• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Разход на гориво

Започната от admin, Събота, 18 Декември, 2010, 11:50:33

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Цитат на: kobrata-kalugerovo - Неделя, 05 Февруари, 2012, 17:08:37
При мен е доста голям някаде към 45 / 100  пълен пълен КЦМ Пловдив -  минаЕлшица като смятаме че коша го дигам по 3 защото лепи нормало ми гори 37 ,38

Баце мерси за отговора ,горе долу и при мен е същата работа от 37и 8 на 43


Бриги Магнито



doktora179


doktora179


Boroman21

Цитат на: doktora179 - Четвъртък, 01 Март, 2012, 17:21:40
Добре ли е ? ;D ;D


Uploaded with ImageShack.us
Това ще каже шефа като ти оправи отчета ;D

doktora179

Цитат на: Boroman21 - Четвъртък, 01 Март, 2012, 18:47:23
Това ще каже шефа като ти оправи отчета ;D

Нищо няма да каже защото знаеше че дюзите са за смяна  ;D ;D ;D

loshdancho

Разхода си зависи от товара и пътя, човешкият фактор е 2-3L/100км.(обективен)
Разход градско с 35-38тона товар 42-50L/100км. в зависимост от маршрут,а а шефа като се качеше 54-56L/100км...
Шеговитият отговор  на шефа беше:
-Е та в мен ли  да е  причината...  ???
На което отговарях:
-Да не точиш нафта някъде..... :D
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

doktora179

Цитат на: loshdancho - Четвъртък, 01 Март, 2012, 20:42:11
Разхода си зависи от товара и пътя, човешкият фактор е 2-3L/100км.(обективен)
Разход градско с 35-38тона товар 42-50L/100км. в зависимост от маршрут,а а шефа като се качеше 54-56L/100км...
Шеговитият отговор  на шефа беше:
-Е та в мен ли  да е  причината...  ???
На което отговарях:
-Да не точиш нафта някъде..... :D


Добър отговор  ;D ;D ;D

kkkvd

Във форума на шефовете има една реклама за мобилни бензиностанции - колко да са мобилни.. стандартна колонка с външен резервоар. Та за колонката ми е въпроса, има допуск на колонката колко да пуска и както може да е (+) %, така може и да е (-) %.. Защо да не е сигурен минус?

А началника те засича по това колко литра ти е заредил, няма значение, че резервоара примерно не може да ги събере.
Аз като пристъпя със фригото зареждам 1400+300=1700, по 20 мл да са ме ударили (което е абсолютно задължително), ей ти ги 50 литра почти. Па ти си карай икономично!

admin

Цитат на: kkkvd - Петък, 02 Март, 2012, 13:53:33
Във форума на шефовете има една реклама за мобилни бензиностанции - колко да са мобилни.. стандартна колонка с външен резервоар. Та за колонката ми е въпроса, има допуск на колонката колко да пуска и както може да е (+) %, така може и да е (-) %.. Защо да не е сигурен минус?

А началника те засича по това колко литра ти е заредил, няма значение, че резервоара примерно не може да ги събере.
Аз като пристъпя със фригото зареждам 1400+300=1700, по 20 мл да са ме ударили (което е абсолютно задължително), ей ти ги 50 литра почти. Па ти си карай икономично!

То и от температурата на околната среда зависи. Не е все едно да зареждаш на -20 и на +40 градуса. Ама тези лакоми чорбаджии само плюс имат на елките.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

dimich87

На колонките си има корекция по температура. Там нафтата си я отчитат на 15градуса. А зимата не може да падне по-малко от 10-12 градуса, а лете не се качва повече от 18 градуса. За 1градус се разширява с 0,001л. За 1000л като се промени температурата с 1 градус ще се промени обема с 1л. Не мисля че това ще ви даде голяма разлика.

DeDo Vi

Цитат на: dimich87 - Петък, 02 Март, 2012, 21:10:51
На колонките си има корекция по температура. Там нафтата си я отчитат на 15градуса. А зимата не може да падне по-малко от 10-12 градуса, а лете не се качва повече от 18 градуса. За 1градус се разширява с 0,001л. За 1000л като се промени температурата с 1 градус ще се промени обема с 1л. Не мисля че това ще ви даде голяма разлика.
Наивен ли си или се правиш а? Да те светнем ли, че повечето частни малки бензиностанции имаха нагреватели в танковете за дизелово гориво, аре като си толкова умен, познай защо подгряваха нафтата. Даже мога да ви кажа коя бензинистанция имаше нагреватели. (Споко отдавна я няма тази бензиностанция). За щастие това беше отдавна, сега контрола е малко по-строг за тези далаверки. Но имаше време когато някои хора направиха луди кинти.

kkkvd

Ами смятайте и фактора подгряване или разлика в температурата . Оттук натам си има и % отбивка.

DeDo Vi

Цитат на: kkkvd - Събота, 03 Март, 2012, 10:04:26
Ами смятайте и фактора подгряване или разлика в температурата . Оттук натам си има и % отбивка.
Не, ти определено живееш в некъв твой си измислен свят. Лошо нема, не си си патил от такива бензинджий с нагреватели в танковете.

kkkvd

Деда ми, бъркаш с ме с някой от форума. Де чети кой кво е писал, а това което аз съм написал, е че след като са нагрели нафтата, нищо не им пречи още веднъж да те ударят в обема (на вече изкуствено завишения обем с  нагряване). Един вид съгласен съм с тебе.

А дали съм патил с бензинджии - незнам, трудно е да се докаже, даже и да имаш доказателства

dimich87

Това с нагряването е загуба на време. Колкото се дава за топлене, толкова би могло да се изкара. Друг е въпроса че старите дебитомери нямаха корекция по темперетура. Така може да се нагласи колонката при 0 градуса да е верен. При всяка повисока температура би на ущетявало като клиенти. Сега са длъжни бензиностанцията да има корекция по телпература, а за газта и по налягане.

kkkvd

За нагряването не споря, приемам го за възможно и вероятно. Относно вложената енергия за загряване и печалбата от измамата - горивата са летливи субстанции повече или по-малко, освен това са на дълбоко в земята място, та едва ли се налага много да се нагрява, ефект ще има и с малко енергия. Така поне мисля.. но не съм смятал, щото не ми се занимава с това... Но колонките лъжат и то съвсем законно, заложено им е в спецификациите и никой не им прави проблем. С малко, ама често и редовно...

kkkvd