• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Разход на гориво

Започната от admin, Събота, 18 Декември, 2010, 11:50:33

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

godji

Цитат на: drago_pavlov - Четвъртък, 21 Ноември, 2013, 12:50:56Ето тук всичко е обяснил човека:
http://mazeto.net/index.php/topic,6079.0.html

Ама нещо не му се връзват много, много...
В темата се вижда, че rider777 е имал намерение да си купи устройството октомври-ноември 2012-та. Ако го е купил и е усетил тая манна небесна от 20% икономия все щеше да се похвали за 1 година  ;)
Как на човек могат да му хрумнат толкова много глупости в главата ,че и да ги напише :)
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

godji

БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

caduceus

Точно затова не обяснявам принципа - страничен човек просто няма необходимите знания и мнението му се базира на известни факти, които в случая не са приложими. Ето малко постове и за камиона на колегата:
http://garaja.net/viewtopic.php?f=10&t=53&start=20
И още малко от друго място, цитирам:
Асене, има една приказка брат,,,,,,   " Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на тези, които не могат да летят"   струва ми се, че хабиш излишни нерви, въпреки, че точно тук е мястото за популяризиране на твоите Оптимизатори, но явно злоба и завист има в изобилие тук,,,, а и все пак си Конкурент номер 1 за някои, така че, който иска ще повярва.    Сега да кажа на четящите,,, Кадуцеус ми подари 3 К3 и едно К2 , които ми смъкнаха разхода между 10 и 15% ,,, сега ще има нападки защо не давам точен процент на икономията, но това е,,,,,,,,,,,,  Предполагам, че много от тестващите тук карат по 50-100 километра на ден и не могат да засекат точната икономия, но аз съм денонощно на волана и видях, че има ефект.  Успех Асене и нека Бог да ти помага и пази от хорската злоба и завист !
............
Мисля че коментарите са излишни. Днес сложих комплект на един влекач Ивеко, тия дни тръгва на път. Фирмата има 50 камиона и правим тест око да види, ръка да пипне. Слава Богу, не са предубедени - затова ще им спестя едни минимум 40-50 хил. лв на месец, пък нека те са глупави, а другите много умни и знаещи.

С оглед на тия заядливи последни постове, не знам дали си заслужава да пиша повече тук. Информирах ви, вече знаете че има такава технология. Който иска да се обади. Другите са свободни да си карат както си знаят.

ПП
И не е лошо в линка който сте посочили от онзи форум пълен както с многознайници, така и с нормални хора, да видите най-горе анкетата от потребителите какво показва. Тя освен това е за най-първия, неизчистен от грешки тогава оптимизатор К1. Сега нещата са доста по-напред. Не може да мине без грешки в началото - освен ако не правиш нищо и само плямпаш.

caduceus


Boroman21

А туй нящо съгласено ли е с производителя на автомобила/еко норми и разни системки по джиткалото/ , дава ли някакви проблеми при преминавенето през митнически скенери/скенери за радиация.Какво казва ханс при проверка и възможно ли е да се мине ТЮВ с тая джаджа.

ПП.ЪЪЪ не ми се рови , та един бърз хинт ще ми дойде добре. Колко е ефективната икономия при пълно натоварване на дизелово ДВГ /тежкотоварен/? 2,3,4....10-20%

caduceus

Отговарям:
1. Не е съгласувано с производителите - дай Боже да се стигне дотам, тогава няма да пиша по форумите, а ще ги слагат още в завода.
2. По хармонизираните стандарти на ЕС се води аксесоар, защото не нарушава конструкцията. Досега е монтирано предимно на леки автомобили и не знам дали ще има проблеми при ТЮФ, както и при митници. Никой от клиентите ми не се е оплакал от такива /поне аз не знам/, а пътуват в чужбина. Райдър 777 с камиона и още няколко като него също.
3. В случай на нужда може да се махне за 2 минути и после да се сложи пак за 5. Инструменти - нож, отверка или клещи резачки.
4. Ефективна икономия при камиони след 2005 с действаща обратна връзка /работещи основни датчици - ламбда сонда-нок сензор- комп/ - от 11 до 15% при различни режими. Това обаче е статистика само от няколко камиона и предстои да се попълва. При леки коли с комънрейл + ламбда стига до 18% на магистрала /скорост 120-130 км/ч/. Там има вече данни от няколкостотин автомобила.
5. Радиация няма  :) Както и нищо друго вредно или опасно.

