• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Чип на MAN TGX 480, D26 ?

Започната от juli76, Сряда, 14 Ноември, 2018, 09:02:31

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

juli76

Здравейте,интересува ме къде може да се чипне компетентно подобен влекач комбинирано,и с Дино тест преди и след ? Знам че мотора има потенциал интересува ме по скоро въртящия момент а не конските сили.Да речем едни 250-300 н.м. отгоре.Знам че по новите модели след 2016г. имат опция "топ-торк" която на високите предавки освобождава още 200 нютона.В МАН подобна манипулация ще е цифра ако въобще предлагат такава опция.Затова търся алтернатива.Макар че и така камиона си върви добре просто искам още мощност в изкачванията....

juli76


he4obek

в пловдив има едно момче , което се занимава с такива неща.Много го хвалят , но аз лично не съм му ползвал услугуте. Слушал  съм , че чип на влекач взема около 1000лв.

he4obek


micyri

Цитат на: juli76 - Сряда, 14 Ноември, 2018, 09:02:31
Здравейте,интересува ме къде може да се чипне компетентно подобен влекач комбинирано,и с Дино тест преди и след ? Знам че мотора има потенциал интересува ме по скоро въртящия момент а не конските сили.Да речем едни 250-300 н.м. отгоре.Знам че по новите модели след 2016г. имат опция "топ-торк" която на високите предавки освобождава още 200 нютона.В МАН подобна манипулация ще е цифра ако въобще предлагат такава опция.Затова търся алтернатива.Макар че и така камиона си върви добре просто искам още мощност в изкачванията....
За кое състезание искаш да подготвиш камиона? :)
Определено ,гледаш много филми!
Та за какво,казваш ти трябва повечко мощност?
Сериозен съм!

Dilyan_Zagorchev

Не му трябва мощност,чети колега.Нютони се търсят.Лично съм карал чипирано Волво евро 5.Много леко и приятно вървеше.Не помня промяната в нютоните колко беше

juli76

Дърпам Фриго.Често съм на максимален тонаж.По някога се налага да се бърза а не всички маршрути са леки.Просто искам да ползвам целия потенциал на двигателя но това да е безопасно за него и останалите агрегати.За това си мисля че ако се пипне и до настрои леко софтуера няма да е фатално за ресурса и надеждността на двигателя и трансмисията.

micyri

Колега,разбрах ти идеята веднага,просто се пошегувах,защото в БГ се занимавах с подобни тунинги на старите си коли.
Аз лично не виждам смисъл от подобни манипулации.
1.Защото ако правиш нещо по софтуера ,трябва да е законно и със сертификат от сервиза.
2.Караш в Европа,където може да ти излезе доста" соленна" евентуална глоба.
3.Спестеното време от по бързо изкачен баир,може да се загуби от следващите няколко задръствания,спирания на червен светофар или др.
Много по лесно се работи в спокойна обстановка!

micyri