• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

"Строго секретно" - не се препоръчва на песимисти

Започната от комбайнер, Неделя, 04 Септември, 2011, 11:55:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

shisho

Цитат на: SEMPER - Понеделник, 26 Юни, 2017, 20:13:51
Но затова не е виновен нито съда, нито закона, а е виновен бай шофьор, щото толко му е акъла.

Това казвам и аз. На нас все някой друг ни е виновен но е не и ние

shisho


briko

 ;D Благодаря на разумно мислещите колеги! Взех да се чуствам като трол, а фактите са, че българския шофьор е ПРОСТ! Аз лично няма да работя за МРЗ.
п.с. мога да работя и друго въпреки, че .....а никой не кълве на 2000е устна уговорка.

briko


micyri

Цитат на: rider777 - Понеделник, 26 Юни, 2017, 20:10:08
Не съм казал, че са най-много ,,,,, 2000€ са ама мога да се хвана на бас, че в много фирми особено западни се взимат по-малко пари ,,,,,,,,,,,,,
Tака е,но не всичко е пари!
Аз в старата фирма като взимах много пари ,а не можех да си ги харча.....

rider777

Админе,,,, не правя оферти а коментирам,,,,,,,,,,,,  що имало "Липса на система" ,,, ами щото има и винаги ще има, независимо кво си пишем по форумите,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

briko


micyri


briko


SEMPER

На мен идеята ми е да порасъждаваме малко върху дебата, който ще върви тази седмица в Европарламента - да имат, или да нямат право български, румънски, словашки, полски и прочее шофьори да карат "вътрешно" на минимални заплати на собствената си страна.

Позицията на българските евродепутати я видяхме вече - че в това няма нищо лошо и е напълно в реда на нещата.

Въпроса ми е кой има изгода от тази позиция ?

-Българската държава

-Българският шофьор

-Българският бизнес

-Някой друг

Аз имам мнение по въпроса, но ще поизчакам малко за други мнения, и тогава ще го изложа ...
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

briko

Богата тема, утре като мина през инд. зони на Пловдив ще напиша моето мнение.

micyri

А поляци да карат вътрешно......няма такова нещо!
В неделя вечер тръгва от Полша и в петък вечер си е пак в къщи.

SEMPER

Склонен съм да се съглася с теб за поляците, въпреки че далеч не всички поляци се прибират всяка седмица в къщи. Това, което ние разбираме като вътрешно важи за нас и румънците, защото останалите все намират начин да се поприберат и да не чергарстват пълни три или четири месеца.

Поляците ги включих, защото според статистиката над 50% от шпорещите из Европа източноевропейски камиони са с полска регистрация. И освен всичко те все пак карат "вътрешно", защото не поддържат линии, или както ние му казваме "прави курсове", а обикалят като цветарки по спедиции и групажи.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

micyri

Оф темата стана каша,но само ти отговарям.
Поляците са може би най-добре от цяла Европа в момента.
Повече от 50% от камионите са с полски регистрации защото много холандски,белгийски фирми си направиха смесени дружества и си регистрираха камионите в Полша.Както знаеш в Холандия данъците са много високи.Точно тези фирми държат линии (NL-POL)
Повечето чехи и словаци също започнаха да работят на този принцип.Никой не иска да стой в камиона уйкенда.Само нашите шофьори поради много причини се принуждават да мизерстват.Спирам ,щото пак ще ме обвинят в гледане на нещата от едната му страна. ;)
Дай ми линк за предложението на Европарламента ,че ми стана интересно.Моля!
Ще стане интересно,но както си разбрал вече ние(българите) и европейците не можем да мислим по един и същи начин.
За това и тука ме обвиняват в какъв ли не,просто защото вече мисля по друг начин.

SEMPER

Не, не става каша, напротив . Точно това исках да се замислят хората - на кого са всъщност тези камиони, които правят вътрешно с полски унгарски румънски, словашки и други такива регистрации ?

Явно по голямата част са на "западни" фирми, които използват такива регистрации.

Аз нямам данни колко биха могли да са чисто българските камиони работещи вътрешно. Мисля си, че всички които в един и същ момент са в Европа са между 1000 и 2000 максимум. Имам предвид камиони на фирми собственост на българи - Пимк, Дискордия, пловдивските фирми, други по малки, и копърките от сорта на нашите Райдър и Невега.  Ако бъркам генерално, нека който знае ме поправи.

Но така или иначе тези камиони са капка в морето, и практически не влияят почти никак на пазара на транспортните услуги.


А линк не мога да ти дам, защото слушах по телевизията. Смисълът е следния - европейските институции искат да задължат собствениците на източноевропейските фирми работещи вътрешно да плащат на шофьорите си заплати, такива каквито са в държавите в които карат.

Нашите евродепутати са против това ....
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

briko

Да се върнем към изказването на българския евродепутат по една телевизия, цитирам по памет:
" Те идват и работят в нашата страна, а ние не можем в техните"
Това може да го каже прост човек или много умен искайки да манипулира простите хора. Въпросните инвеститори, които работят на територията на България спазват нашите закони и работят по правилата, които са поставени от нашата държава. В Пловдив и областта безработицата е на -%, не работят хора които не могат или не искат да работят.
Каква е разликата между българския шофьор изпратен да работи в ЕС за 3-6 месеца и работника, който е нает в фирма собственост на българин регистрирана в ЕС и извършва строителни услуги на територията на ЕС ? Питам и си отговарям сам :)
Огромна, работейки в Европа работодателя и работника ползват благата на ЕС, но и се съобразяват със законите и изискванията на въпросните държави т.е. плащат реални данъци, осигуровки, почасови ставки и куп други тъй наречени разходи и за това имат право да бъркат в медеца, а нашите шофьорски работодатели искат само да бъркат в кацата с мед, без да подпомагат пълненето и.
Та според мен от ЕС са в правото си, да поискат да прекратят тази порочна практика.

briko