка на техниката и още, и още...Така, че си направи добре сметката колко ще ти остане накрая...
Цитат на: крис - Неделя, 06 Април, 2014, 12:56:16
Към колегата който пише за курса Валенсия-Хамбург,колега аз таман се наканих да купя камион и май започнах да се разубеждавам,имам познати които си купиха камиони и работят на 78 цента,как се оправят не знам и те не казват,знаеш ние българите сме така,но да се върна обратно към този курс,километрите са 2000-2200 горе долу,ще ги сметнем 2100 по 0,85 цента
прави 1780 евро по 35л.на сто(това е доста завишено но така ще го сметнем) прави 735л. по
1.05 евро без ддс(щото така или иначе ддс-то от горивото се връща) прави 770 евро,остават 1000 евро,е не вярвам да се събират разходи за писти,застраховки и т.н 500 евро и това е в едната посока за на връщане не говорим,разбира се много зависи от къде караш но то е според времето с което разполагаш,искам да кажа,че може да се икономиса и от магистралите,не знам не искам да споря,в Испания бях доста години но като редови шофьор не съм имал собствен камион,може би някой който има ще сподели нещо.
Цитат на: abator - Понеделник, 31 Март, 2014, 22:56:06
На 5000км. навлото ще е към 4500 - 5000 евро. Разхода на 5000 км. ще е към 3500 евро. Ще останат някъде към 1000 - 1500 евро.

*Забележка: В разхода са включени данъка на камиона, гражданска отговорност, CMR застраховки, пътни такси, горивото и заплатата на шофьора. Сметнато за фирма с един камион. При 100 камиона разхода за CMR застраховка става символичен.

и.т.н.

Не разбирам от горните постове какво общо има темата "Jan de Rijk Logistics Bulgaria EOOD"  

stenli79

Така се получи, защото бях написал че ограничението на скоростта в белгийските и холандските фирми го правят заради икономия на гориво, и се почна едно смятане, сори .

pacata1984


driver1

Цитат на: pacata1984 - Сряда, 09 Април, 2014, 00:09:58
http://www.milanuncios.com/transportistas/autonomos-a-enganche-124281396.htm   ей тука дават по едно евро на километър

    Паца, първо трябва да си наясно за бордови, или за хладилен транспорт става дума. Навлото е различно.

крис

И в двата случая 1 евро на км. е добре,дори много добре,тъй като рядко са фирмите в Испания да не кажа,че почти няма фирма дето да плаща кръгло 1 евро,друг е въпроса обаче дали фактически ги плаща,щото м /у обещание и факт има разлика

driver1

Цитат на: крис - Сряда, 09 Април, 2014, 14:46:59
И в двата случая 1 евро на км. е добре,дори много добре,тъй като рядко са фирмите в Испания да не кажа,че почти няма фирма дето да плаща кръгло 1 евро,друг е въпроса обаче дали фактически ги плаща,щото м /у обещание и факт има разлика

   Това просто не е вярно.

driver1