Поздрави

driver1

Цитат на: caduceus - Петък, 22 Ноември, 2013, 08:21:53Отговарям:
1. Не е съгласувано с производителите - дай Боже да се стигне дотам, тогава няма да пиша по форумите, а ще ги слагат още в завода.
2. По хармонизираните стандарти на ЕС се води аксесоар, защото не нарушава конструкцията. Досега е монтирано предимно на леки автомобили и не знам дали ще има проблеми при ТЮФ, както и при митници. Никой от клиентите ми не се е оплакал от такива /поне аз не знам/, а пътуват в чужбина. Райдър 777 с камиона и още няколко като него също.
3. В случай на нужда може да се махне за 2 минути и после да се сложи пак за 5. Инструменти - нож, отверка или клещи резачки.
4. Ефективна икономия при камиони след 2005 с действаща обратна връзка /работещи основни датчици - ламбда сонда-нок сензор- комп/ - от 11 до 15% при различни режими. Това обаче е статистика само от няколко камиона и предстои да се попълва. При леки коли с комънрейл + ламбда стига до 18% на магистрала /скорост 120-130 км/ч/. Там има вече данни от няколкостотин автомобила.
5. Радиация няма  :) Както и нищо друго вредно или опасно.

Поздрави

   Човече! Чета те и започвам да се чудя дали пък си нямам работа с новия Томас Едисон? Или пък Александър Бел? И се питам: защо си още в България? Къде ти е патента? Та ти слагаш в джоба си инженерите на Мерцедес, БМВ, Фиат, Пежо и които се сетиш взети заедно! На път си да внесеш решителен принос в облекчаването на разходите от цените на горивата в световен мащаб! България е тясна за тази значима иновация... Струва ли си да губиш време в гаражно производство? Излез на светло, публикувай умопомрачителните си резултати и представителни статистики. Ще смаеш света. А ти ще бъдеш богат и признат и няма да се налага да се обясняваш в мижави шофьорски форуми. Ще удариш осезателно и хибридните автомобили! Защото позовавайки се на опита с устройството ти на Райдър 777, и неизвестните "стотици други" не звучиш убедително...
    А сега сериозно: Не искам да изглеждам като Тома-неверни, или пък, че бързам да оплюя новатора, но цялата работа поразително ми прилича на едни нашумели напоследък удивителни устройства за пестене на ток - ръгваш ги в контакта и - хоп, разходите ти с 50% надолу! Примерно. Нищо, че вътре има един светодиод и бобинка. Нищо повече! Но пък решава важен проблем. Та и твоята работа такава - 5 мин.,отвертка, клещи и тел и - хоп, 20% по-нисък разход! Гореизброените фирми ряпа да рупат.
   Не знам как е, ама и така не е! Просто не се прави така - в гаража, амбулантно. Ако вярваш в изобретението, иновацията или както там я наричаш просто го направи, както се прави по света. Ще забогатееш! И без да се налага да се обясняваш и да викаш за свидетел ЕШК. Ако знаеш какво е това...
     Поздрави!

loshdancho

За тези ха които им се чете:http://mazeto.net/index.php/topic,6079.0.htmlФорум за свободна енергия.


Цитат
caduceus

   Експериментатор
   Потребител
   *****
   Публикации: 761

Re: Оптимизатори на горивният процес от Caduceus
« Отговор #12 -: Юли 01, 2011, 09:43:27 pm »
Здравейте колеги,
както обещах, давам някои разяснения относно оптимизатора ми.

