• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

DAF на лизинг с фиксирана лихва от 6,66%

Започната от Trucker_Boy, Неделя, 18 Септември, 2011, 13:48:49

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Trucker_Boy




УниКредит Лизинг и ЮБН Ауто, вносител на холандската мрака DAF за България отправиха горещо предложение към своите клиенти. Офертата е за покупка на нов камион на лизинг при фиксирана лихва от 6,66% за целия период на изплащане. Камионите, естествено, са от доказаната холандска марка.
Предложението на УниКредит Лизинг и ЮБН Ауто е насочено към бизнесклиенти. Условията на предлагания лизинг включват срок на изплащане до 36 месеца, първоначална вноска до 20%, както стана вече дума – фиксирана лихва от 6,66% за целия период и еднократно заплащане на административна такса, която се равнява на 1,5% от финансираната сума. Офертата дава възможност на клиентите също за финансиране на ДДС, ползване на данъчен кредит и застраховки Каско и Гражданска отговорност на преференциални цени.  Източник: www.kamioni.bg
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

!na

Тази схема се предлага и за всички останали марки.
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

!na

My truck runs on diesel, I run on 100% passion

Бриги Магнито

Цитат на: !na - Неделя, 18 Септември, 2011, 13:53:21
Тази схема се предлага и за всички останали марки.
И финансовата институция ви е една и съща или има и други банки?


!na

Цитат на: Бригадира - Неделя, 02 Октомври, 2011, 10:14:53
Цитат на: !na - Неделя, 18 Септември, 2011, 13:53:21
Тази схема се предлага и за всички останали марки.
И финансовата институция ви е една и съща или има и други банки?

Отговарям за съответната информация, значи и банката е същата.
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

Бриги Магнито

Интересно,а с цел да навлеза в мътни води се чуда ,защо на тъй наречените нередовни платци в момента е масова практика да не се бърза с иземването на лизинговата техника.Тва е много рисков ход лично според мен и се нарушават правилата на икономиката ,довеждайки я до малко изкуственно ,,рефинансиране,, тъй да се каже.
Страха банката да се сдобие с повече камиони в трезора си отколкото пари ,май май дава зелен светофар на няква лизингова криза made in България.
Да не стане така,че ше свърши световната финансова криза,а ние ше си имаме една лизингова само наша си.


!na

Никоя финансова институция няма интерес да се сдобива с камиони, на които след това да търси пазар.
Естествено е, че ще предпочетат да направят жест и схема за разсрочване на дълга с надеждата все пак да си получат парите, а не вещта. По този начин дават възможност да работиш и да връщаш дълга.

Предполагам по същия начин стои въпроса с недвижимото имущество - едва ли при две-три невнесени вноски съдия изпълнителя чука на вратата, за да ти вземе жилището. В този случай пак ли ти изглежда като някаква конспирация или просто възможност и шанс да се вдигнеш на крака и да си запазиш имуществото?  ;)
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

Бриги Магнито

Само да подсетя ,че именно по този начин горе-долу се стигна до сегашното положение.
Също мисля,че по този начин се стимулира още повече некоректността на некоректните и без тва фирми.
Логиката,че ше плати все някога е бита кауза-лично мнение.


!na

Дотук се стигна от раздаване на кредити при висок риск и явна неплатежоспособност от страна на кредитополучатели.
Това е една част от случаите. Другата е, че независимо от доброто кредитно досие винаги може да се случи нещо и да изпаднеш във временна неплатежоспособност. Не във всички случаи се прави разсрочване на дълга.
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

wolves

Баце не е така,пример от 2007г.тогава една фирма си купи камионите от Австрия понеже лизинга беше само от 2,8%,защо да не връщат парите.Нали целта е да се изплати техниката.банката не е тр.фирма,а че не са коректни фирмите си е ясно,не им пречи лизинга а номерата които си правят по между си.

