• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Затапване на EGR на R420 E4

Започната от Georgi R420, Четвъртък, 29 Ноември, 2012, 22:07:01

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Georgi R420

Затапване на EGR на R420 E4 някой пробвал ли е и има ли ефикт

Georgi R420


kron

Какъв ефект да има колега.При МАН съм срещал изолират въпросната система

kron


loshdancho

Зор ще видите докато я счупите :o... Ма не се притеснявайте на прав път сте. :(
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

miro

Цитат на: Georgi R420 - Четвъртък, 29 Ноември, 2012, 22:07:01Затапване на EGR на R420 E4 някой пробвал ли е и има ли ефикт

Имам две затапени евро 4 падна разхода на горивото е не както на евро 3 ама пак е нещо вървенето си е същото те по принцип доста си вървят и двете повече от колкото за конете си 420 к .Удобни камиони са за каране само където разхода им е малко по висок от по старите ми Скании.

Бриги Магнито

Цитат на: miro - Вторник, 01 Януари, 2013, 17:45:52
Имам две затапени евро 4 падна разхода на горивото е не както на евро 3 ама пак е нещо вървенето си е същото те по принцип доста си вървят и двете повече от колкото за конете си 420 к .Удобни камиони са за каране само където разхода им е малко по висок от по старите ми Скании.
Хммммммм от това писание,че вземе мойто бръмбар си помисли,че у Сьодертале са тръгнали по-обратният път на всички останали.
Навсякъде инженерите се мъчат с всеки по-нов модел да клекнат и в разход на гориво и съответно във вредни емисии,а според туй де четем излиза,че тц в Сьодертале инженерната мисъл има друга концепция.

Мноооооо интересно,мислим да се задзверим у темето.


loshdancho

Цитат на: Бриги Бичкията - Вторник, 01 Януари, 2013, 20:23:53
Хммммммм от това писание,че вземе мойто бръмбар си помисли,че у Сьодертале са тръгнали по-обратният път на всички останали.
Навсякъде инженерите се мъчат с всеки по-нов модел да клекнат и в разход на гориво и съответно във вредни емисии,а според туй де четем излиза,че тц в Сьодертале инженерната мисъл има друга концепция.

Мноооооо интересно,мислим да се задзверим у темето.
По твоята логика Евро6 трябва да е с най-малък разход.... ама не! Я погледни в списание камиони представянето на модела 2011 на Мерцедес и всичките статии за него, Да видиш кое EGR и SRC и защо разхода е  по-голям на Е6 от колкото на Е5 и Е4.

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

kron

Бриги те тея инженерчета не разбират нищо ама бъкел нищо не вдяват ние на родна територия знаем как става ;D ;D ;D

miro

Цитат на: Бриги Бичкията - Вторник, 01 Януари, 2013, 20:23:53
Хммммммм от това писание,че вземе мойто бръмбар си помисли,че у Сьодертале са тръгнали по-обратният път на всички останали.
Навсякъде инженерите се мъчат с всеки по-нов модел да клекнат и в разход на гориво и съответно във вредни емисии,а според туй де четем излиза,че тц в Сьодертале инженерната мисъл има друга концепция.

Мноооооо интересно,мислим да се задзверим у темето.
Не се чуди какво да пишеш а може да го провериш ама не да ,се опитваш да мислиш а попитай някой който има scania r s EGR евро 4 и scania 124 evro 3  или от първите r ки който са евро 3 колко им е разхода на горивото за екологията е ясно че са по екологични.Аз съм почитател на scania по принцип  и ги имам и евро 3 и евро 4 и всеки ден са на еднаква работа с гондоли са и по едни и същи релации и евро 4 с EGR дава по голям разход и аз съм ги карал и шофьори съм разменям и е така и с други колеги съм говорим и го потвърждават така ,че може и ти да го провериш по обстойно.Поздрави

kron

ЕГР системата няма пряка връзка с разхода на гориво,това е система която влияе само за покриване на екологичните норми поставени пред производителите.Но въпроса е друг до кога в България ще прави такива нововъведения по автомобилите ???

emilpopoff

Цитат на: kron - Четвъртък, 10 Януари, 2013, 19:50:22
ЕГР системата няма пряка връзка с разхода на гориво,това е система която влияе само за покриване на екологичните норми поставени пред производителите.Но въпроса е друг до кога в България ще прави такива нововъведения по автомобилите ???
Малко извън темата но ЕГР-а си влия в/у разхода на гориво , около  до 30% от постъпващото количество въздух(зависи от режима на работа на двг-то) се замества с изгорели газове, няма да обяснявам колко са богати на кислород изгорелите газове ;) Няма да обяснявам и  абревиатура "EGR".

Не съм карал толкова нова машина(камион) с ЕГР, лично на леката ми кола пък и на доста приятели съм ги изолирал и след малко ре- мап на софтуера на ЕКУ-то разхода пада осезателно, все пак зависи и какъв е ЕГР-а, има различни видове-механични управлявани с вакум, електрически, има и електрически охлаждани с охладителна течност, ако е от последните 2 вида май ще трябва и  освен хардуерна(затапавнане) и софтуерна намеса, защото компа ще си го търси и възможно да влезе в авариен режим.

loshdancho

Цитат на: emilpopoff - Понеделник, 25 Февруари, 2013, 21:39:22
Малко извън темата но ЕГР-а си влия в/у разхода на гориво , около  до 30% от постъпващото количество въздух(зависи от режима на работа на двг-то) се замества с изгорели газове, няма да обяснявам колко са богати на кислород изгорелите газове ;) Няма да обяснявам и  абревиатура "EGR".

Не съм карал толкова нова машина(камион) с ЕГР, лично на леката ми кола пък и на доста приятели съм ги изолирал и след малко ре- мап на софтуера на ЕКУ-то разхода пада осезателно, все пак зависи и какъв е ЕГР-а, има различни видове-механични управлявани с вакум, електрически, има и електрически охлаждани с охладителна течност, ако е от последните 2 вида май ще трябва и  освен хардуерна(затапавнане) и софтуерна намеса, защото компа ще си го търси и възможно да влезе в авариен режим.
Браво, един човек да даде издържано обяснение.
+1 колега.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

emilpopoff

Цитат на: loshdancho - Вторник, 26 Февруари, 2013, 09:00:55
Браво, един човек да даде издържано обяснение.
+1 колега.

Благодаря колега  ;)

toregora

  Стара е темата , но някой знае ли къде може да ми изолират скапаната ЕГР система. Но качествено , от разбиращи хора.Така че камиона да си върви нормално. А екологията .........
скания R-seria

monterei

Цитат на: loshdancho - Вторник, 01 Януари, 2013, 21:18:13
По твоята логика Евро6 трябва да е с най-малък разход.... ама не! Я погледни в списание камиони представянето на модела 2011 на Мерцедес и всичките статии за него, Да видиш кое EGR и SRC и защо разхода е  по-голям на Е6 от колкото на Е5 и Е4.



Интересното е, че при мерцедес не е баш така на практика. евро 6 е с малко по-добър разход от същия евро 5. (МР4). Иначе, на теория казват, че е обратното. При другите марки шестиците харчат повече от петиците.

monterei