Какво точно явление използва К1?
С риск да засегна някой строго академично мислещ, ще бъда пределно откровен, а казаното надолу по мои наблюдения се споделя от доста здравомислещи, стъпили на земята хора. Всички официални теории, базиращи се на магнитно влияние върху гориво и въздух, са меко казано несъстоятелни, а твърдо казано – измишльотина на кабинетни учени. Очевидно е, че в природата няма такова нещо като магнетизиране на немагнитен флуид. Същото се отнася за термина ,,структуриране". Какво се структурира в един обем въздух, гориво или вода? В какви точно структури? Как става това чрез магнитното поле и защо горивото изгаря по-добре като се ,,структурира"? Няма точни отговори, дават се изсмукани от пръстите такива.

Обяснението е просто и се корени в изследванията на Франц Антоан Месмер, барон Карл фон Райхенбах, Вилхелм Райх, Никола Тесла, Джоузеф Катър и още много други велики учени и практици. Всеки нарича едно и също явление с различни имена – животински магнетизъм, од, оргон, динамичен етер, меки електрони и т.н. Древните са наричали тази енергия прана, мана, жизнен флуид, жизнена сила. Има безброй имена, които означават едно и също – природната съзидателна сила, творящото начало, обратно на ентропийния принцип. Излъчва се от Слънцето и звездните тела в огромни количества, има и фон във Вселената. Дотук с теорията.
Едно от свойствата на тази сила, която предпочитам да наричам од или оргон, в чест на двамата най-велики нейни западни изследователи Райхенбах и Райх, е концентрацията и в предмети с определени характеристики. На първо място магнити и кристали с оптична ос на симетрия, както и порьозни среди, слоести конструкции, различни форми, пречупващи енергийния поток, чийто две противоположно движещи се части се вливат и излъчват от Земята непрестанно.

Как се свързва това със оптимизатора К1?
Още Месмер и Райхенбах откриват, че магнитите са силни концентратори на тази енергия. При тях тя се поляризира в двете си основни и противоположни проявления. Едното е негативно, приемащо и отслабващо - минус, а другото позитивно, излъчващо и тонизиращо - плюс. Това няма почти нищо общо със електростатика и магнитни полюси. Някои енергийни, магнитни и електростатични полюси и заряди съвпадат, а някои не. Например Райхенбах открива, че при подковообразните  магнити има както северен и южен, така и западен и източен енергийни /од/ полюси. При паралелепипедните магнити те също са представени много ясно. Оптимизаторът К1 използва точно това явление и фактът, че позитивният полюс, намиращ се на тясната страна /ръба/ на магнита е по-силен от позитивния магнитен такъв. Когато правилно се подредят два магнита в редица, между тях пътят по който тече од /оргона/, образува пространствена осмица и затваря веригата. Когато правилно се подредят четири магнита 2х2 в двете половини на оптимизатора, се образуват не 2 осмици, а 8. Тогава се създава нещо като кафез, в който енергията тече и се натрупва. В централната част на структурата се намира тръбопроводът и всичко преминало през него се зарежда силно позитивно. На около 30 см. встрани има по-неконцентрирано негативно поле, което е отразено в долната си част от вградена структура в оптимизатора. Целта е двигателят да не попадне в него. Защо? С течение на времето, изгарянето на силно зареденото с од /оргон/ гориво качва статичния заряд на двигателя. Колкото повече е той, толкова по-добре и пълно изгаря горивото. Негативното поле работи обратно на целта и сваля нивото на заряда. Чрез отразяването му това се избягва.
Как од зарядът се предава на горивото? Излъчвателните пластини на К1 създават фокусирано поле между тях, което се предава и без контакт, но при контакт енергията тече по-лесно. При директен допир на метална тръба или др. свързващо звено до двете пластини от една редица /половинка/, става предаване на енергията по метала и силно намаляване на концентрацията между срещулежащите пластини, съответно слабо зареждане на флуида. Затова има достатъчно разстояние между тях /едноредичните/, недопускащо както пряк контакт, така и мостово преминаване на од /оргон/, характерно при малки междини.

