Има ли криза в България?
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 18:31:16 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Анкета
Въпрос: Има ли криза в България?
Да - 11 (78.6%)
Не - 3 (21.4%)
Нямам мнение - 0 (0%)
Общ брой гласове: 14

Страници: 1 [2] 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Има ли криза в България?  (Прочетена 9291 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
!na
Потребител герой
*****

Рейтинг: +385/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Жена
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1171
Теми: 17



Активност
0%

Devoted to trucks. Devoted to Volvo.


WWW
« Отговор #15 -: Сряда, 21 Септември, 2011, 19:06:19 »
ОтговорОтговор

Бригадире, едва ли ще мога да го обясня с няколко думи.
Темата наистина е много дълга.
Примерът на Данчо също е удачен.

По отношение на заплати и безработица - по принцип те са втората и трета вълна на кризата, след спада в потреблението и производството. Икономиката започва да се възстановява, но хората реално ще го усетят на по-късен етап.

Усмивчица колко и да е завъртяно баце всичко е абсолютно нормално и навързано в твоя пример.
Просто ги няма парите аз тва се мъча да питам къде изчезнаха парите?

Физически никога не ги е имало, това е.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

My truck runs on diesel, I run on 100% passion
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Сряда, 21 Септември, 2011, 19:06:19 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #16 -: Сряда, 21 Септември, 2011, 19:06:56 »
ОтговорОтговор

Пара не е имало никога, просто имаше кредити и като спряха всичко гръмна.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Сряда, 21 Септември, 2011, 19:06:56 »

 Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2335/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #17 -: Сряда, 21 Септември, 2011, 19:07:01 »
ОтговорОтговор

И като казвате, че в България няма налични "живи" пари, мислите ли, че в останалите страни от ЕС разплащанията стават с налични пари и в брой? Не е в това проблема, но не държа да влизам в подобен спор. Личното ми мнение е, че така наречените наши "бизнесмени" не обичат да се издължават качествено и в срок. Нито на контрагенти, нито на персонал.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
!na
Потребител герой
*****

Рейтинг: +385/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Жена
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1171
Теми: 17



Активност
0%

Devoted to trucks. Devoted to Volvo.


WWW
« Отговор #18 -: Сряда, 21 Септември, 2011, 19:10:04 »
ОтговорОтговор

И като казвате, че в България няма налични "живи" пари, мислите ли, че в останалите страни от ЕС разплащанията стават с налични пари и в брой? Не е в това проблема, но не държа да влизам в подобен спор. Личното ми мнение е, че така наречените наши "бизнесмени" не обичат да се издължават качествено и в срок. Нито на контрагенти, нито на персонал.

Е как да не е в това проблема?!
Не помниш ли фалита на Лемън Брадърс в Щатите през 2008-ма?
От там тръгна всичко и се спука големия балон с несъществуващите пари в световен мащаб.

А как ще коментираш факта, че фирми от Западна Европа бавят плащания?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

My truck runs on diesel, I run on 100% passion
Механик-водач
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +60/-10
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 214
Теми: 11



Активност
0%


« Отговор #19 -: Сряда, 21 Септември, 2011, 19:16:43 »
ОтговорОтговор

http://www.kamioni.bg/rdetails/3/28/1/1747
Колеги ,
Моето мнение съвпада напълно със статията ,само не виждам идеята да просъществува с родни превозвачи .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1787/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #20 -: Сряда, 21 Септември, 2011, 19:17:56 »
ОтговорОтговор

Примера на Данчо не е пример,защото всички стават длъжници заради един а този един е примерно някой строител взел парите от кредит или спестени на хората.
Хора съвсем сериозно ви питам как в България изчезнаха парите изведнъж?
Изглежда отговор няма да получа за тва да ви светна за тази темичка в глобалната криза потребителя обеднява глобално и транспорта който се опитахте да обсъдите е в сферата на услугите ,тоест потребителя спестява от услуги и съответно негово величие транспорта увяхва.
Да за по бавно загряващите да поясня шофера е кат продавачки,сервитьори,бармани и др. в една сфера са колко и да ви е чудно.
3 поста сте дрънали докато пиша,но да отговора на един България не е света ,Китай да не би да е в криза?Определено обаче не ми се спори по-въпроса и за тва приятно ви обсъждане,малко икономика сме учили тъй че примери като с възела или с оня де върнал камиона са ми абсолютно безинтересни.
Аз също имам пример ,но той е как едни 20 -30 милиона евра просто изчезнаха и е свързан с примера на Данчо,че е от строителният бранш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #21 -: Сряда, 21 Септември, 2011, 19:19:24 »
ОтговорОтговор

За мен проблема е  Алчността на банките,  изразяваща се в скритите клаузи, таксите,  правото да увеличават лихви едностранно  и високите комисионни  които си разпределят. От там идва и дойде  при нас всичко а тука си повярвахме  ,че се развиваме

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
!na
Потребител герой
*****

Рейтинг: +385/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Жена
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1171
Теми: 17



Активност
0%

Devoted to trucks. Devoted to Volvo.


WWW
« Отговор #22 -: Сряда, 21 Септември, 2011, 19:22:58 »
ОтговорОтговор

http://www.kamioni.bg/rdetails/3/28/1/1747
Колеги ,
Моето мнение съвпада напълно със статията ,само не виждам идеята да просъществува с родни превозвачи .

Съгласна съм с теб.
Това е практика от няколко години.
И работи.

Хора съвсем сериозно ви питам как в България изчезнаха парите изведнъж?
Изглежда отговор няма да получа ...

