На приказка..
Форум на българските шофьори
Понеделник, 15 Август, 2022, 22:26:30 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1] 2   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: На приказка..  (Прочетена 4585 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1508/-3242
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« -: Четвъртък, 22 Септември, 2011, 12:25:21 »
ОтговорОтговор

Момци да Ви питам ,какви са плюсовете на дисковите спирачки при ремаркенцата в сравнение с добрият стар барабанец.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


Форум на българските шофьори
« -: Четвъртък, 22 Септември, 2011, 12:25:21 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-718
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #1 -: Четвъртък, 22 Септември, 2011, 12:52:19 »
ОтговорОтговор

"Не се  обслужват"(гресират регулират),  механизмът е скрит зад маншони, по-леки са като тегло,  като площ за охлаждане  дисковете   са по-добре(дори да не са вентилирани),тоест к.п.д. е по голямо,  но това означава по бързо износване и стареене(напукване ) . Единственото място, където барабаните се представят по-добре е  при тежки външни условия(кал,вода, сол, и т.н). Но дори и там зависи от модела (има апарати с тасове на диска) и подръжката.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Четвъртък, 22 Септември, 2011, 12:52:19 »

 Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1508/-3242
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #2 -: Четвъртък, 22 Септември, 2011, 12:54:01 »
ОтговорОтговор

"Не се  обслужват"(гресират регулират),  механизмът е скрит зад маншони, по-леки са като тегло,  като площ за охлаждане  дисковете   са по-добре(дори да не са вентилирани),тоест к.п.д. е по голямо,  но това означава по бързо износване и стареене(напукване ) . Единственото място, където барабаните се представят по-добре е  при тежки външни условия(кал,вода, сол, и т.н). Но дори и там зависи от модела (има апарати с тасове на диска) и подръжката.
Интересно ,а откъм цена на подръжка нещо?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-718
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #3 -: Четвъртък, 22 Септември, 2011, 13:00:00 »
ОтговорОтговор

Комплект втулки и маншони около 400лв.
маншони за буталата около 80лв.
феродо 160-280лв.
Апарат- 800лв.-втора употреба в Гърция  нов много  над хиляда стига до 2000лв.
диск около 200 лв.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1769/-784
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7136
Теми: 532



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #4 -: Четвъртък, 22 Септември, 2011, 13:08:50 »
ОтговорОтговор

Интересна тема, която ме кара да питам дали към барабанни спирачки може да се сложи ABS?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-718
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #5 -: Четвъртък, 22 Септември, 2011, 13:24:51 »
ОтговорОтговор

И ABS и датчици за износване на феродото ,ESP, EBS няма никакъв проблем даже се слага . Зависи как искаш да поръчаш ремаркето   .Въздушната инсталация е  една и съща ,но при дисковете работи на по голямо налягане  (учил съм някога защо, но ако почна ще се изложа).

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1769/-784
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7136
Теми: 532



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #6 -: Четвъртък, 22 Септември, 2011, 13:30:09 »
ОтговорОтговор

И ABS и датчици за износване на феродото ,ESP, EBS няма никакъв проблем даже се слага . Зависи как искаш да поръчаш ремаркето   .Въздушната инсталация е  една и съща ,но при дисковете работи на по голямо налягане  (учил съм някога защо, но ако почна ще се изложа).

В такъв случай дисковите спирачки са по-ефективни от барабанните.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-718
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #7 -: Четвъртък, 22 Септември, 2011, 13:40:28 »
ОтговорОтговор

Да по-ефективни са. Но (винаги има но) малко хора знаят как да ги подържат. Свикна ли са с барабаните ,а те имат особеността(преимущество) да работят с много големи луфтове(в последствие) ,което е неправилно.
Очакват и и при дисковете да е така НО остават изненадани в последствие.
На запад подръжката  и грамотността на хората е друга  и затова   новите камиони и ремаркета са на дискове но се предлагат и  като специално изпълнение и барабани( получих такава гондола чисто нова  ).

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
godji
Потребител герой
*****

Рейтинг: +132/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 652
Теми: 10



Активност
0%

трактор автоматик


Ел. поща
« Отговор #8 -: Четвъртък, 22 Септември, 2011, 14:24:25 »
ОтговорОтговор

Именно от по-големите луфтове барабаните са по-неефективни , но ако се обират навреме хлабините не отстъпват на дисковите !Но пък с дисковите системите за сигурност сработват по-адекватно и го няма разтрисането на камиона като при барабанните! Въпреки това аз съм по-доволен от барабанните - някак по-нормално спира с тях камиона ! И двата модела си имат предимства и недостатъци ,според мен !
От скоро карам композиция с дискови спирачки - трябва ли да обръщам някакво по-специално внимание на нещо ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-718
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #9 -: Четвъртък, 22 Септември, 2011, 14:54:05 »
ОтговорОтговор