Защо горивото изгаря по-пълно, като има од заряд?
Установено е експериментално, че позитивните од поле и заряд увеличават скоростта на химичните реакции и действат като катализатор. Съществуват патенти и множество изследвания, свързани с циментовата и химическа промишленост, позоваващи се това явление. Горенето е реакция на бързо окисление на въглеводороди и естествено се влияе от нивото на од заряда. Това е истинската основа на ,,магнитното" третиране на горивото.Основната, ползвана от конкурентните на К1 устройства методика, е свързана с простото увеличаване на силата на магнитното поле без разбиране на процеса. Затова и ефекта от тези ,,магнетизатори" е или никакъв, или слаб - в рамките на 5-7 %.
Правилното пространствено подреждане на позитивните од полета в К1 дават много по-силен ефект, стъпил на здравата основа на истинската, вярна и потвърдена във столетията, но неудобна на официалната наука теория.  

Засега приключвам с тази част, че стана доста дълго. Очаквайте още пояснения по конструкцията, как нещата работят на практика, какъв е ефекта от К1 при различни режими на движение и променя ли се той във времето.

Поздрави            
« Последна редакция: Юли 01, 2011, 09:47:48 pm от caduceus »
Активен
caduceus

   Експериментатор
   Потребител
   *****
   Публикации: 761

Re: Оптимизатори на горивния процес от Caduceus
« Отговор #13 -: Юли 04, 2011, 03:07:14 pm »
Здравейте колеги,

Нека продължа започнатите обяснения по К1, част от които вярвам ще са полезни и за всички експериментиращи с магнитни полета и од /оргон/.

Как од /оргон/ взаимодейства с материята и как става натрупването му?
Известно е, че при продължително излагане на оргонен ток /наричан още и мю- неутринен/ сравнително неутралните предмети се зареждат до определена степен. Например изложена на слънце медна пластина запазва заряда си и след поставяне на тъмно място, докато се разреди с времето в околната среда и стане неутрална спрямо нея. Различните вещества запазват и освобождават оргонния заряд в различна степен, в зависимост от плътността, строежа и вида на първичното им енергийно ниво /плюс или минус/. Като цяло органиката натрупва, металите са добри проводници и излъчватели, а слоестата целулоза, дебели вълнени и порьозни тъкани са частични изолатори.При продължително излагане на оргонен ток материята се преобразува на атомно ниво и става възможно натрупването на по-големи количества оргон в нея, отколкото първоначално. Концентрацията му предизвиква редуващи се по знак, концентрични зони на полярност около заредения предмет. Оргонът насища предметите както водата гъбата за съдове, просмуква се и се източва /излъчва/ при липса на захранване.

Как се свързва това с практиката и К1?
Корпусът на оптимизатора е от полипропилен – подходяща органична материя, която освен добри механични характеристики има и способност да натрупва оргона /както повечето термопластични пластмаси, плексиглас и др/. Друг използван в него материал е алуминия – най-силно излъчващия оргон метал, ползван и за отразяване на лъчистата му съставляваща. От алуминий са излъчвателните пластини, разполагащи се при монтаж една срещу друга и формиращи статично поле, захранвано от мощните неодимови магнити в корпуса. Магнитите са изолирани от задната си страна с оргонно плюс поле, противоположно на това от негативния полюс. Съответно позитивният полюс на четирите магнита е свързан с пластините и комбинацията от тях, както и оргонния диод /Райх двойка/, съставен от материалите полипропилен-алуминий излъчва плюс оргон към горивопровода.

