• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Елидис ООД

Започната от d0n7on1, Четвъртък, 25 Май, 2017, 16:08:43

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

d0n7on1

Нека разкажа защо да бягате далеч!
Отидох на интервю, и бях нает. Обясни ми се следното!
Кара се България—Гърция—Италия и обратно!
Събота и неделя си в България
Карат се само 5 адреса затова нямаме навигации.
Камионите са нови композиции.
Осигоряваме на минимума, плщаме 300 лв твърдо, 11 цента на километър и храна на ферибота 8 евро
Има дистанционно камиона заради фериботите, но ако имаш желание карай на него!
Заплащането в края на месеца, спокойно 2500 лв ги докарваш.
400 евро служебни!

Искам да отбележа, че никога не бях карал Гърция и не бях се качвал на ферибот!

Мен ме остройват тези условия защото имам син на 2 год и искам да имам време в БГ.

Тръгвам аз, камиона Даф евро ате, ремаркето от магазина. Отивам товаря и тръгвам от София за Лаврио.
До Лаврио бях платил 195,10 евро магистрали и започнах да се чудя как ще ми стигнат парите при положение, че Италия я плащам кеш ! Стигнах стоварих, натоварих и газ към Ферито на Патра, да ма имало порт такса 60 евро, плащам качвам се и слизам в Италия , след сумати разговори казаха да изчакам колега да ми даде пари , даде ми човека 100 евра , нямаше повече. Отивам стоварам сидоплащане адреса и отивам да товаря и пак газ на пристанището, цяла Италия обиколих плащам магистрали , парите започват да свършват. Пак сто разговора няма как да ми пуснат, обащам се на милата ми жена и тя отиде и ми пусна пари. Слизам в Гърция разтоварвам и чакам адрес, да ма няма адрес. Чакам аз на Солун и ми звънят има адрес ходи товари тухли и карай през Свиленград за Хасково и от там товариш и се връщаш в Италия. Това Става вече 11 ден курс, аз отказах и казах че освен че нямам пари , не съм дошъл да карам вътрешно. Изпокарахме се, и се разбрахме че няма да работя повече. Чакам аз на Солун и ми звъни диспонента в 18,10 , прибирай сепразно празен до София... прибрах се. Диспонента казва че съм се прибрал на собствена глава той не ми бил казал. Отчетох се всичко . Тука ми се обясни че аз съм дошъл да карам за Италия и имало моменти който се връщаш без да се прибираш до София...
Разделихме се и аз чакам да звъннат за заплащане, да ма не 15 дена. Отивам до офиса и ми се обясни, че камиона още нямал шофьор и нанасял хиляди лева загуба, затова ще бъда санкциониран и ще ми бъде изплатено само това което трябвало за дните според заплатата на която ме осигоряват. Нищо повече! И така ми метнаха едни Сто лева!
Общо взето е това 12 дни курс, плащал от себе си неща на фирмата и 100 лв.
За тези 12 дни имах 3300 километра!
Ако някой го интересува нещо ще кажа , няма проблем...
Пазете се Елидис ООД

d0n7on1


k

Не , не са изедници бг чорбаджиите . Колега само като прочетеш византииското име на фирмата и трябвало да ти стане ясно.

k


m_a_rtins

 Колега ще те посъветвам нещо  ако приемаш съвети , следващият път като чуеш дестинация Румъния , Гърция , Италия се пазари на работен ден като плащането ти да е  на всяка седмица -пример( петък ) иначе ще ти отговорят че банките не превеждат в неделя - отваряш си банкова сметка и опцията да проверяваш постъпленията в нея през интернет , ти независимо къде се намираш проверяваш дали в края на седмицата има превод ако няма търсиш резервни наказателни варианти ако има превод продължаваш по разписание ,,, ако всичко което си договорил с работодателя е описано в трудовия ти договор горното написано не е валидно    .  В повечето случай проблема е видим отсреща в огледалото . Съжалявам за неволите ти .

LKW

Това тия с хартията ли са ????????
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

d0n7on1


d0n7on1


krasisof

И аз съм звънял на тоя при едно от прибиранията ми в Бг. В логистичната база на Църна маца.бяха май. Преди 1г звънях някъде. И същото ми каза, ама на мен ми светна лампата като каза Гр-Ит-Гр. Стана ми съмнително и го отсвирих а имахме.и час за интервю. На 95% от нашите фирми са боклуци и още не разбират, че транспорт без шофьори не става. За друго няма смисъл да споменавам.

krasisof