Не става дума за хлабини от разрегулирани тресчотки. Луфтове може да има  във втулките  ,в самите тресчотки,дори при малко подбити ролки и ексцентрик  пак работят спирачките.
 Хода на буталото е по-голям  и е в състояние да обере тези луфтове.Хората си мислят ,че и така с луфтове може да се кара.
 Хода на буталата при дисковете е много по-малък.
Ако те интересува има цяла тема, но не вярвам да не си я видял до сега.
http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=868.0

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
godji
Потребител герой
*****

Рейтинг: +132/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 652
Теми: 10



Активност
0%

трактор автоматик


Ел. поща
« Отговор #10 -: Четвъртък, 22 Септември, 2011, 15:13:46 »
ОтговорОтговор

Ми всъщност съм я виждал , ама сега не се сетих за нея и не знаех че толкова много е изписано в нея  Засрамен Малко като "кон с капаци" съм . Май множко ми идват разделите  Завърти очи

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1769/-784
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7136
Теми: 532



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #11 -: Четвъртък, 22 Септември, 2011, 16:36:56 »
ОтговорОтговор

Ми всъщност съм я виждал , ама сега не се сетих за нея и не знаех че толкова много е изписано в нея  Засрамен Малко като "кон с капаци" съм . Май множко ми идват разделите  Завърти очи

Можеш да "сгънеш" тези раздели, към които нямаш интерес. Това става с минуса до името на самия раздел. Ако пак ти потрябва да се показва, натискаш плюса и готово. То на мен не само разделите, ами и темите и публикациите ми идват в повече напоследък. Не се оплаквам от това, но ми става трудно на моменти да чета всичко. Завърти очи

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
MagnuM
Старши потребител
****

Рейтинг: +70/-7
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 343
Теми: 14



Активност
0%


« Отговор #12 -: Четвъртък, 22 Септември, 2011, 21:46:26 »
ОтговорОтговор

Не съм шофьор, но искам да стана и работя за сега в на баща ми сервиза и откъм подръжка дисковите ми харесват повече. На дисковите един сваля гумата другия маха старите накладки и слага други, а другия почва да сваля другата гума и т.н докато на барабаните са нужни повече хора.Един сваля гумата другите двама сваля барабана после свалят челюстите почва да избива старото феродо докато през това време се сваля от другата страна (или другия мост) докато се изчука феродото идва другите челюсти почват се и те да се изчукват, през това време се набива новото феродо. После обръщане на матраците ако са превъртяли и става дълга и широка Усмивчица .За това на мен ми харесват повече дисковите.

Причина за редакция : Правопис

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Петък, 23 Септември, 2011, 15:47:59 от Trucker_Boy » Активен

Намигване Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя Намигване
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1508/-3242
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #13 -: Четвъртък, 22 Септември, 2011, 21:49:06 »
ОтговорОтговор

Не съм шофьор, но искам да стана и работя за сега в на баща ми сервиза и откъм подръшка дисковите ми харесват повече. На дисковите 1 сваля гумата другия маха старите накладки и слага други, а другия почва да сваля другата гума и т.н докато на барабаните са нужни повече хора. 1 сваля гумата другите 2 сваля барабана после свалят челюстите почва да избива старото феродо докато през това време се сваля от другата страна (или другия мост) докато се изчука феродото идва другите челюсти почват се и те да се изчукват, през това време се набива новото феродо. После обръщане на матраците ако са превартяли и става дълга и широка Усмивчица За това на мен ми харесват повече дисковите.
Баце на ремаркенце с барабанни спирачки не е баш така може да развиеш гайката на главината и гумите и барабана са история. Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен


loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-718
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #14 -: Петък, 23 Септември, 2011, 00:16:33 »
ОтговорОтговор

Не съм шофьор, но искам да стана и работя за сега в на баща ми сервиза и откъм подръшка дисковите ми харесват повече. На дисковите 1 сваля гумата другия маха старите накладки и слага други, а другия почва да сваля другата гума и т.н докато на барабаните са нужни повече хора. 1 сваля гумата другите 2 сваля барабана после свалят челюстите почва да избива старото феродо докато през това време се сваля от другата страна (или другия мост) докато се изчука феродото идва другите челюсти почват се и те да се изчукват, през това време се набива новото феродо. После обръщане на матраците ако са превартяли и става дълга и широка Усмивчица За това на мен ми харесват повече дисковите.

Всичко е много относително.
Като пример мога да дам: смяна на  диск на диференциал на камион с редуктор.
Сваля се всичко:гуми, редуктор ,главина , лагери,апарат за да извадиш
диска

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Етикети:
Страници: [1] 2   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!