Принцип на усилване при преминаване.
Ако просто насочите позитивните полюси на два срещулежащи магнита към тръбопровод и прекарате течност през него, ще постигнете определен заряд – примерно 7 от 10 възможни степени /след 5-та степен имате вече някакво позитивно влияние върху изгарянето на горивото/. Ако до тях разположите още една двойка, ще имате 8,5/10. Ако така сложите например три, четири или повече двойки, ще имате 9 до 9.5/10 /разбира се, ако всички са обърнати с позитивните полюси към тръбата/. Колкото повече се приближавате до 10, е по-трудно. Какво ще стане на практика – дълга редица от магнитни двойки /или единични магнити/, със сравнително добър ефект. Но със съответните проблеми – много заето място, липсва изолиране на негативното поле, няма максимална сила на оргонния заряд, няма топлоизолиране на магнитите от ДВГ /над 70-80 градуса се размагнитват ако не са кобалтови, но те са пък по-слаби/.
Какво открих в течение на опитите си? Ако разположим две двойки магнити на определено разстояние /максимален допуск от оптималния 2-3 мм., иначе ефектът пада/, позитивните полюси са навътре към тръбата, но входните два магнита са дебалансирани оргонно /как точно, е ноу-хау/, тогава входната двойка е пространствено по-негативна от изходната. Какво се получава? При преминаване на течност през тръбата покрай входната и изходната двойка магнити и излъчватели, става един вид енергийно ,,разклащане" на енергийната и структура, а след изхода течността е със заряд 9.93-9.96 от 10 възможни! Защо става така? Основен природен принцип, споменат още от Лао Дзъ – ако искаш нещо да усилиш, първо го отслаби; ако искаш нещо да сътвориш, първо го разруши. В джудото например, се прилага същата максима – ако искате да дръпнете противника си, първо го бутате. Ефектът е по-силен, отколкото направо да дърпате.

Прилагането в конструкцията му на двойката оргонен дебаланс-баланс е второто основно предимство на К1 пред конкурентните устройства, след използването на позитивните ръбови немагнитни полюси. Това води до максимално енергийно насищане на горивото и съответното му по-пълно изгаряне в ДВГ.

За да не ви отегча, спирам засега с обясненията. Следващия път ще разкажа как се насища двигателят при различните режими и как варира икономията в зависимост от това. Как влияят различните начини на зареждане на ДВГ с оргон – магнетизатори, турбонатори, пряко захранване на блока чрез активни устройства, пасивни концентратори и др.

Поздрави
Да видим и учените  върху чиито трудове се базира изобретението: Франц Антоан Месмер, барон Карл фон Райхенбах, Вилхелм Райх, Никола Тесла, Джоузеф Катър



bg.wikipedia.org/wiki/Франц_Месмер‎
Франц Антоан Месмер-Фридрих Антон Месмер



Барон Карл фон Райхенбах-http://www.bard.bg/book-excerpt/?id=680




Вилхем Райх- bg.wikipedia.org/wiki/Вилхелм_Райх‎


Поздрави на всички закупили продукта!
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

driver1

    Хахахаха, умрях от смях! Нерде психоанализаторите и медицината, нерде - икономията на гориво!
    Присъединявам се към поздравите към закупилите вече това чудо на техниката! Смех!

caduceus

Ами хора, както искате - така го приемайте. Нещата ми работят и се вижда с просто око при тестове. Не бъдете наивни да смятате, че някой друг освен прекия потребител има нужда от тези продукти - блъскал съм си главата и съм писал на какви ли не производители и ефектът е точно никакъв. Не си мислете, че някой има нужда от външен за дадената компания продукт, който обезсмисля петгодишния им многомилионен план за развитие на двигатели /например/. Същото се отнася и за медицината, енергетиката и т.н.
Имам нещо което работи и то се вижда само след половин час работа на двигателя /при автомобил или камион с изправни датчици за обратна връзка/. При газовите уредби на колите се вижда още след 10 минути работа на мотора. Каквито искате тестове могат да се направят, безплатно и където кажете. По-ясно и честно от това не може да бъде.
А относно подигравките и агресивно неразбиране - точно затова никой не смее да ме подкрепи публично. В България сме... Но аз съм живял достатъчно, за да не ме интересува мнението на хората с нисък бекграунд   
Забавлявайте се - довиждане и всичко хубаво.

