• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Разход на гориво

Започната от admin, Събота, 18 Декември, 2010, 11:50:33

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

driver1

Цитат на: rolly_s - Неделя, 13 Октомври, 2013, 17:33:19
  На магнит не можеш да стигнеш дори скоростта, на която ти е ограничен камиона, господин Велик шофьоре!


     Това не е вярно! При DAF - XF аутоматик, на магнит ограничителя не действа и караш с колкото може да вдигне камиона. Лично съм го пробвал.

driver1


MagnuM

MAN TGA ръчка, автомат същата работа...
RENAULT MAGNUM ръчка засичано по GPS 142 км.ч.
Не пишете преди да знаете, госпожо всезнайке!
;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

MagnuM

;) Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя ;)
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057

Красимир Тодоров

Абе Роли_с, спри да спориш и да се подиграваш, излагаш се. На магнит със сканията която карам мога да вдигна и 130, сигурно и повече, до ограничителя на оборотите, друг е въпроса че не го правя. Карал съм и такъв ДАФ за какъвто драйвера говори, потвърждавам.
Не ми е в стила да отговарям така на жена, ама що за жена ще си мери това дето го няма с мъжете в шофьорски форум? Освен ако не е колежка?!
Ако е така, колежке, извинявай, ама имаш много да учиш
Ако приемаш съвети, спори по малко и чети повече, ще стане работата.
Поздрави на всички, каращи икономично, кой както може, по тая тема казах каквото имам да ви казвам ;D

rider777

ДАФ 105, 460 с 16 скорости автомат на магнит 160 км/ч ,,,,,,,,,,,,,,,,, ;-)
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Boroman21

Последните няколко мнения мязат на тоя виц ;D

Цитат- Нощ, кал, мъгла, киша. Цялата гадост в една нощ. Карал си един човек Камаза.
Видял кола обърната на една страна да буксува с пълна газ. Шофьорът решил да му
помогне. Спрял Камаза, приближил и отворил вратата:
- Господине, имате ли нужда от помощ?
Човекът в колата го погледнал и припаднал. Шофьорът бързо го качил в Камаза и
го закарал в най-близката болница. Оставил го на лекарите и се качил в камиона.
Затворил вратата, пуснал двигателя, запалил цигара и се зачудил, защо онзи
припаднал? Решил да разбере, изгасил двигателя и отишъл пак в болницата.
Човекът, когото докарал вече се бил освестил. Шофьорът го попитал:
- Аз исках да ти помогна, а ти защо припадна?
Онзи му отговорил:
- Ами, посред нощ, кал, мъгла и киша, карам със 120км/ч и ти ми отваряш
вратата!... ...

rider777

Рено Премиум 450 Евро5 2008 на магнит 80 макс,,,,,,,,,,,,,,,, ДАФ ,,, 160,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

yyulii

Извинявайте че се намесвам в сектора на състезателите ама темата не Беше ли за разхода??? И кола да караш с160 и тя идва на 25/100 колеги бъдете разумни с 40тона зад гърба това нещо не се спира и да ви кажа усещането е  , меко казано Гадно.Магнити "Да Да Ама Не"Петко Бочаров цитат.Защо питам? Да свършим работата на фирмата!!! Добре.И да ти кажат че сега СМЕ в криза и няма па ри? Те на острова решиха проблема 6месеца затвор +5000 £ глоба а сега

loshdancho

Борман - Гледай какво пишат хората.... Къде са твоите 1300-1600об/мин-1...
http://www.volvotrucks.com/SiteCollectionDocuments/VTC/Market/Trucks/volvo-fh-series/pdf/driveline/C%D0%B5%D1%80%D0%B8%D1%8F-Volvo-FH_%D0%A1%D0%BF%D0%B5%D1%86%D0%B8%D1%84%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B8_%D0%A1%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%9B%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%8F_BG.pdf
  А ето и цитат:
I-See позволява на товарния автомобил да запомня изкачванията и да сменя предавките по оптимален начин, за да пести гориво. (I-See се предлага сега с Euro 5. Прочетете повече за I-See в следващата статия.)

Новата силова линия се основава на вариант на ефективния двигател D13 на Volvo, който става много по-икономичен, като работи с по-тесен и по-нисък диапазон на оборотите – между 900 и 1 200 оборота в минута.

