"Строго секретно" - не се препоръчва на песимисти
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 01:44:19 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 2 [3]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: "Строго секретно" - не се препоръчва на песимисти  (Прочетена 14114 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
shisho
Младши потребител
**

Рейтинг: +8/-246
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 67
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #30 -: Понеделник, 26 Юни, 2017, 20:22:22 »
ОтговорОтговор

Но затова не е виновен нито съда, нито закона, а е виновен бай шофьор, щото толко му е акъла.

Това казвам и аз. На нас все някой друг ни е виновен но е не и ние

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #30 -: Понеделник, 26 Юни, 2017, 20:22:22 »

 Активен
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +108/-15
Неактивен Неактивен

Публикации: 707
Теми: 13



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #31 -: Понеделник, 26 Юни, 2017, 20:32:01 »
ОтговорОтговор

Ухилен Благодаря на разумно мислещите колеги! Взех да се чуствам като трол, а фактите са, че българския шофьор е ПРОСТ! Аз лично няма да работя за МРЗ.
п.с. мога да работя и друго въпреки, че .....а никой не кълве на 2000е устна уговорка.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #31 -: Понеделник, 26 Юни, 2017, 20:32:01 »

 Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #32 -: Понеделник, 26 Юни, 2017, 20:47:45 »
ОтговорОтговор

Не съм казал, че са най-много ,,,,, 2000€ са ама мога да се хвана на бас, че в много фирми особено западни се взимат по-малко пари ,,,,,,,,,,,,,
Tака е,но не всичко е пари!
Аз в старата фирма като взимах много пари ,а не можех да си ги харча.....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1849
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #33 -: Понеделник, 26 Юни, 2017, 21:00:41 »
ОтговорОтговор

Админе,,,, не правя оферти а коментирам,,,,,,,,,,,,  що имало "Липса на система" ,,, ами щото има и винаги ще има, независимо кво си пишем по форумите,,,,,,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +108/-15
Неактивен Неактивен

Публикации: 707
Теми: 13



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #34 -: Понеделник, 26 Юни, 2017, 21:05:01 »
ОтговорОтговор

Ъ? Системата е в съседната тема.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #35 -: Понеделник, 26 Юни, 2017, 21:14:42 »
ОтговорОтговор

Ъ? Системата е в съседната тема.
хахаххаа.....аре наздраве Иво!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +108/-15
Неактивен Неактивен

Публикации: 707
Теми: 13



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #36 -: Понеделник, 26 Юни, 2017, 21:22:04 »
ОтговорОтговор

хахаххаа.....аре наздраве Иво!

Ухилен Ще му дойде акъла

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-99
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #37 -: Понеделник, 26 Юни, 2017, 21:32:12 »
ОтговорОтговор

На мен идеята ми е да порасъждаваме малко върху дебата, който ще върви тази седмица в Европарламента - да имат, или да нямат право български, румънски, словашки, полски и прочее шофьори да карат "вътрешно" на минимални заплати на собствената си страна.

Позицията на българските евродепутати я видяхме вече - че в това няма нищо лошо и е напълно в реда на нещата.

Въпроса ми е кой има изгода от тази позиция ?

-Българската държава

-Българският шофьор

-Българският бизнес

-Някой друг

Аз имам мнение по въпроса, но ще поизчакам малко за други мнения, и тогава ще го изложа ...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +108/-15
Неактивен Неактивен

Публикации: 707
Теми: 13



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #38 -: Понеделник, 26 Юни, 2017, 21:38:14 »
ОтговорОтговор

Богата тема, утре като мина през инд. зони на Пловдив ще напиша моето мнение.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #39 -: Понеделник, 26 Юни, 2017, 21:42:25 »
ОтговорОтговор

А поляци да карат вътрешно......няма такова нещо!
В неделя вечер тръгва от Полша и в петък вечер си е пак в къщи.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-99
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #40 -: Понеделник, 26 Юни, 2017, 22:11:47 »
ОтговорОтговор

Склонен съм да се съглася с теб за поляците, въпреки че далеч не всички поляци се прибират всяка седмица в къщи. Това, което ние разбираме като вътрешно важи за нас и румънците, защото останалите все намират начин да се поприберат и да не чергарстват пълни три или четири месеца.

