• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Seat

Започната от !.!.!, Понеделник, 15 Август, 2011, 10:32:48

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

!.!.!

Моята е Seat Ibiza 1.6.Супер ми е удобна и икономична.Разход 5.5л/100 км.
;) :) ;)
Аз съм си Аз. Свиквайте. :)

!.!.!

Аз съм си Аз. Свиквайте. :)

admin

Това 5.5/100 за среден разход ли става дума? В петък брат ми си купи VW Polo, също 1.6 двигател и тъкмо се чудехме какъв разход би имала тази кола.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Димитър Гебшеменов

И  аз съм с SEAT IBIZA 1,4.Разход около 6-6,5-газ.На бензин-не карам...
мразим когато се ебават с мен...ебават ли се с мен-значи се подиграват с моето семейство.....а подиграят ли се с него-не давам гаранции за това какво ще направя....успех на работодателите..........При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, вътрешното не отговаря на външното.

Димитър Гебшеменов

Разхода ми е 6-6,5-извънградско-скорост-до 90.градско-8-9-10-нервак съм в града ;)
мразим когато се ебават с мен...ебават ли се с мен-значи се подиграват с моето семейство.....а подиграят ли се с него-не давам гаранции за това какво ще направя....успех на работодателите..........При самохвалците, както и при позлатеното оръжие, вътрешното не отговаря на външното.

!.!.!

Цитат на: Димитър Гебшеменов - Понеделник, 15 Август, 2011, 10:51:22
Разхода ми е 6-6,5-извънградско-скорост-до 90.градско-8-9-10-нервак съм в града ;)
Това можеше да го допълниш и към предната си публикация.И все още можеш да го направиш.Относно разхода на моят автомобил-е 5.5 смесен разход(градско и извънградско).
Аз съм си Аз. Свиквайте. :)

imter

Изобщо групата на Фолксваген са прекрасни автомобили и като здравина и подръжка.Имах до преди 3 месеца Сеат Ибиса 1,4 базов модел, без никакви екстри и успях да го сваля разхода на 5 на100, по маршрута Пазарджик -Ямбол :).

velizar

Проблем в тези Ибиза/ Поло, може да има само в скоростите. Тези кутии са по-малки от колкото на Голф, макар, че двигателя е един същ. Но не е болка за умиране. За 250-300 лв се оправя с друга работеща. Чупи се първичния вал и 2 зъбчатки .  Всичко друго е ок по колата.

admin

Цитат на: imter - Понеделник, 15 Август, 2011, 13:01:25
Изобщо групата на Фолксваген са прекрасни автомобили и като здравина и подръжка.Имах до преди 3 месеца Сеат Ибиса 1,4 базов модел, без никакви екстри и успях да го сваля разхода на 5 на100, по маршрута Пазарджик -Ямбол :).

В групата на VW е и Шкода. И тъй като имах преди време една Фелиция, въобще не съм съгласен за прекрасните им автомобили. То просто няма нещо, което да не се развали в тази "кола". Даже ме е оставяла и три пъти на пътя. И затова, никога повече Шкода. Да си ги карат със здраве!
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

imter

По скоро си имал лош късмет,аз имах и Октавия 1,9 тди 110 к.с. и бях много доволен от нея.Единственият недостатък и беше скъпата подръжка,но за този модел 110 к.с.,AHF-тип е напълно нормално.

admin

Октавията е друг клас, но принципно пак си е Шкода. В смисъл, малко заблуждават, че си купуваш едва ли не VW на половин цена. А на Фабията например арматурните табла сигурно ги правят в заводи за шкафчета. Няма случай да се качиш, и да не си удариш крака в таблото.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

velizar

Цитат на: admin - Понеделник, 15 Август, 2011, 21:56:57
Октавията е друг клас, но принципно пак си е Шкода. В смисъл, малко заблуждават, че си купуваш едва ли не VW на половин цена. А на Фабията например арматурните табла сигурно ги правят в заводи за шкафчета. Няма случай да се качиш, и да не си удариш крака в таблото.
Тези табла наистина са ужасни, че и слабото парно. За Октавията ... добра кола е , но да ти е служебна. Да има някой да и плаща скъпите ремонти. За бензиновите коли, най-много проблеми правяви електрониката. Да не говорим, че има и 6 компютъра в колата. За ел.стъклата, на климатроника, за двг, за ел. люка , ел фаровеи датчик за дъжд при поръчковите модели. Луда работа, защо са я направили така, че и ел инсталацията е 50 % българска и 50 % словашка. Новата Супърб е много красива, но и скъпа , като за марка Шкода.

admin

О, за електрическите стъкла за Фелицията не искам и да си спомням. Купих я с развалена машинка на шофьорската врата с идеята да си купя отнякъде евентуално втора употреба или пък защо не и нова. Обаче като ми казаха, че струва 520 лв и то с доставка от Чехия, която трае около месец, и се отказах. Минах на ръчен вариант, който беше направо изгоден. Само 100 лева комплект с дръжката. Дреболия е факта, че дръжката дойде без капаче и се оказа, че капачето се плаща отделно. За демпферната шайба на коляновия вал пък ми търсиха 700 лева и то пак с доставка от Чехия. Направо наистина не искам да си спомням и как тази кола ме оставя на пътя и то три пъти. Някой път ще разкажа и за това.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

imter

Да чукна на дърво,от около 12 години карам автомобили само от тази група и не сам имал никакви проблеми,освен текущите ремонти.

imter