antoniyu

До някъде между-фирмената задлъжнялост е и причина за разсрочване на дълга,както и не върнато ДДС от държавата,а си има и фирми които не им дреме те са си взели тяхното и сега банката да му мисли.
Ходих да взема един камион от Варна,беше върнат на банка беше ограбен отвсякъде и човекът от банката каза тогава колко е на загуба банката.
1.Когато се купи камиона цената му пада минимум 1/3
2.Ограбен(няма гуми само за мъгла),стар стартер,сменени резервоари без сонди и още много.
Трябва закон срещу тази практика.   
цигарените кутии?
А защо няма снимки на гладуващи деца върху опаковките на McDonald's?
Защо няма снимки на измъчвани животни върху опаковките на козметични продукти?Защо не поставят снимки на жертви на пияни шофьори,върху бутилките с алкохол ?Защо да няма снимки на нечестни и крадливи политици.

abator

До финансовата криза се стигна благодарение на това, че банките отпускаха кредити без да се интересуват как ще се връщат тези пари. Защо? Защото договора, който подписвате с банката, се оформя заедно с други договори, като пакет ценни книжа и се продава на инвеститори. Така вие не връщате пари на банката, а на инвеститори, а банката си прибира парите заедно с малка печалба в много кратък срок след отпускане на заема. В резултат се отпуснаха много лоши кредити и това доведе до срив на доверието на инвеститорите. Това е финансовата криза.

Това, което се случва днес, се нарича дългова криза. Заемите, които трябва да се връщат се оказаха много. Всеки месец ние внасяме пари за да ги погасяваме и така не остават достатъчно свежи пари в обръщение, което пък е пагубно за икономиката.

!na

My truck runs on diesel, I run on 100% passion

admin

Цитат на: abator - Неделя, 02 Октомври, 2011, 11:25:25
До финансовата криза се стигна благодарение на това, че банките отпускаха кредити без да се интересуват как ще се връщат тези пари. Защо? Защото договора, който подписвате с банката, се оформя заедно с други договори, като пакет ценни книжа и се продава на инвеститори. Така вие не връщате пари на банката, а на инвеститори, а банката си прибира парите заедно с малка печалба в много кратък срок след отпускане на заема. В резултат се отпуснаха много лоши кредити и това доведе до срив на доверието на инвеститорите. Това е финансовата криза.

Това, което се случва днес, се нарича дългова криза. Заемите, които трябва да се връщат се оказаха много. Всеки месец ние внасяме пари за да ги погасяваме и така не остават достатъчно свежи пари в обръщение, което пък е пагубно за икономиката.

Ами нали и аз същото споделих в темата за банковите кредити. Просто едни хора са взели едни пари и сега не могат да ги върнат. А не могат да ги върнат защото просто няма откъде да ги вземат.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Бриги Магнито

Чекайте са да спамнем кредит и лизинг са почти едно и също ма не съвсем.
Значи при лизинга залога е първоначална вноска и съответната закупена техника,тоест техниката се амортизира във времето,но поради внесените за този период вноски просто нейната цена пада и никой не губи.
При кредита ако има обезпечение то обикновенно тва обезпечение е с твърда и леко променлива цена,тоест след всяка вноска внесена по кредит банката или инвеститорите са на далавера.
Инвеститори има само тогава,когато банката е решила да рефинансира сделката ,тоест разделя риска има го и в застраховането.Има кредити,който са си финансирани само от банката.
Всичко това е за фирмени кредити.
За потребителските ситуацията е по-различна и съответно лихвите по-високи поради банковият риск.


abator

Според мен не е виновен този, който е теглил кредита или взел нещо на лизиг. Но сега точно тези хора и фирми ще го отнесат. Всеки си прави някаква сметка, дали ще може да си обслужва задълженията. Тази сметка обаче е правена при едни условия. Сега условията са други. Нали за това има финансов министър и БНБ. Защо не следиха ситуацията внимателно и да използват различни финансови инструменти за да задържат нещата такива каквито бяха?

abator