• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

MAN TGA имобилайзер

Започната от kokobongo, Петък, 06 Юни, 2014, 23:29:50

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

kokobongo

Колеги здравейте, моля за помощ... МАН ТГА  430, след 10 часа почивка на тркъ  стоп, не иска да запали, излиза код; ( code invalid interlock active ) Разбирам че е имобилайзера, но дали знае някои какво точно е станало или да е нещто тънко което да се отстрани на място или без намесата на скъп ремонт, моля ако някои вече изпатил да сподели. Благодаря предварително!

здравеите
нешто
танко
наместо
скап
испатил
Благодариа
... и заглавие, липсват главни букви!!!

kokobongo


loshdancho

Като за начало остави само контактинят ключ на връзката- другите в джоба и пробвай.
При Волво ми се е случвало с два контактни ключа на връзката дава такава грешка. Не може да разчете и двата едновременно и се бъгва.
Ако не стане, може да пощракаш в меню диагностика да прочетеш грешката и да се обадиш в сервиз да ти кажат какво да правиш.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

IvanovIvan

Ако си изпускал ключа или нещо подобно също няма да ти разчете чипа , но може и да има някакъв проблем с компютъра , което е по малко вероятно според мен . Търси проблема в контактния ключ или в самия ключ . Най лесно пробвай с резервния ако има такъв .

kron

По принцип е възможен проблема с изтърването на ключа че при Ман чипа е с ампула на мен не ми се е случвало да имам проблем в ключа но съм чувал от колеги.Но за подобен проблем има и друг вариант да не те излъжа май беше 18-ти бушон изгори ли става това нещо.Напрежението в вратите знаете в блоковете за управление на стъклата и огледалата влизат доста кабели а именно и захранването идва от този 18бушон и ако правиш нововъведения изгаряш бушона не му обръщаш внимание и не палиш че не ти работи имобилайзера.

IvanovIvan

На Актрос ми се е чупил ключа и му реших проблема извадих си нов обикновен ключ а старата основа с чипа я залепих за новата и палеше перфектно .

kokobongo

Колеги здравейте. Малко със закъснение  ви отговарям .Първо благодаря  на всички за съветите  ,за 18-ти бушон  това е така Но проблема беше друг по прост . След 3 часа ходене по мъките  ,ровене по нета за информация ,въртене на телефони до колеги  и   до МАН сервис   Варна  . От МАН  ме по съветваха ако има някакъв далекопровод  с високо напрежение  над камиона  да го издърпам от там че въздейства зле на имобилайзера ( което е на 100% така и благодаря за което ) след 1 час и половина каране на друг колега които реши да помогне ( от Триполи до малко по нагоре  от Пиргос Гарциа) се установи че  нашето момче се почерпил малко повече ( кьор кютук )  с колегите ромънци  , и те го изучили да извади 18 бушон  за да се отърве от късното натоварване на камиона.
На сутринта камиона  запали на 1/4  :)   .  с много нерви по тоя случаи  разбрах и за други повреди на камиона .    :)
Но колеги, разбрах че под далекопровод с високо напрежение е опасно и също така и за 18 бушон   е истина ...

kokobongo