• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Първият Kamaz с участието на Daimler Trucks

Започната от Trucker_Boy, Вторник, 20 Септември, 2011, 00:18:01

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Цитат на: dino412 - Сряда, 11 Януари, 2012, 18:05:31
Лелееее та то с това не може да се ходи у гората бре.Ше умре дърводобива.
Мани ма има нещо такова,спокс Урал държат бизнесо от забвение.


Бриги Магнито



loshdancho

Какво казва чичко Гугъл:http://www.trucksplanet.com/catalog/model.php?id=1446
на 11-та международна изложба "Търговски Транспорт 2011" в Москва Kamaz е представена с два прототипа с един и същ индекс 5490. Основната разлика в използваните кабини: един прототип използва кабината на камион Mercedes-Benz Axor (благодарение на сътрудничество с Daimler), и друг прототип има кабина, специално предназначени за Камаз от Южна Корея инженерингова компания DMEC. И двете кабини са определени на въздушно окачване.

Собствено тегло на новите модели е равна на 7.9 т и GCW е до 44 тона. Предвижда се, че новите камиони ще бъдат оборудвани с два турбо дизели да избирате. Това е 440-КАМАЗ-740.75, или Mercedes-Benz OM 457LA. Също избор на две трансмисии - ZF-Ecosplit или ZF-Astronic,. Безопасността се осигурява от дискови спирачки с електронните системи за управление EBS и ESP. Пакетът също така включва колело на въздушното окачване ECAS системата за контрол.

На следващата година компанията ще тестват и да се адаптират новите модели серийно производство ще започне от 2013 г.. Вероятно версия Axor с кабина ... Предвижда се, че с помощта на този модел Камаз би могъл да постави най-малко 25% от вътрешния пазар. Тъй като цената на нов камион се очаква 2,5 милиона рубли, докато европейските разходи за камиони от 3 милиона рубли.
Весовые параметры и нагрузки
Масса транспортного средства в снаряженном состоянии, кг, не более    7900
- нагрузка на переднюю ось, кг.    5300
- нагрузка на задний мост, кг.    2600
Технически допустимая нагрузка на опорно-сцепное устройство, кг.    10550
Технически допустимая максимальная масса автомобиля, кг.    18600
- нагрузка на переднюю ось, кг.    7100
- нагрузка на задний мост, кг.    11500
Технически допустимая максимальная масса буксируемого полуприцепа, кг.    36100
Технически допустимая максимальная масса автопоезда, кг.    44000
Двигатель
Модель    КАМА-740.75-440 (Евро-4)
Тип    дизельный с турбонаддувом, с промежуточным охлаждением наддувочного воздуха
Максимальная полезная мощность, кВт (л.с.)    324 (440)
при частоте вращения коленчатого вала, мин-1    1900±20
Максимальный полезный крутящий момент, Н-м (кгс-м)    2060 (210)
при частоте вращения коленвала, мин-1    1300±50
Расположение и число цилиндров    V-образное, 8
Рабочий объем, л    11,76
Система питания
Вместимость топливного бака, л.    2x400
Передаточные числа на передачах
1   2   3   4   5   6   ЗХ
15,86   9,56   5,87   3,47   2,09   1,28   12,97
12,33   7,44   4,56   2,70   1,63   1,00   11,41
Главная передача
Тип    гипоидная
Передаточное отношение    3,077
Тормоза
Привод    электропневматическии
Тип
передние    дисковые
задние    дисковые
Колеса и шины
Тип колес    дисковые
Тип шин    пневматические, бескамерные
Размер обода    9,00-22,5
Размер шин    315/60 R22.5
Кабина
Тип    расположенная над двигателем
Исполнение    с двумя спальными местами
Характеристика а/м полной массой
Максимальная скорость, не менее, км/ч    110
Угол преодолеваемого подъема, не менее, %    18
Внешний габаритный радиус поворота, м    8,5
Электрооборудование
Напряжение, В    24
Аккумуляторы, В/Ачас    2x12/190
Генератор, В/Вт.    28/2000
Сцепление
Тип    диафрагменное, однрдисковое
Привод    гидравлический с пневмоусилителем
Коробка передач
Модель    ZF 12AS2131
Тип    механическая, несинхронизированная, двенадцатиступенчатая
Управление    автоматизированное
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

kanonir

Красив,ама само като се сетя ,че частите се правят в Шумен и съм малко скептичен.
Човекът е човек,когато е на път-жената е жена ,когато е по гръб!!!

monterei


Бриги Магнито

Цитат на: monterei - Петък, 26 Октомври, 2012, 20:10:57
е какво лошо да се правят в шумен?
Ще са по здрави от тези на Скания мейби,абре верно бре Лошио кво толкоз си скептичен бре у Шумен ората и дръгели твориха и още им вървят ,ко против Шумен имаш бре?


dimich87

В Шумен до колкото знам се правят само задните мостове на камаз. Инструментите за производството им струват няколко милиона евро и предполагам е по изгодно тука да се произвеждат.

kanonir

Този завод КТА "Мадара" -Шумен- крета в кризата  благодарение на цехове в които се произвежда селскостопанска техника.Управлява се от бивш комунистически банкер от гр.Бяла русенко,който не се е качвал през съзнателният си живот на камион,камоли да разбира от производство на части за същите.
Човекът е човек,когато е на път-жената е жена ,когато е по гръб!!!

monterei

Цитат на: kanonir - Събота, 27 Октомври, 2012, 02:11:36
Този завод КТА "Мадара" -Шумен- крета в кризата  благодарение на цехове в които се произвежда селскостопанска техника.Управлява се от бивш комунистически банкер от гр.Бяла русенко,който не се е качвал през съзнателният си живот на камион,камоли да разбира от производство на части за същите.

Може би е по-добре да ги правят в Китай или Турция?!?! И от кога този бивш комунистически банкер управлява там и той ли е причина фабриката да се разпада?!?! Най-добре си търси щастието на запад - там няма такива хора и няма да те дразни съществуването им. Всъщност там е страхотно, би могъл да изкараш една купчина парички по българските стандарти и да си прекарваш отпуските в Бг като настоящ баровец.

monterei