• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Дискордиа

Започната от o, Сряда, 28 Септември, 2011, 00:35:56

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

SEMPER

Хех, точен  ми е километража, на ден минавам минимум покрай 15 радара от тея де ти показват скороста и ти показват данке, или усмихнато човече ако караш с разрешената скорост.

А и моя да не е точен, човека размина поне 100 камиона кат бърз влак на малка гара за това време.

Аз нямах бърза работа и затова карах зад него, щото ми стана интересно...Даже си мислех по едно време да поснимам с телефона, ма реших да не ставам конкурент на райдъра.

Явно е талантлив колегата, и някак го е излекувал това волво.

Тука наш Бриги уж е експерт и по Волво, и по магнити, да видим дали ще мъцне нещо  ;D


Цитат на: комбайнер - Четвъртък, 15 Декември, 2016, 23:42:03
За записната заповед......

Ясно?

Не, не ясно

С подписването на запис на заповед гарантираш пряко някакво облигационно отношение.

Понеже горното ще ти прозвучи като за учени глави, ще ти го обясня като за шофьор.

Ако аз дойда при теб, и ти кажа - дай ми 500 кинта назаем до заплата че съм я окъсал ти може да ми кажеш - добре , но ми подпиши запис на заповед, че ако не ги върнеш да не ме набутваш да те съдя, а да мога направо да ида при съдия изпълнител и той да те гони.

Обаче не върви ако се срещнем и седнем да пием в някоя кръчма ти да ми кажеш - хайде преди да сме поръчали да ми подпишеш запис на заповед, щото може да пиеш, пиеш и после да нямаш пари да си платиш и сервитьора ще търси парите от мен.

За изброените от теб хипотези има - полиция, прокуратура, следствие, съд - в поредноста както съм ги изброил.

Шефа на транспортната фирма, както и всеки работодател няма статут на съдия, за да решава кога как и с колко са му накърнени интересите и да се компенсира според собственото си убеждение.

Напротив, според закона работодател и работник са напълно равнопоставени субекти.

Това е положението - ако някой чорбаджия не го кефи че трябва да поема търговски риск - да продава камионите и да освобождава позициите, както е модерно да се казва сега  ;D
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

SEMPER

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

ruskov

Незнам.Камионите им са нови и едва ли ги манипулират.Имат и норма. Карам постоянно Италия и като се заклатят към Бренеро с 82км ми става лошо.
А там забраната за изпреварване е тотална

ruskov


комбайнер

  Нови камиони има не само в Дискордия.
И такива тъпанари също има не само в Дискордия.
Той е вреден за другите и на пътя и във фирмата.

Как ми се иска да осъдя някоя П О Л И Ц И Я, щото не си върши работата. И тогава нема за какво да карам камион. Ще си карам комбайн на къра за кеф. Там може да пребега некое диво прасе, ама поне ще е пеша, и ни на комбайна , ни на заплатата ще навреди...

micyri

Скоро  бях с един колега от Дискордия да разтоварваме.Срам от където и да погледнеш! Не ми се говори.
Та мисълта ми беше,с такива шофьори един шеф трудно може да работи,то не си е и работа де ;)
А за бързото каране,там има оправия един /два пъти като го резнат с глоби ,ще го възпитат.

loshdancho

SEMPER
Карат по инерция, новите, а и по старите волва изключват сами.
Стига баир да има не мое го стигнеш.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

LKW

Пълни глупости , в Дискордиа "препариран" камион няма.А без намеса от "доктор" евро 6 няма как да му се изключи ограничителя .Тахограф-ограничител -ABS са вързани заедно (номера с бушона или буксата не става).А иначе ако ще и евро 12 да е чичо доктор "препарира" све.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Boroman21

Ecm , ако човека има ptt и знае как да го направи. Това обаче ако го гепят ще го отнесе фирмата и то с много. Ако па е направено от Волво и Тех ще опърлат.

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

LKW

Боромане ptt е сервизна програма на волво и няма нищо общо с тахограф и ограничител.Прави се друго нещо , но спирам до тук.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Boroman21

Е ко се прави , речи де от обща култура да се знае.
Premiumtechtools може всичко на волвото да бръкне , тахото няма отношение към ограничителя.

Изпратено от моят HUAWEI M2-801L с помощта на Tapatalk

SEMPER

Aз точно затова се зачудих, щото знам че не се лекува елементарно. Отделно че и няма никакъв смисъл да го правиш като си на заплата.

Дискордията обаче нали раздаваха камиони на разни мераклии да ги изплащат. Ако е такъв случая сигурно е бързал да го изплати човечеца.
Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната

Бриги Магнито

Цитат на: SEMPER - Четвъртък, 15 Декември, 2016, 23:45:43


Явно е талантлив колегата, и някак го е излекувал това волво.

