Разход на гориво
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 28 Март, 2024, 23:26:04 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 27 28 [29] 30   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Разход на гориво  (Прочетена 178188 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2335/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7181
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #420 -: Вторник, 01 Юли, 2014, 10:05:28 »
ОтговорОтговор

Абсолютно е сигурно. По-назад в темата писах - при спускане "на скорост", отпуснат педал и над определени обороти дюзите са абсолютно затворени. Тествано е с тестер за диагностика в движение - напрежението във всички дюзи е нула.

Ако предположим, че при едно такова спускане дюзите са затворени, при изключване от скорост оборотите намаляват. При какви обороти се възстановява подаването на гориво?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Форум на българските шофьори
« Отговор #420 -: Вторник, 01 Юли, 2014, 10:05:28 »

 Активен
drago_pavlov
Старши потребител
****

Рейтинг: +62/-132
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 403
Теми: 11



Активност
0%

« Отговор #421 -: Вторник, 01 Юли, 2014, 10:28:14 »
ОтговорОтговор

Ако предположим, че при едно такова спускане дюзите са затворени, при изключване от скорост оборотите намаляват. При какви обороти се възстановява подаването на гориво?
Едва ли е еднакво за всеки двигател.
Аз имам наблюдение върху 2 леки автомобила - и на двата прага беше 1200 мин-1.
При над 1600 мин-1 се затварят дюзите, при под 1200 мин-1 се отварят.
При тежкотоварните сигурно са много по-надолу тези стойности.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #421 -: Вторник, 01 Юли, 2014, 10:28:14 »

 Активен
naum4o
Потребител герой
*****

Рейтинг: +737/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 707
Теми: 71



Активност
0%

Cogito ergo sum


Ел. поща
« Отговор #422 -: Вторник, 01 Юли, 2014, 13:17:10 »
ОтговорОтговор

Камионите би трябвало да имат по-голяма вариативност от леките коли. Така мисля. Затворени дюзи от 1100 поне до 1700 - 1800об. Едно е да имаш 2 скорости, на които реално спускаш, друго е да имаш поне 4.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!
dimich87
Старши потребител
****

Рейтинг: +80/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 456
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #423 -: Вторник, 01 Юли, 2014, 21:57:44 »
ОтговорОтговор

Границата на отворени и затворени дюзи е около 50% оборотите на празен ход. Правили сме тестове на автомобил пежо в университета (по-точно само двигателя сме въртели) и там 1350-1400 об е границата. При по-ниски честоти на въртене не можем да отчетем впръскването коректно. Все пак се виждаше че е минимално.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
3df
Младши потребител
**

Рейтинг: +39/-2
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 99
Теми: 4



Активност
0%


« Отговор #424 -: Петък, 17 Април, 2015, 06:51:14 »
ОтговорОтговор

Норми на разход на гориво според един руски сайт:

http://putew.inrb.by/articledet.html?akod=5

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #425 -: Петък, 17 Април, 2015, 11:41:29 »
ОтговорОтговор

Сайта е белоруски, макар да не е чак толко важно
 Ухилен
Scania 164L (353 kW) 21,8 Д  - драги шефове, сайта е точен и това е нормата! Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #426 -: Петък, 17 Април, 2015, 16:28:28 »
ОтговорОтговор


  Ухилен Смотан , Мога да се хвана на бас, че ще им свършат тонер касетите на шефовете да го разпечатват този списък с прилежащ коментар от типа на : " вижте, щом Скания V8 480 коня, 16 литра, харчи - 21,8/100 , правете си сметка как вашите камиони с по 400-460 коня трябва да харчат...... 15-16/100 "  Ухилен Ухилен Смотан !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
J_L
Старши потребител
****

Рейтинг: +273/-81
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 288
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #427 -: Петък, 17 Април, 2015, 20:58:15 »
ОтговорОтговор

Това е нормата в Беларус по постановление №3/2012. За какво се говори в упоменатото постановление, никой не казва. Явно е норма но каква норма? Какво значи Кубичен метър на 100 км.? Куб.метър са 1000 л или 830 кг евро дизел.
Доста ми се струва като за норма.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

When I say “capitalism,” I mean a full, pure, uncontrolled, unregulated laissez-faire capitalism—with a separation of state and economics, in the same way and for the same reasons as the separation of state and church. | The Virtue of Selfishness
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2182
Теми: 113



Активност
0%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #428 -: Петък, 17 Април, 2015, 21:54:46 »
ОтговорОтговор

16 НА 100 е нормата...за Симсонки

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-722
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #429 -: Събота, 18 Април, 2015, 07:50:29 »
ОтговорОтговор

По влекач  за Бургас с попътен вятър и скорост 75км/ч.....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #430 -: Събота, 18 Април, 2015, 09:41:43 »
ОтговорОтговор

Пичове, въпросния сайт дава норми за влекач само. Аз за това се избъзиках, че информацията е точна. Щото е идеално по влекач 21 Усмивчица
Аз поне така си го преведох седлови тягачи-демек седлови влекачи. Не пише нищо за ремарке и товар.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Busman
Начинаещ
*

Рейтинг: +3/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #431 -: Понеделник, 15 Юни, 2015, 22:47:54 »
ОтговорОтговор

Какво значи Кубичен метър на 100 км.?

Това е базова норма, аналогична на човекочас.

За да получиш общият разхода за това да се принесе на 1000км. на 5 кубика(примерите са изцяло условни) за автомобил DAF 105.410 FTXF (300 kW) (първият, ясно е че събира много повече, просто пример) с разходна норма 22,3л/100км
Разходът ще дойде

 Общ разход(ОР) = Разходът/100км(каталожният) х обем х разстояние; т.е.

ОР = 5 х 10 х 22,3 = 1115 литра, като тук

5 е обема на товара;
10 това е разстоянието. ние търсим за 1000 километра, а това е 10 пъти основната норма(л/100км). За 1200кми би била 12, за 5500 - 55 и т.н.

Странно ми е, че не фигурира никъде теглото. Според мен то също е доста съществен фактор за определяне на разхода на машината. да не пиша "най-същественият".
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2215/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2108
Теми: 135



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #432 -: Вторник, 16 Юни, 2015, 20:55:09 »
ОтговорОтговор

Какво значи Кубичен метър на 100 км.?

Това е базова норма, аналогична на човекочас.

     С мнението по-долу съм напълно съгласен. Ако въобще съм разбрал какво се обсъжда. Разходът е обикновено на обем кубичен метър или кубичен дециметър (литър).

... Какво значи Кубичен метър на 100 км.? Куб.метър са 1000 л или 830 кг евро дизел.
Доста ми се струва като за норма.


Странно ми е, че не фигурира никъде теглото. Според мен то също е доста съществен фактор за определяне на разхода на машината. да не пиша "най-същественият".

     По-скоро компонентата на теглото която е успоредна на пътя, когато е срещу движението. Ако наистина става на въпрос за седлови влекачи, най-важно е посоката на вятъра.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #433 -: Събота, 06 Май, 2017, 09:38:57 »
ОтговорОтговор

Е неее! Еб..и филма....Та вие сте били не шофьори,а професори! Усмивчица В добрия смисъл на думата.
После се чудите що шефа ти иска разходна норма!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1848
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #434 -: Събота, 06 Май, 2017, 12:01:05 »
ОтговорОтговор

Абе сега се сетих,,,,, кво става с Илчев,,,, още ли не се е оправил с хърватите Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
Етикети:
Страници: 1 ... 27 28 [29] 30   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!