Красимир Тодоров

Цитат на: admin - Понеделник, 18 Ноември, 2013, 13:52:26Специална тема за подобно устройство е абсурдно да пусна. Дори публикацията е в разрез с правилата на форума, но ще я оставя с една-единствена цел и тя е да разберем малко повече за това, което се предлага. Като начало бих искал да получа отговори на три въпроса и те са следните.

1. Цена на устройството, предвид това, че такава не е посочена
2. Някаква техническа документация, посочваща принцип на действие и доказваща действително понижен разход
3. Препоръки от собственици на превозни средства, постигнали някакъв ефект след ползване на устройството
И аз съм на опашката и чакам за отговори... мислех че няма повече какво да напиша по темата, днес бях леко отчаян от разхода (нагоре 23 тона, обратно 24 тона) обаче екстра дойде, та ако и това нещо не е менте...  После, 24 разход с 15 тона по магистрала не е кой знае какво постижение... и все пак коя държава? кой район? коя магистрала?
Онзи ден си карам и си мисля, че за да караш икономично преди всичко трябва да хванеш ритъма на пътя. не става да танцуваш валс на рок, в един момент се усещаш че караш със 70, плесваш се по врата и си викаш "абе аз ще карам ли?!"

Yordan

Цитат на: Красимир Тодоров - Събота, 23 Ноември, 2013, 12:34:38
Онзи ден си карам и си мисля, че за да караш икономично преди всичко трябва да хванеш ритъма на пътя. не става да танцуваш валс на рок, в един момент се усещаш че караш със 70, плесваш се по врата и си викаш "абе аз ще карам ли?!"


Е те това много ми хареса как си го написал. Имаш (+) от мен.  :)
Бих добавил, че трябва да усетиш и камиона, ама то двете неща се свързани.
Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...

driver1

Цитат на: caduceus - Петък, 22 Ноември, 2013, 17:33:25
Ами хора, както искате - така го приемайте. Нещата ми работят и се вижда с просто око при тестове. ... Но аз съм живял достатъчно, за да не ме интересува мнението на хората с нисък бекграунд   
Забавлявайте се - довиждане и всичко хубаво.

      Е, хайде сега! Човека се обиди, фръцна се и си тръгна! И защо? Защото не срещна очакваните аборигени, които да се радват на стъклени мъниста. Вместо да отговори подробно на разумни въпроси поставени по-горе. "Изобретението ми работи и това е доказано в тестовете още на десетата минута...! Хайде, де! На кои тестове? Официални ли са? Документи? Сертификати? Или - "Питайте чичо Манчо-дападжията, ако не вярвате!" То верно, че и Лаурин и Клемент - "Шкода" са започнали в манифактурна работилница, с велосипеди, ама все си мисля, че вече сме 21-ви век и изобретенията се правят в по-друга обстановка, в модерни лаборатории, безброй инженери, тестове и пр. Пък нашенеца, открил, разработил, произвел, турил му цена и вече продава на панаирджийска сергия "чудото" на техниката!
    И даже ни внушава заговор и страх у световните автомобилни производители, че иновацията ще попречи на собствените им разработки. И това във време, когато стремежа към снижаването на енергийния разход и екологичността са основни приоритети в автомобилната индустрия!
     Хайде стига, че много време ти отделих. Продавай си "произведението" на димитровградския пазар. А тук не ни обиждай като се явяваш неподготвен да отговориш на елементарни въпроси.

rider777

Сега отварям Форума и като гледам най-отдолу кои са темите в които е писано напоследък повечко се оказва, че нещо много важно касаещо нашият бизнес не съм споделил тук,,,, абе бях писал за Оптимизатора почти съм сигурен, че и тук съм го споменавал ама да ви кажа, че работи,,,,, Кадуцеус е изключително наясно с тази материя в която абсолютно никой от тук няма познания,,, и аз не мога да си обясня как работят Оптимизаторите му но факт,,,, двигателя сега работи безшумно все едно не е същият ,, за икономията не мога да кажа с точност но гарантирам, че е над 10% ,,,,,, сега прочетох нагоре из темата, че имало и по-добър вариант от тези, които сложих на Премиума,,,, ама като гледам резултата със сегашните си представям какво ще е с тези, които са по-добри,,,,, Веднага сте го нападнали като хиени гледам а Човека и изключително възпитан и интелигентен и не заслужава подобно отношение,,,, Почнали сте да развивате теории,,,, абе айде със здраве, който иска нека пробва Оптимизаторите му и тогава коментирайте,,, само да ви кажа, че преди да се свържа с Кадуцеус съм пробвал кви ли не магнити и щуротии за икономия и ефекта е никакъв,,,, сега ефект има....
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

