• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Съединител.

Започната от vreden, Събота, 04 Февруари, 2017, 15:26:13

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

vreden

Здравей те колеги.  Трябва  ми малко помощ преди време майстор  ми сменя съединител  на DAF105XF  3 AXEL. От тогава почна да подскача при всяко потегля не.  Казват, че сами сменили всичко  претискател  феродов и Аксиеален  лагер + масло на кутията.  Но като взех камиона  още по влекач си подскача.  А преди това съм го карал 2год. С 30/32тона товар в Скандинавия и никога не ми е подскачал.Въпросът ми е от какво може да е това.

vreden


ruskov


ruskov


vreden

Автомат 2007 /410 кончета без интардер

ruskov

Монтьорите използват термина `обучение` на съединителя.
Става през компютера,всеки сервиз може да го напррави.
Това е само предположение.

vreden

Автомата на Дафа  не се убочава  той сам се саморегулира питал съм вече в сервизи и съм пробвал аз имам Delphy и съм го закача многократно.

rider777

И аз имам Делфи,,,с него НЕ МОЖЕ да се обучи съединителя.
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

kron

За камиони със ЗФ-кутии съединителя не се обучава,при всяко включване той се саморегулира,има една спирачка в кутията смениха ли ти я.Когато се износи тази спирачка се получава едно подскачане при първоначално включване от място,иначе за това подскачане за което питаш се получава от долната помпа(усилвателя на съединителя),пък може и да е от частите които са ти сложили.

vreden

Не тази спирачка  в кутията  не е сменена.  Как може да се провери  дали е от усилвателя?  Със смяна на друг ли или на този може нещо да се направи? Възможно ли е от това че имам съмнения , че само феродов са сменили.  А за другите  неща са ме излъгани.

kron

Не вярвам да са ти сменили само феродов диск,претискателния диск и да не го сменят не е проблем щом са преценили че е добре лагера е сменен със сигурност никой не си прави експерименти с лагера.А за усилвателя не знам как може да се провери.

vreden

Днес най накрая влязох в сервиза и смъкнат съединителя. Съмнения та ми се потвърдиха предния майстор небеше шлайфал МАХОВИКА. Датчаните го занесоха на шлайф качих ми новия съединител и вече Дафина си потегля както си трябва. Днес продължи ме и със смяна на 4 те пружини с амортисьори те на кабината и камиона се промени тотално.

vreden

Видимо си личеше как притискателя е работил само по външния периметър на диска а по вътрешния така си стоеше както е от завода ново. Също и на феродовия вътре нов от външната страна опилен. А МАХОВИКА тук стъпала Мара ту не на петна на петна. Сложих SACHS  комплект и вилката смених и малкия лагер който стои на началото на опашката на кутията.

micyri

Цитат на: vreden - Вторник, 14 Март, 2017, 18:27:29
Видимо си личеше как притискателя е работил само по външния периметър на диска а по вътрешния така си стоеше както е от завода ново. Също и на феродовия вътре нов от външната страна опилен. А МАХОВИКА тук стъпала Мара ту не на петна на петна. Сложих SACHS  комплект и вилката смених и малкия лагер който стои на началото на опашката на кутията.
Напиши едно писмо до сервиза от който възникна проблема,с заключение от датчаните и прекрепени фактури.
Камиона твой ли си е и гаранционен ли е?

vreden

Да камиона си е мой и не е гаранционен. Той е 2007г. Сервиза е в Благоевград но не му знам името защото когато го сменя а миналия Януари камиона беше на чорбаджия аз му бях шофьор и не ме интересуваше. Май месец му го платих и сега си е мой и знам едно че в този сервиз няма да влезе моя камион. А сервиза в ДК. Се намира преди Frederikshavn излиза се на - 12изход. Доволен съм от тях защото ме оставиха през цялото време да стоя и да гледам и малко им помагах. А и като вдигнаха камиона на подемника цял ден имах възможност да си му търся кусури. :-)

vreden