Последен опит - банката отпуска кредити с висок риск и/или потенциална неплатежоспособност от страна на кредитополучателя. Отпуснатият кредит е на хартия, банката ги няма физически тези пари, но се надява, че в рамките на периода ще получи парите+лихвата.

За парите в България - чужди банки и инвеститори идват с парите си, работят тук - печалбата излиза от страната; идва кризата, дърпат ги. Какво не е ясно?

Щом си учил, значи знаеш как стоят нещата и няма нужда от обяснения.
А това, че има хора, които са крали, крали та са се забравили е вярно, но на фона на цялото е капка в морето.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

My truck runs on diesel, I run on 100% passion
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1787/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #23 -: Сряда, 21 Септември, 2011, 19:23:46 »
ОтговорОтговор

За мен проблема е  Алчността на банките,  изразяваща се в скритите клаузи, таксите,  правото да увеличават лихви едностранно  и високите комисионни  които си разпределят. От там идва и дойде  при нас всичко а тука си повярвахме  ,че се развиваме
Лихвите преди не бяха проблем,проблема с лихвите рефлектира срещу самите банки колко повече искат толкова повече е шанса хората или фирмите да не платят,за тва сега вместо пари по банките ше си имат камиони и апартаменти.
Ина Лемън брадърс е факт,но тва е пак част от икономиката по-страшна част от нея е финансов балон,което е малко по-различно от лош фалит и опит за изкуственно подържане. Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Механик-водач
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +60/-10
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 214
Теми: 11



Активност
0%


« Отговор #24 -: Сряда, 21 Септември, 2011, 19:24:13 »
ОтговорОтговор

http://www.ubb.bg/bg-BG/News/Single/63/1/1169
Ето пример с ОББ ,колко фирми могат да се похвалят с печалба и то в такива размери.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Беден е не този, който има малко, а този, който иска да има повече.
Никога не спори с глупак. Хората може да не разберат кой е умният!
!na
Потребител герой
*****

Рейтинг: +385/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Жена
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1171
Теми: 17



Активност
0%

Devoted to trucks. Devoted to Volvo.


WWW
« Отговор #25 -: Сряда, 21 Септември, 2011, 19:27:33 »
ОтговорОтговор

Ина Лемън брадърс е факт,но тва е пак част от икономиката по-страшна част от нея е финансов балон,което е малко по-различно от лош фалит и опит за изкуственно подържане. Намигване

Лемън брадърс = финансов балон

http://www.ubb.bg/bg-BG/News/Single/63/1/1169
Ето пример с ОББ ,колко фирми могат да се похвалят с печалба и то в такива размери.

Тази печалба също е на хартия  Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

My truck runs on diesel, I run on 100% passion
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2335/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #26 -: Сряда, 21 Септември, 2011, 19:27:55 »
ОтговорОтговор

И като казвате, че в България няма налични "живи" пари, мислите ли, че в останалите страни от ЕС разплащанията стават с налични пари и в брой? Не е в това проблема, но не държа да влизам в подобен спор. Личното ми мнение е, че така наречените наши "бизнесмени" не обичат да се издължават качествено и в срок. Нито на контрагенти, нито на персонал.

Е как да не е в това проблема?!
Не помниш ли фалита на Лемън Брадърс в Щатите през 2008-ма?
От там тръгна всичко и се спука големия балон с несъществуващите пари в световен мащаб.

А как ще коментираш факта, че фирми от Западна Европа бавят плащания?

Помня го фалита на Леман Брадърс. Доста милиарди потънаха там. А за фирмите от Западна Европа не мога да коментирам, но където има намесени българи, има и забавени плащания и неуредени отношения. Ето нещо, което можете да прочетете през свободното си време.

Източник: http://www.larryhannigan.com/EarthPlus.htm
Превод: www.relfe.com

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter


* Plus_5_Bulgarian.pdf (541 KB - свалено 117 пъти.)
« Последна редакция: Сряда, 21 Септември, 2011, 21:00:58 от admin » Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
!na
Потребител герой
*****

Рейтинг: +385/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Жена
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1171
Теми: 17



Активност
0%

Devoted to trucks. Devoted to Volvo.


WWW
« Отговор #27 -: Сряда, 21 Септември, 2011, 19:32:00 »
ОтговорОтговор

... където има намесени българи, има и забавени плащания и неуредени отношения...

Генерализираш, не си прав.
Твърде много оплюваме себе си, твърде много величаем другите.
Мое мнение.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

My truck runs on diesel, I run on 100% passion
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1787/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #28 -: Сряда, 21 Септември, 2011, 19:33:35 »
ОтговорОтговор

Ина Лемън брадърс е факт,но тва е пак част от икономиката по-страшна част от нея е финансов балон,което е малко по-различно от лош фалит и опит за изкуственно подържане. Намигване

Лемън брадърс = финансов балон
Даването на кредити и още кредити и още кредити при положение,че никой не ги връща ако за теб е балон така да е,според мен е точно обратното примерно правиш чаша продаваш после пак така и пак така съответно на всяка врътка си на печалба и пак печалба,но в скапаната икономика тва нещо в един прекрасен момент гърми не за друга а защото така е устроена не можеш да продаваш чаша на печалба вечно в един момент трябва да загубиш иначе се получава бум  Намигване (примера е тъп,но ако човек помисли може да му просветне кво имам впредвид)

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2335/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #29 -: Сряда, 21 Септември, 2011, 19:38:18 »
ОтговорОтговор

Генерализираш, не си прав.
Твърде много оплюваме себе си, твърде много величаем другите.
Мое мнение.

Иска ми се българите да сме като германците например. Обаче не става. Просто ген. Нямам друго обяснение. И не ги величая, констатирам факти.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Етикети:
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!