• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Почивка под 15 мин. за какво се брои?

Започната от Емил, Вторник, 06 Септември, 2011, 17:47:10

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Голема файда ще се окажат тез 10 мин кат гледам,баси трее си го запишем.


Бриги Магнито



МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: exon - Вторник, 06 Септември, 2011, 22:43:36
Но не се броИ и за почивка!Така че пак си влиза към работното време!От тази гледна точка с тези 10 минути не печелиш нищо друго освен облекчен стомах,топло кафе,10-минутно зяпане на стоповете пред теб или нещо подобно.

         Работното време започва от момента на първото тръгване. И 45 минутна почивка, влиза в "работното време". Между другото, в Регламента, такова понятие "работно време". Не се употребява. Напоследък карам камиони марка Рено. На таблото излиза, "чистото" време за каране. Както с цифровия, така и аналоговия тахограф. Така, че дори и пет минутно спиране, се вади от караното. Може да се брои за 4, а не за 5 минути, но не и за карано. Така, ако тръгнеш в 12:00 спреш в 15:30. По време на този период от три и половина часа, спреш три пъти по 10 минути, независимо на легло или чукчета имаш 3 часа карано. Съответно остават 6 или 7 часа.
        Скоро карах от най-новите тахографи, при спиране и запален двигател, е на друга работа, около 5 секунди след загасяне на двигателя, преминава сам на почивка.
        Тези изключения, толеранс от 15 минути, говориха ни, на "курса за квалификация...". Това означава ли? Ако тръгна в 12:00 и до 16:00 часа, съм спирал често ще ми покаже карано 4 часа и 10 минути. Или се отнася, за тази една минута която добавя тахографа, като карано при всяко спиране.
        По въпроса, на разпечатка как излиза кратко спиране. Понеже нямах подръка, истински тахограф. Използвах "един ненужен симулатор", както го нарече един нов/стар съфорумник.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

МИНКО ИЛЧЕВ

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

Бриги Магнито

Илчев бацин пак някви намеци по мой адрес сезирам,но си свери RAM памета в главнио мозък питах за какво е,не съм казвал ма никогиш нужен или ненужен.Но ще си призная кефите ме е с вашата педантичност и как само цепите секундата,но в реалният свят или си 10 мин.предварително или с 10 закъснение още не са в състояние да ви правят отбивка кат тахото ви изцъцка и последната секундичка,но вие си дерзайте коя минута накъде отива у работа у карано,даже пуснете предложение и секундите в задръстване да ви ги махат от часовете карано.Ей стабилни сте нали ви кихат по уж незаконен метод на км и Вие гледате да избиете по законен начин време та да врътнете поечко км.Сметайте там и си се оправяйте ,както казах голема файда са тез 10  мин.


Емил

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Сряда, 14 Септември, 2011, 02:38:31
Цитат на: exon - Вторник, 06 Септември, 2011, 22:43:36
Но не се броИ и за почивка!Така че пак си влиза към работното време!От тази гледна точка с тези 10 минути не печелиш нищо друго освен облекчен стомах,топло кафе,10-минутно зяпане на стоповете пред теб или нещо подобно.

         Работното време започва от момента на първото тръгване. И 45 минутна почивка, влиза в "работното време". Между другото, в Регламента, такова понятие "работно време". Не се употребява. Напоследък карам камиони марка Рено. На таблото излиза, "чистото" време за каране. Както с цифровия, така и аналоговия тахограф. Така, че дори и пет минутно спиране, се вади от караното. Може да се брои за 4, а не за 5 минути, но не и за карано. Така, ако тръгнеш в 12:00 спреш в 15:30. По време на този период от три и половина часа, спреш три пъти по 10 минути, независимо на легло или чукчета имаш 3 часа карано. Съответно остават 6 или 7 часа.
        Скоро карах от най-новите тахографи, при спиране и запален двигател, е на друга работа, около 5 секунди след загасяне на двигателя, преминава сам на почивка.
        Тези изключения, толеранс от 15 минути, говориха ни, на "курса за квалификация...". Това означава ли? Ако тръгна в 12:00 и до 16:00 часа, съм спирал често ще ми покаже карано 4 часа и 10 минути. Или се отнася, за тази една минута която добавя тахографа, като карано при всяко спиране.
        По въпроса, на разпечатка как излиза кратко спиране. Понеже нямах подръка, истински тахограф. Използвах "един ненужен симулатор", както го нарече един нов/стар съфорумник.
Браво колега.
ELM

antoniyu

Малко подразнен от отношението на Емил(щом е изпит има ли оценки подаръци) да напиша и аз нещо.
Всеки разчита по свое му регламента;да,не се споменава работно време а "Дневното време за управление".
Аз също карах такъв камион Мерцедес на който на таблото му излизаше времето на каране и спиранията,но когато направиш няколко спирания за 10 мин да кажем две и после още 25 мин и тогава ти исписва,че имаш 45 мин,но това не е пауза.
Трябва да имаш най-малко 45мин не прекъсната пауза или прекъсната на най-малко 15мин и последвана от 30мин.Когато правиш 15мин то те трябва да са след най-малко 2 часа каране.
Колегата явно си е нямал работа та се шегува с тази тема според мен де,и след като си спрял за 10 мин направи ги 15 та да приключваме с темата.
цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.

admin

И аз съм с мнение да приключваме безсмислената тема дали тези 10 или 15 минути се броят за нещо. В моята практика пък дори не карам и 4.5 часа, защото като си правя такива тънки сметки и накрая се налага да правя пауза в аварийната лента или на на някоя автобусна спирка.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

totunio

Прав си админ. Аз лично си разпределям времето с поне две 45 минутни паузи, за 10ка това е задължително. На колегата Емил ще му кажа само, че има едни такива държави като например Унгария, където с неговите доводи за тези 10минутки ще бере доста ядове. Гаранция.

totunio