godji

Какво значи нападаме го ! Всеки който знае на какъв принцип работи ДВГ няма да се върже ! Не можеш ти да имаш кон и да го храниш колкото коза , пък да искаш да работи като кон  ;D !
И тая джаджа си е като машинките дето се вкл. в контакта и намаляват сметките ви за ток ! - това си е мое мнение и не го натрапвам на никой !
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

driver1

Цитат на: rider777 - Събота, 23 Ноември, 2013, 14:22:25
Сега отварям Форума и като гледам най-отдолу кои са темите в които е писано напоследък повечко се оказва, че нещо много важно касаещо нашият бизнес не съм споделил тук,,,, абе бях писал за Оптимизатора почти съм сигурен, че и тук съм го споменавал ама да ви кажа, че работи,,,,, Кадуцеус е изключително наясно с тази материя в която абсолютно никой от тук няма познания,,, и аз не мога да си обясня как работят Оптимизаторите му но факт,,,, двигателя сега работи безшумно все едно не е същият ,, за икономията не мога да кажа с точност но гарантирам, че е над 10% ,,,,,, сега прочетох нагоре из темата, че имало и по-добър вариант от тези, които сложих на Премиума,,,, ама като гледам резултата със сегашните си представям какво ще е с тези, които са по-добри,,,,, Веднага сте го нападнали като хиени гледам а Човека и изключително възпитан и интелигентен и не заслужава подобно отношение,,,, Почнали сте да развивате теории,,,, абе айде със здраве, който иска нека пробва Оптимизаторите му и тогава коментирайте,,, само да ви кажа, че преди да се свържа с Кадуцеус съм пробвал кви ли не магнити и щуротии за икономия и ефекта е никакъв,,,, сега ефект има....

     Един момент! Кой го е нападнал? Тук са зададени въпроси. Нали никой не оспорва правото на потенциалния покупател да се интересува предварително за какво дава парите си? "Пробвайте и тогава коментирайте!" ...ОК, съгласен съм. Ама кой ми предлага да пробвам? Предлагат ми ДА КУПЯ. Пък после - върви го търси. Имал - дал!
    Толкова много мошеници се вихрят из нета, че подозрителността и вниманието са просто задължителни. Аз не видях някой тук да обижда? Прочетох уточняващи ВЪПРОСИ. Но не видях ОТГОВОРИ. Вместо това продавача се цупи и се позовава на субективни "тестове" и ЕШК. Поне цената да беше обявил публично за да преценим колко рискуваме.
    Сега ще запитам: Изобретателя готов ли е да ми предостави безвъзмездно за проба един екземпляр от продукта си? В рамките на месец, ако даде обявените резултати предварително ще се задължа да платя продукта в двоен размер, а и да стана (безплатно), най-ревностния му пропагандатор? М?
   Ако и този път не последва конкретен отговор, работата е ясна...


    P.S.    На Rider 777 ще кажа, че щом е пробвал всякакви магнити и други щуротии, както сам обяви, това говори за тежка форма на наивност и предоверяване.  Негова работа, ама не е здравословно за джоба...А като споменах и за здраве, да му кажа: Не си купувай от магнитните наколенки на доктор Ливайн! Въпреки многото приказки от телевизора. Не работят!

ivopifeca

Ами,щом вече Райдера каза че има ефект,и аз съм склонен да повярвам,мисля че няма далавера да лъже,освен ако не иска да е само той,или от малкото,където са го "гризнали",но не ми се вярва...

ivopifeca