• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Транспортните фирми превозват повече товари, пътниците все още намаляват

Започната от Trucker_Boy, Четвъртък, 25 Август, 2011, 21:58:35

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Trucker_Boy



Превозените със сухопътен транспорт товари през второто тримесечие на годината се увеличават, но пътниците продължават да намаляват. Това показват данните на Националния статистически институт (НСИ), обявени днес.
През април - юни с автомобилен и железопътен транспорт са превозени над 24.6 млн. тона товари, което е 17% увеличение спрямо същия период на 2010 г. Въпреки това количеството товари е далеч от предкризисните нива от 2008 г. Най-голямо е нарастването при товарния автомобилен транспорт - 19.8%. Най-много са превозените вътрешни товари. При международните превози български камиони са закарали най-много стоки до Турция, Гърция и Македония, а най-много са натоварените продукти от Гърция, Германия и Турция. Ръст има и при товарите, пътували с влак.Според представители на транспортни фирми действително увеличение на товарите има основно при международните превози, като то се дължи основно на възстановяването в Западна Европа.Превозените товари с воден транспорт през второто тримесечие на годината са около 1.5 млн. т и в сравнение със същия период на 2010 г. са намалели с 24.4%. Статистическият институт обаче отчита пратките, пътували с кораби с българска регистрация, а повечето плавателни съдове (особено за морски транспорт), товарили или разтоварвали стоки на български пристанища, не отговарят на това изискване.Данните на НСИ показват, че през април - юни, че пътниците на сухопътните превозвачи (автобуси и железници) са около 133 млн., което е с 2.7% по-малко в сравнение с година по-рано. Намалението се дължи основно на по-малкото пътували с автобуси, като този вид транспорт има и основен дял при превоза на пътници. Пътувалите с влак за периода са около 7.8 млн., което е приблизително същият брой, както и година по-рано. Има обаче увеличение с около 600 хил. в сравнение с първото тримесечие на годината.Повече са пътниците по международните линии, но нарастването на броя им е едва 1.6% и не може да компенсира спада при вътрешните.От НСИ измерват и броя на пътниците, които ползват градски електротранспорт- тролеи и трамваи. През второто тримесечие на годината с такъв вид превозни средства са пътували 70 млн. пътници. Това е намаление с 5% в сравнение с година по-рано.

Източник: www.dnevnik.bg
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

admin

Повече са пътниците по международните линии, но нарастването на броя им е едва 1.6% и не може да компенсира спада при вътрешните. Ако в посока от България към останалите държави пътниците са повече, ясна е работата накъде вървим.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Trucker_Boy

Цитат на: admin - Четвъртък, 25 Август, 2011, 22:08:25
Повече са пътниците по международните линии, но нарастването на броя им е едва 1.6% и не може да компенсира спада при вътрешните. Ако в посока от България към останалите държави пътниците са повече, ясна е работата накъде вървим.


Май е обратното ,заради връщащи се гурбетчии от Европа.
Много репортажи бяха направени за рейсовете връщащи се пълни с хора желаещи бърза и солидна печалба....
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

admin

Цитат на: Trucker_Boy - Четвъртък, 25 Август, 2011, 22:11:57

Май е обратното ,заради връщащи се гурбетчии от Европа.
Много репортажи бяха направени за рейсовете връщащи се пълни с хора желаещи бърза и солидна печалба....


О, да. Как можах да забравя? Та нали Бойко Борисов обеща да върне българите след три години в България... Даже към 800 дни някъде май... Вервайте му. :D
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

bad_kras

За всеки влак си има пътници! (стара поговорка) Но за къде повече , за къде по малко - то е ясно!  Защо повечето млади бегат да учат в чужбина?  Ами защото има реализация. И затова потока натам ще е по голям! А в България даже и пенсионерите спряха да се возят в междуселищния транспорт , но защо ? Защото таксетата возят на цената на билета и е по бързо и удобно , нали?
>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             

g_dandy

По-добре е да си ратай в чужбина, отколкото в България, затова който може, бяга. Всичко е в интерес на тези етнически групи, които се размножават с огромни темпове и до 50 години ще се окажем в тяхното положение сега. Да му мислят нашите деца и внуци!
Между другото, това е и бъдещето на Европейския съюз, така чеТурция може и да не бърза сега да я приемат в ЕС.

g_dandy