,,Двигателят е най-ефективен при наистина ниски обороти. Тогава има по-малко триене, по-малък брой впръсквания и изгаряния. Двигателят просто диша по-лесно", обяснява Кристиан Нилсон, ръководител на проекта за новите двигатели Euro 6.
http://fh.volvotrucks.com/bg-bg/index.html#section3/0
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

monterei

Това е вярно за всички марки камиони:)). Икономията е при 1000-13(4)00 об/мин! Дали има I-see, РРС или както ще да се казва няма значение за ефективния диапазон на оборотите.

Boroman21

Абре зор ти е ,  лев мигач и газ у байро ;D

caduceus

Здравейте,
нов съм във форума и имам опит предимно с леки автомобили. Вероятно ще ви е интересно ако ви кажа, че съществува разработка и производство на наш, български продукт с име "Горивен оптимизатор", в момента с три модела, който в режим на самонастройка на дизелови двигатели на кола/камион намалява разхода на гориво с 12-18%, при увеличаване на мощността. При бензин е около 20%, при газ и метан до 30%. Не е чип, водородна клетка или др. подобни, няма захранване, не се нарушава конструкцията /външен монтаж/. Тестван предимно на леки автомобили в последните 4 години, но поради запитвания от клиенти направих комплект за камиони и сложихме на няколко. Ефектът при камионите е силно подобрено изгаряне, ниски емисии, 11-15% икономия /в зависимост от режима/, а стойността се избива за 6-7 хил. км. което е примерно половин месец активно каране. Срокът на използване на практика е неограничен, но съм му сложил 5 г обща гаранция и един месец гаранция за връщане. Комплектът за камиони се състои от 1 бр. горивен оптимизатор К1 или К2 /зависи от мястото на монтаж/, 1 бр високотемпературен оптимизатор К3 и 1 бр нискотемпературен К3
Разработката и производството са мои, със защитено ноу-хау. Първоначално направих оптимизатора К1 за лично ползване на бензиновия ми инжекцион Ситроен Ксантия 2,0 л,16 кл. 134 к.с.,1999 г., поради това че въртя над 2-3 хил. км на месец. В момента карам с 5,2-5,4/100 на извънградско, при нормални 7/100. От първия модел са тествани са над 10 прототипа докато стигне до производство, от другите също по 5-6 бр.. Сега има над 1500 автомобила с някой от трите модела, а най-високи резултати има при пропан-.бутан + донастройка с аванспроцесор. Може да погледнете за инфо по продукта тук:
www.caduceusbg.com   Има доста подробности в раздел Указания, Въпроси и отговори. За съжаление последният модел оптимизатори К3 още не са представени в сайта, предстои да се сложат.
От колегите във този форум непълен комплект от изделието има rider 777, като е сложено преди около три месеца на личния му камион Рено Премиум и оттогава е подобрено значително. Дори с това частично изделие колегата има над 10% икономия и кара с 24 л/100 км с 15 тона товар по магистрала.
Ако е интересно на някого /особено който кара собствен камион и си плаща сам нафтата/, да ме пита каквото иска тук, в сайта ми или на 0885 781469 - А.Асенов.

Поздрави!  

ПП
Ако админът прецени, може да се пусне специална тема. Готов съм да отговоря на всички коректни въпроси.

scaniavolvo

Този уред възможно ли е да увреди нещо по горивната система?Каква е горе-долу цената за поставяне на камион  и на лек автомобил(дизел).

admin

Специална тема за подобно устройство е абсурдно да пусна. Дори публикацията е в разрез с правилата на форума, но ще я оставя с една-единствена цел и тя е да разберем малко повече за това, което се предлага. Като начало бих искал да получа отговори на три въпроса и те са следните.

1. Цена на устройството, предвид това, че такава не е посочена
2. Някаква техническа документация, посочваща принцип на действие и доказваща действително понижен разход
3. Препоръки от собственици на превозни средства, постигнали някакъв ефект след ползване на устройството
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

ivopifeca

И аз съм за,да се обясни по подробно принципа на действие и цената.

Yordan

Ще задам и аз един въпрос.
Ако си сложа това устройство на личното МПС, ще имам ли проблем при минаване на технически преглед и издаваш ли някакъв документ който да послужи пред съответните органи?

П.С. - За България е ясно :), но за другите страни  ???
Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...

Yordan

Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...