Какво казва чичко Гугъл:
http://www.trucksplanet.com/catalog/model.php?id=1446на 11-та международна изложба "Търговски Транспорт 2011" в Москва Kamaz е представена с два прототипа с един и същ индекс 5490. Основната разлика в използваните кабини: един прототип използва кабината на камион Mercedes-Benz Axor (благодарение на сътрудничество с Daimler), и друг прототип има кабина, специално предназначени за Камаз от Южна Корея инженерингова компания DMEC. И двете кабини са определени на въздушно окачване.
Собствено тегло на новите модели е равна на 7.9 т и GCW е до 44 тона. Предвижда се, че новите камиони ще бъдат оборудвани с два турбо дизели да избирате. Това е 440-КАМАЗ-740.75, или Mercedes-Benz OM 457LA. Също избор на две трансмисии - ZF-Ecosplit или ZF-Astronic,. Безопасността се осигурява от дискови спирачки с електронните системи за управление EBS и ESP. Пакетът също така включва колело на въздушното окачване ECAS системата за контрол.
На следващата година компанията ще тестват и да се адаптират новите модели серийно производство ще започне от 2013 г.. Вероятно версия Axor с кабина ... Предвижда се, че с помощта на този модел Камаз би могъл да постави най-малко 25% от вътрешния пазар. Тъй като цената на нов камион се очаква 2,5 милиона рубли, докато европейските разходи за камиони от 3 милиона рубли.
Весовые параметры и нагрузки
Масса транспортного средства в снаряженном состоянии, кг, не более 7900
- нагрузка на переднюю ось, кг. 5300
- нагрузка на задний мост, кг. 2600
Технически допустимая нагрузка на опорно-сцепное устройство, кг. 10550
Технически допустимая максимальная масса автомобиля, кг. 18600
- нагрузка на переднюю ось, кг. 7100
- нагрузка на задний мост, кг. 11500
Технически допустимая максимальная масса буксируемого полуприцепа, кг. 36100
Технически допустимая максимальная масса автопоезда, кг. 44000
Двигатель
Модель КАМА-740.75-440 (Евро-4)
Тип дизельный с турбонаддувом, с промежуточным охлаждением наддувочного воздуха
Максимальная полезная мощность, кВт (л.с.) 324 (440)
при частоте вращения коленчатого вала, мин-1 1900±20
Максимальный полезный крутящий момент, Н-м (кгс-м) 2060 (210)
при частоте вращения коленвала, мин-1 1300±50
Расположение и число цилиндров V-образное, 8
Рабочий объем, л 11,76
Система питания
Вместимость топливного бака, л. 2x400
Передаточные числа на передачах
1 2 3 4 5 6 ЗХ
15,86 9,56 5,87 3,47 2,09 1,28 12,97
12,33 7,44 4,56 2,70 1,63 1,00 11,41
Главная передача
Тип гипоидная
Передаточное отношение 3,077
Тормоза
Привод электропневматическии
Тип
передние дисковые
задние дисковые
Колеса и шины
Тип колес дисковые
Тип шин пневматические, бескамерные
Размер обода 9,00-22,5
Размер шин 315/60 R22.5
Кабина
Тип расположенная над двигателем
Исполнение с двумя спальными местами
Характеристика а/м полной массой
Максимальная скорость, не менее, км/ч 110
Угол преодолеваемого подъема, не менее, % 18
Внешний габаритный радиус поворота, м 8,5
Электрооборудование
Напряжение, В 24
Аккумуляторы, В/Ачас 2x12/190
Генератор, В/Вт. 28/2000
Сцепление
Тип диафрагменное, однрдисковое
Привод гидравлический с пневмоусилителем
Коробка передач
Модель ZF 12AS2131
Тип механическая, несинхронизированная, двенадцатиступенчатая
Управление автоматизированное