• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Хьодлмайер

Започната от keanu, Понеделник, 21 Март, 2016, 18:49:14

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

keanu

Някой да има отзиви? В Джобса често им излиза обява за шофьори на автовози, като предлагат и обучение. Базата им била в Австрия като предлагат уж къси работни периоди

keanu


cigulkata

Аз, доколкото останах с впечатление, те търсят кадри карали камион с ремарке повече от една година, които съответно да научат как се работи на автовоз...може и да не съм разбрал, де...

cigulkata


Rammbon

Цитат на: keanu - Понеделник, 21 Март, 2016, 18:49:14
Някой да има отзиви? В Джобса често им излиза обява за шофьори на автовози, като предлагат и обучение. Базата им била в Австрия като предлагат уж къси работни периоди
По е интересно, ако заминеш в Австрия да караш автовоз и след 2-5 курса, разбереш, че не е работа за теб. Не всеки може да се катери по горния етаж на рампата и да се провира , за да върже коланите по край гумите на колите, да не я одраска, да не я събори от там, а не е само това. Всяка кола е оглежда за микро или мини щети , по списък с наличните инструменти/ оборудване и така се предава след като се свали от автовоза. Важи за чисто новите коли.

keanu

Цитат на: cigulkata - Понеделник, 21 Март, 2016, 20:27:56
Аз, доколкото останах с впечатление, те търсят кадри карали камион с ремарке повече от една година, които съответно да научат как се работи на автовоз...може и да не съм разбрал, де...
Може и така да е, пък да не съм разбрал. Утре ще звънна да попитам

keanu

Цитат на: Rammbon - Понеделник, 21 Март, 2016, 20:51:00
По е интересно, ако заминеш в Австрия да караш автовоз и след 2-5 курса, разбереш, че не е работа за теб. Не всеки може да се катери по горния етаж на рампата и да се провира , за да върже коланите по край гумите на колите, да не я одраска, да не я събори от там, а не е само това. Всяка кола е оглежда за микро или мини щети , по списък с наличните инструменти/ оборудване и така се предава след като се свали от автовоза. Важи за чисто новите коли.
Знам ли, утре ще звънна да попитам. Ама очаквах някой да е минал оттам и да поскаже

cigulkata

Подкрепям изцяло Rammbon!
Едно лято работех в Италия в една огромна автокъща товарене и разтоварване на автомобили от и по платформите, като младеж. Хем не бяха нови колите. Изчеквах се от работа, по едно време бях станал като спайдърмен и бях отслабнал 14 кила :/ Не ми се мисли какво е вниманието към новите коли. Предпочитам хиляди пъти, ако ми се наложи, да разтоварвам палета с количка, пред това, даже на евентуален нов работодател никога няма да му кажа, че имам такъв опит, че да не ме навре в такъв бизнес.
Личното ми мнение, че нови шофьори, какъвто съм аз, не им трябва нито това, нито цистерна. Тези оферти са за по-късен етап. За това и карах АДР само основен курс-то докато дойде време да придобия нужен опит за цистерна , ще трябва да се явявам за подновяване.

hunter_75

Цигулка,цистерната какво те притеснява,та чак опит ти трябва да понатрупаш?С нея се работи много просто,но не е за прости хора  ;)

cigulkata

Ами най-вече ме притеснява залюляването и инерцията на натоварените течности, което допускам предполага специфично извозване. Не, че твърдо отхвърлям подобна алтернатива, но не в началото, когато липсата на опит изисква концентрация по всички останали специфики на карането. Казано с две думи:В началото не ми трябва още едно гайле:))) Вече като покара човек, може да си вдигне левъла , като изучи и други такива ремаркета като фриго, цистерна, автовоз и т.н. и на тях да им хване чалъма. Разбирай, че горните ми предположения са нищо повече от гадаене, въз основа на това, което съм чувал от колеги и чел из форума, но днес ще ми е първото кормуване на ремарке и ще видя вече действително какво е усещането:))

Иначе по темата, прочетох обявата в сайта и от фирмата са написали:
Изисквания към кандидатите:

    Силна лична мотивация и желание за работа в професионален екип.
    Поне две години опит в международния транспорт

 
Това май предполага, че не може директно...

keanu

Цитат на: cigulkata - Понеделник, 21 Март, 2016, 20:27:56
Аз, доколкото останах с впечатление, те търсят кадри карали камион с ремарке повече от една година, които съответно да научат как се работи на автовоз...може и да не съм разбрал, де...
Прав си, искат две години стаж като международен шофьор, който да обучат за автовоз

plwned

ХА ХА ХА ХА смях.. Че кой нормален международен драйвър след 2 години работа на бризент примерно и е карал желязо мятал е 5 колана и газ ще отиде да се катери като маймунка по тоя автовоз? И още по ми е интересно как се спи в будката, че май е бая тесничка.. Според мене ще отиде човек който обича предизвикателствата и новите неща за да види, че това "не е работа"  ;D

Hristo Lishev

Прав си, колега, само че за българските фирми винаги остава "пляката" от товарите, почти опират в тавана, смрадливи, искат да махаш дъските и ако нямаш палетоносач, мачът приключва, варели по АДР без да имаш необходимото оборудване за укрепване и какво ли още не, та това с петте колана е общо взето мираж. И после, ако нещо не е наред и те спрат онези с лазерните мечове, става интересно...

hunter_75

Цитат на: cigulkata - Вторник, 22 Март, 2016, 08:35:30
Ами най-вече ме притеснява залюляването и инерцията на натоварените течности, което допускам предполага специфично извозване. Не, че твърдо отхвърлям подобна алтернатива, но не в началото, когато липсата на опит изисква концентрация по всички останали специфики на карането. Казано с две думи:В началото не ми трябва още едно гайле:))) Вече като покара човек, може да си вдигне левъла , като изучи и други такива ремаркета като фриго, цистерна, автовоз и т.н. и на тях да им хване чалъма. Разбирай, че горните ми предположения са нищо повече от гадаене, въз основа на това, което съм чувал от колеги и чел из форума, но днес ще ми е първото кормуване на ремарке и ще видя вече действително какво е усещането:))

Иначе по темата, прочетох обявата в сайта и от фирмата са написали:
Изисквания към кандидатите:

    Силна лична мотивация и желание за работа в професионален екип.
    Поне две години опит в международния транспорт

 
Това май предполага, че не може директно...

Пълна цистерна не люлее,люлее когато се поизпразни,и то се усеща основно при спрял камион,на светофар примерно.Това,дето си предполагам че са ти разправяли че люлее,ще те обърне и т.н са лакардии от хора които едва ли са карали цистерна,са едновремешните гюмове не знам,но сега изобщо не е така

hunter_75