Тука наш Бриги уж е експерт и по Волво, и по магнити, да видим дали ще мъцне нещо  ;D



Тъй,тъй язе съм експерт у мноо области за жалост експертното ми мнение няма нищо общо с реалността,но ще ти мъцна.
Мноо стари и мъдри ора са рекли ,,нема начин,да нема начин" особенно га то е измислено от човек.
Тъй че евро Зикс,Ахт и прочее не са непревземаема крепост.
За въпросните дръгели предлагам дървен датчик,който впредви материала от който е направен не буди съмнение във властите за употреба на магнит дори и при щателна експертиза.
Иначе сериозно по темата Евро  .6  на Волво се манипулира със 100% ,въпроса е че излиза скъпичко и шанса да те заловят е правопропорционален на това с какъв акъл се ползва.
Или с други думи ако на вторият ден след като си тръгнал те спрат във Белгия или Франция при тръгване от Бг и те запитат как 2200-2500км си ги минал за 1200-1400км ,ко ще им отговориш.
Та тва е голата истина.
Предположението ти,че камиона е на частник е силно обосновано в случая,въпреки,че ми е чудно как е заделил не скромната цифра от 2по 1000


LKW

Цитат на: Бриги Магнито - Събота, 17 Декември, 2016, 09:29:08Тъй,тъй язе съм експерт у мноо области за жалост експертното ми мнение няма нищо общо с реалността,но ще ти мъцна.
Мноо стари и мъдри ора са рекли ,,нема начин,да нема начин" особенно га то е измислено от човек.
Тъй че евро Зикс,Ахт и прочее не са непревземаема крепост.
За въпросните дръгели предлагам дървен датчик,който впредви материала от който е направен не буди съмнение във властите за употреба на магнит дори и при щателна експертиза.
Иначе сериозно по темата Евро  .6  на Волво се манипулира със 100% ,въпроса е че излиза скъпичко и шанса да те заловят е правопропорционален на това с какъв акъл се ползва.
Или с други думи ако на вторият ден след като си тръгнал те спрат във Белгия или Франция при тръгване от Бг и те запитат как 2200-2500км си ги минал за 1200-1400км ,ко ще им отговориш.
Та тва е голата истина.
Предположението ти,че камиона е на частник е силно обосновано в случая,въпреки,че ми е чудно как е заделил не скромната цифра от 2по 1000


Баце , че го приключваш и започваш само на ЕУ и така го играеш "фантом".Фантома го издава само датите на чемерето.
Боромане сам разбираш (предполагам) , че искането ти няма как да стане.Дигиталния тахограф се калиброва с ограничителя.Предполагам си виждал камиони които изключват на 92 или 93 без да излиза грешка на тахографа .
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Snitch

Привет колеги,

Някакво прясно инфо за Дискордиата ? Като гледам колегата кеану и той е почнал с малко опит,та ми е интересно как са се развили нещата при него и как е относно заплащане и интервалите на каране и почивка.
Поразгледах се из нета,доста противоречиви мнения,доволни има,недоволни още,но все пак,едно е да ти каже човек отстрани и реално вътре във фирмата,който е ...
I'm not totally useless, I can be used as a bad example ...

keanu

Цитат на: Snitch - Понеделник, 19 Декември, 2016, 17:04:14
Привет колеги,

Някакво прясно инфо за Дискордиата ? Като гледам колегата кеану и той е почнал с малко опит,та ми е интересно как са се развили нещата при него и как е относно заплащане и интервалите на каране и почивка.
Поразгледах се из нета,доста противоречиви мнения,доволни има,недоволни още,но все пак,едно е да ти каже човек отстрани и реално вътре във фирмата,който е ...
Колега започнах в началото на юли месец но края на август напуснах. Всеки сам си избира какво го удовлетворява и какво не. На мен не ми хареса. А именно- като новобранец започваш на заплата основна 420 лв. и 15 евро на ден командировка. Така за юли месец за 2 седмици в Германия взех 389 лв, които ги взех на 31 август. Тогава се плаща. Още с отиването и свалянето на багажа в камиона, разбрах че трябва да си платя 20 лв паркинг за колата. Че сериозната фирма не може да подсигури паркинг за шофьорите си. Тръгнахме с колегата на двойка, който между другото беше страшен пич, и между другото много неща научих от него за две седмици. На първия ден стигнахме вечерта до Зубен, на австрийско-германската граница, където трябваше да приключим тир карнета. Пътува се по-принцип по две дестинации-Турция-Европа през Сърбия и Гърция-Европа през Румъния. От колегата разбрах, че е много трудно да се вредиш на гръцката релация. Та нещата като те пуснат сам примерно след месец стоят така доколкото рабрах от колегата- плаща се основна заплата около минималната плюс заплащане на км. Аконе се лъжа май беше 12 цента. Плаща се на всеки трети адрес по 20 евро на ЧМР. В Турция се плаща на всяка митница по 30 евро. Доколкото разбрах много те мотаят в Турция. Имаш разходна норма на гориво. 23 на 100 празен плюс 310 грама на тон полезен товар. При преразход си плащаш, при икономия ти плащат те. Ако счупиш нещо по камиона, въпреки че има каско си плащаш. Ако спукаш гума и се установи, че е по твоя вина, пак плащаш 1000 кинта парчето. Има системи Трансикс и Дайнафлийт на камионите и в работно време само и единствено по тях се кореспондира с офиса. Послужебния телефон, само ако е супер спешно и то в извънработно време. За всяко действие, например товарене или разтоварване, трябва да докладваш по телематиката. Например "Натоварих безпроблеми, да тръгвам ли?". И чакаш някой да се сети в офиса да го прочете и да ти отговори. Чакали сме по час и половина отговор. Лятото в Германия сме стояли два пъти по три дни да чакаме товар. Маршрута ти се определя от тях и отклониш ли се, си плащаш. И още куп други простотии. Почивка като се прибереш от Европа и преди да тръгнеш за Турция преспиваш у вас. Иначе трябва да искаш сменник за Турция, но пък няма кинти. Ако се сетиш за нещо, питай! Дано съм бил полезен

juli76

Кофти условия за новобранци като повечето големи фирми.Слава богу аз нямах този "късмет" иначе им звънях преди година на въпросните и не останах очарован.

juli76