• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Ценообразуване на маршрути

Започната от maxaffey, Събота, 24 Май, 2014, 01:13:37

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

maxaffey

Здравейте,

можете ли малко да ми помогнете по следния въпрос?

Ще започвам работа в една фирма занимаваща се с товарни превози и понеже не съм много наясно с тази материя а искам да отида малко подготвен на работа, моля да споделите как се ценообразува един курс. Фирмата разполага с три влекача и три брезентови ремаркета. Прави предимно курсове в БГ. Това което досега съм прочел е че за тези курсове в БГ се взима между 1.30 до 1.50 лв без ДДС на км. но при разход около 35 литра нафта на 100 то това си е 0.70, 0.80 лв на км. другите пари горе долу как се разпределят? А също ми казаха че май ще взимат и хладилно ремарке, защото имали оферта да карат постоянни курсове с него в БГ и там цената била някъде 1.85 - 1.90 лв на км. Откъде се получава тази разлика между брезента и хладилния?  Само агрегата ли добавя тази разлика в цената или има и друго нещо.?

Изобщо близо ли съм с тези цени които знам или нямат нищо общо с реалността?

Ще съм благодарен за малко помощ. Мерси предварително

maxaffey


American

Когато решиш да продадеш колата си например, как се ценообразува ?

Не виждам нищо по различно.
smoking gun

American

smoking gun

Бриги Магнито

Здравей във БГ ценообразуването се получава според това кой,колко ще даде.
Разликата в цената между хладилно и нормално ремарке се дължи
Първо на различната инвестиция за закопуването им
Второ заради по-големите разходи по-подръжка,консумативи и съответно допълнителен разход на гориво на агргата

И като трето тва 35 разход на 100 от къде го взе,принципно на такъв разход ако се смята си вътрешно отделение



ivopifeca

Такъв въпрос,за да задава колегата,значи уговопрката за заплащането е на процент от навлото,иначе не знам какво го брига толко.

maxaffey

мерси за отговорите.

Интересува ме, защото като отида на работа след 5,6 дена искам да не гледам като идиот а да знам горе долу за какво става въпрос.

Досега това което намерих като цени за превози е за превоз на контейнери с контейнеровоз Соун - софия по 1,5 лв. на километър без ДДС. За превоз на контейнеровоз само в бг 1.30 лв на километър без ДДС.

Брезент в бг от 1.30 до 1.50 лв на км без ДДС.

В цената на един превоз гледах някъде из нета че влиза:

100 лв на ден разход за шофьор (тук са и осигуровките)
180 лв на ден амортизации, такси, лизинги, обслужване, ремонти
между 75 - 90 лв на 100 км за гориво.
? - такси в зависимост от маршрута

Бриги Магнито

 ;DБаце сметни като добър онбашия или добър счетоводител колко треаа да жъне тоз камион на ден на цена кинта и трийсе без ДДС ,та да е надалавера.
Нема виновен шофер,че се вози за без пари,за тва са си виновни они.
Но всеки шофер заслужава повече


maxaffey

според тези статии:

http://www.kamioni.bg/bg/menu/10/post/794/KAK-cENOOBRAZUVAT-PREVOZVAChITE?page=

и

http://www.kamioni.bg/bg/menu/10/post/650/KAK-cENOOBRAZUVAT-PREVOZVAChITE?page=

цените за превоз София – Мюнхен – София /през Сърбия/
Разходите са:
- Постоянни разходи на камиона: 9 дни по 180 лв. = 1620 лв.
- Разходи за водач: 9 дни по 100 лв. = 900 лв.
- Разходи за такси: 2119,26 лв.
- Разходи за гориво: 2536,25 лв.
- Общо: 7175,51 лв. или цена на км – 2,256 лв.


и

цените за превоз София – Хамбург – София разходите са:
- Постоянни разходи на композицията: 9 дни по 180 лв. = 1620 лв.
- Разходи за водач: 9 дни по 100 лв. = 900 лв.
- Разходи за такси: 1333 лв.
- Разходи за гориво: 3414,48 лв.
- Общо: 7267,48 лв. или цената на км е 1,74 лв.


като това са цени за 2008г. доколкото разбирам.

за курса София Хамбург пише че клиента ще плати 95 евроцента на км или около 6 евроцента печалба за километър или колкото е разхода и за шофьора и това при идеални условия. Така че този бизнес май е на кантар и ако нещо не е наред май ще плащат търговците като мен, които намират или по-скоро неуспяват да намерят курсове :)

Бриги Магнито

Тц,не бой се.Ако нещо не е у ред,че го цака шофера.У тоз бранш,он обира пешкиро.
Налатай смело курсове бол,само процента си нагласи да има за любовница.
1% от цената на испанският домат е цената на транспорта му до Европа,тъй че не бой се ,товародателя има скрити резерви


Rammbon

В Bg зависи от фирмата , която усигурява стоката, плаща от 1.25лв/км до 2.00лв на км , за да и превозят стоката. Други дават директно примерно по 22лв на тон / София-Ямбол/. Цени без ДДС.
В една фирма в ЕС заплащаха на фирмата по 2.20Евро/км за да и превозим стоката / стоката беше на стойност 80 000Е /, а на нас ни заплащаха по 0.12 Е/км.

boby1444

Добре де,някой знае ли спедиции осигуряващи курсове в България,условия към камионите,тарифи,всякаква информация би ми била полезна.

boby1444