Поляците ги включих, защото според статистиката над 50% от шпорещите из Европа източноевропейски камиони са с полска регистрация. И освен всичко те все пак карат "вътрешно", защото не поддържат линии, или както ние му казваме "прави курсове", а обикалят като цветарки по спедиции и групажи.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #41 -: Понеделник, 26 Юни, 2017, 22:44:24 »
ОтговорОтговор

Оф темата стана каша,но само ти отговарям.
Поляците са може би най-добре от цяла Европа в момента.
Повече от 50% от камионите са с полски регистрации защото много холандски,белгийски фирми си направиха смесени дружества и си регистрираха камионите в Полша.Както знаеш в Холандия данъците са много високи.Точно тези фирми държат линии (NL-POL)
Повечето чехи и словаци също започнаха да работят на този принцип.Никой не иска да стой в камиона уйкенда.Само нашите шофьори поради много причини се принуждават да мизерстват.Спирам ,щото пак ще ме обвинят в гледане на нещата от едната му страна. Намигване
Дай ми линк за предложението на Европарламента ,че ми стана интересно.Моля!
Ще стане интересно,но както си разбрал вече ние(българите) и европейците не можем да мислим по един и същи начин.
За това и тука ме обвиняват в какъв ли не,просто защото вече мисля по друг начин.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-99
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #42 -: Понеделник, 26 Юни, 2017, 23:02:40 »
ОтговорОтговор

Не, не става каша, напротив . Точно това исках да се замислят хората - на кого са всъщност тези камиони, които правят вътрешно с полски унгарски румънски, словашки и други такива регистрации ?

Явно по голямата част са на "западни" фирми, които използват такива регистрации.

Аз нямам данни колко биха могли да са чисто българските камиони работещи вътрешно. Мисля си, че всички които в един и същ момент са в Европа са между 1000 и 2000 максимум. Имам предвид камиони на фирми собственост на българи - Пимк, Дискордия, пловдивските фирми, други по малки, и копърките от сорта на нашите Райдър и Невега.  Ако бъркам генерално, нека който знае ме поправи.

Но така или иначе тези камиони са капка в морето, и практически не влияят почти никак на пазара на транспортните услуги.


А линк не мога да ти дам, защото слушах по телевизията. Смисълът е следния - европейските институции искат да задължат собствениците на източноевропейските фирми работещи вътрешно да плащат на шофьорите си заплати, такива каквито са в държавите в които карат.

Нашите евродепутати са против това ....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
briko
Потребител герой
*****

Рейтинг: +108/-15
Неактивен Неактивен

Публикации: 707
Теми: 13



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #43 -: Вторник, 27 Юни, 2017, 09:04:37 »
ОтговорОтговор

Да се върнем към изказването на българския евродепутат по една телевизия, цитирам по памет:
" Те идват и работят в нашата страна, а ние не можем в техните"
Това може да го каже прост човек или много умен искайки да манипулира простите хора. Въпросните инвеститори, които работят на територията на България спазват нашите закони и работят по правилата, които са поставени от нашата държава. В Пловдив и областта безработицата е на -%, не работят хора които не могат или не искат да работят.
Каква е разликата между българския шофьор изпратен да работи в ЕС за 3-6 месеца и работника, който е нает в фирма собственост на българин регистрирана в ЕС и извършва строителни услуги на територията на ЕС ? Питам и си отговарям сам Усмивчица
Огромна, работейки в Европа работодателя и работника ползват благата на ЕС, но и се съобразяват със законите и изискванията на въпросните държави т.е. плащат реални данъци, осигуровки, почасови ставки и куп други тъй наречени разходи и за това имат право да бъркат в медеца, а нашите шофьорски работодатели искат само да бъркат в кацата с мед, без да подпомагат пълненето и.
Та според мен от ЕС са в правото си, да поискат да прекратят тази порочна практика.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 2 [3]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!