Първият Kamaz с участието на Daimler Trucks
Форум на българските шофьори
Петък, 29 Март, 2024, 08:12:56 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Първият Kamaz с участието на Daimler Trucks  (Прочетена 9325 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1788/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #15 -: Сряда, 11 Януари, 2012, 18:12:26 »
ОтговорОтговор

Лелееее та то с това не може да се ходи у гората бре.Ше умре дърводобива.
Мани ма има нещо такова,спокс Урал държат бизнесо от забвение.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Сряда, 11 Януари, 2012, 18:12:26 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #16 -: Събота, 28 Юли, 2012, 22:17:05 »
ОтговорОтговор

Какво казва чичко Гугъл:http://www.trucksplanet.com/catalog/model.php?id=1446
на 11-та международна изложба "Търговски Транспорт 2011" в Москва Kamaz е представена с два прототипа с един и същ индекс 5490. Основната разлика в използваните кабини: един прототип използва кабината на камион Mercedes-Benz Axor (благодарение на сътрудничество с Daimler), и друг прототип има кабина, специално предназначени за Камаз от Южна Корея инженерингова компания DMEC. И двете кабини са определени на въздушно окачване.

Собствено тегло на новите модели е равна на 7.9 т и GCW е до 44 тона. Предвижда се, че новите камиони ще бъдат оборудвани с два турбо дизели да избирате. Това е 440-КАМАЗ-740.75, или Mercedes-Benz OM 457LA. Също избор на две трансмисии - ZF-Ecosplit или ZF-Astronic,. Безопасността се осигурява от дискови спирачки с електронните системи за управление EBS и ESP. Пакетът също така включва колело на въздушното окачване ECAS системата за контрол.

На следващата година компанията ще тестват и да се адаптират новите модели серийно производство ще започне от 2013 г.. Вероятно версия Axor с кабина ... Предвижда се, че с помощта на този модел Камаз би могъл да постави най-малко 25% от вътрешния пазар. Тъй като цената на нов камион се очаква 2,5 милиона рубли, докато европейските разходи за камиони от 3 милиона рубли.
Весовые параметры и нагрузки
Масса транспортного средства в снаряженном состоянии, кг, не более    7900
- нагрузка на переднюю ось, кг.    5300
- нагрузка на задний мост, кг.    2600
Технически допустимая нагрузка на опорно-сцепное устройство, кг.    10550
Технически допустимая максимальная масса автомобиля, кг.    18600
- нагрузка на переднюю ось, кг.    7100
- нагрузка на задний мост, кг.    11500
Технически допустимая максимальная масса буксируемого полуприцепа, кг.    36100
Технически допустимая максимальная масса автопоезда, кг.    44000
Двигатель
Модель    КАМА-740.75-440 (Евро-4)
Тип    дизельный с турбонаддувом, с промежуточным охлаждением наддувочного воздуха
Максимальная полезная мощность, кВт (л.с.)    324 (440)
при частоте вращения коленчатого вала, мин-1    1900±20
Максимальный полезный крутящий момент, Н-м (кгс-м)    2060 (210)
при частоте вращения коленвала, мин-1    1300±50
Расположение и число цилиндров    V-образное, 8
Рабочий объем, л    11,76
Система питания
Вместимость топливного бака, л.    2x400
Передаточные числа на передачах
1   2   3   4   5   6   ЗХ
15,86   9,56   5,87   3,47   2,09   1,28   12,97
12,33   7,44   4,56   2,70   1,63   1,00   11,41
Главная передача
Тип    гипоидная
Передаточное отношение    3,077
Тормоза
Привод    электропневматическии
Тип
передние    дисковые
задние    дисковые
Колеса и шины
Тип колес    дисковые
Тип шин    пневматические, бескамерные
Размер обода    9,00-22,5
Размер шин    315/60 R22.5
Кабина
Тип    расположенная над двигателем
Исполнение    с двумя спальными местами
Характеристика а/м полной массой
Максимальная скорость, не менее, км/ч    110
Угол преодолеваемого подъема, не менее, %    18
Внешний габаритный радиус поворота, м    8,5
Электрооборудование
Напряжение, В    24
Аккумуляторы, В/Ачас    2x12/190
Генератор, В/Вт.    28/2000
Сцепление
Тип    диафрагменное, однрдисковое
Привод    гидравлический с пневмоусилителем
Коробка передач
Модель    ZF 12AS2131
Тип    механическая, несинхронизированная, двенадцатиступенчатая
Управление    автоматизированное

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Събота, 28 Юли, 2012, 22:17:05 »

 Активен
kanonir
Младши потребител
**

Рейтинг: +12/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 99
Теми: 0



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #17 -: Вторник, 23 Октомври, 2012, 19:09:05 »
ОтговорОтговор

Красив,ама само като се сетя ,че частите се правят в Шумен и съм малко скептичен.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Човекът е човек,когато е на път-жената е жена ,когато е по гръб!!!
monterei
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 208
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #18 -: Петък, 26 Октомври, 2012, 19:10:57 »
ОтговорОтговор

е какво лошо да се правят в шумен?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1788/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #19 -: Петък, 26 Октомври, 2012, 19:14:05 »
ОтговорОтговор

е какво лошо да се правят в шумен?
Ще са по здрави от тези на Скания мейби,абре верно бре Лошио кво толкоз си скептичен бре у Шумен ората и дръгели твориха и още им вървят ,ко против Шумен имаш бре?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


dimich87
Старши потребител
****

Рейтинг: +80/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 456
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #20 -: Петък, 26 Октомври, 2012, 19:33:02 »
ОтговорОтговор

В Шумен до колкото знам се правят само задните мостове на камаз. Инструментите за производството им струват няколко милиона евро и предполагам е по изгодно тука да се произвеждат.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kanonir
Младши потребител
**

Рейтинг: +12/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 99
Теми: 0



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #21 -: Събота, 27 Октомври, 2012, 01:11:36 »
ОтговорОтговор

Този завод КТА "Мадара" -Шумен- крета в кризата  благодарение на цехове в които се произвежда селскостопанска техника.Управлява се от бивш комунистически банкер от гр.Бяла русенко,който не се е качвал през съзнателният си живот на камион,камоли да разбира от производство на части за същите.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Човекът е човек,когато е на път-жената е жена ,когато е по гръб!!!
monterei
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 208
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #22 -: Събота, 27 Октомври, 2012, 08:31:25 »
ОтговорОтговор

Този завод КТА "Мадара" -Шумен- крета в кризата  благодарение на цехове в които се произвежда селскостопанска техника.Управлява се от бивш комунистически банкер от гр.Бяла русенко,който не се е качвал през съзнателният си живот на камион,камоли да разбира от производство на части за същите.

Може би е по-добре да ги правят в Китай или Турция?!?! И от кога този бивш комунистически банкер управлява там и той ли е причина фабриката да се разпада?!?! Най-добре си търси щастието на запад - там няма такива хора и няма да те дразни съществуването им. Всъщност там е страхотно, би могъл да изкараш една купчина парички по българските стандарти и да си прекарваш отпуските в Бг като настоящ баровец.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 [2]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!