• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Дискордиа

Започната от o, Сряда, 28 Септември, 2011, 00:35:56

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

Todi

Здравейте да ми кажете някоя по нова информация за Дискордия .

Todi


rider777

 1.българска заплата 380 лв., 2. 0,10 евроцента  на км., 3. 15 евро на ден командировъчни, 4. бонус при икономично шофиране. Нещо ми куца математиката ама ако излизат тези сметки се оказва, че Дискордия не е за изпускане ,,,   30 дена Х 15€ = 450€  + 1200 - 1300€ от километрите + 380 кинта заплатка = на пари дето и в немска фирма не можеш да взимаш ,,,,, Пък ако караш и икономично взимаш бонус ,,,,,,,,,,,,,,,, супер
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

stoil nedev

Цитат на: rider777 - Петък, 06 Февруари, 2015, 12:50:34
  ,,,   30 дена Х 15€ = 450€  + 1200 - 1300€ от километрите + 380 кинта заплатка = на пари дето и в немска фирма не можеш да взимаш ,,,,, Пък ако караш и икономично взимаш бонус ,,,,,,,,,,,,,,,, супер
Смени си тревата или дилъра.
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

rider777

Оти бре Стоиле,,,, с твоя калкулатор каква излиза сумата ?????
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

Бриги Магнито

Цитат на: Todi - Петък, 06 Февруари, 2015, 11:53:18
Здравейте да ми кажете някоя по нова информация за Дискордия .
10 цента Европа 15 цента Турция,50лв. митница,15 евро на ден Европа,бонуса икономия е 1 цент
Разходна норма 25 добре,27 става,30 плащаш
Пари 2 месеца назад


driver1

Цитат на: Бриги Бичкията - Събота, 07 Февруари, 2015, 18:21:49
10 цента Европа 15 цента Турция,50лв. митница,15 евро на ден Европа,бонуса икономия е 1 цент
Разходна норма 25 добре,27 става,30 плащаш
Пари 2 месеца назад


   30л/100км. среден разход ли, пълно-празно? Моят най-нисък разход с ВОЛВО, който съм достигал е 25л./100км. празен. Ама и това е относително, защото не е ясно колко празно се кара, а и зависи къде. Но като - цяло - 30/100 е прекалено ниска норма. Това е по-зле и от Алексиев от БИОМЕТ, който признаваше 31л/100км. средно на Сканиите.

hunter_75

Еми то затова и Биомет е доста по-читава фирма от Дискордия

Бриги Магнито

Цитат на: hunter_75 - Събота, 07 Февруари, 2015, 22:15:55
Еми то затова и Биомет е доста по-читава фирма от Дискордия
Май,май и двете не стават за нищо.

Драйвер разхода е за пълно -празно,ма колко празно има във БГ умрела фирма
Също така за да карате Европа задължително сте минали и Турция


ivopifeca

А на опашката,като прибутваш на Капикуле,мое да падне и на 15 разхода...

LKW

Колкото е по голяма една фирма толкова повече нищо не става от нея!
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

hunter_75

май-май,на Биомет не им вървят много обяви за работа,и не се започва работа току-така.Стига да не се увличаш много-много с онова нещо,си взимаш парите и си работиш спокойно.Не ги рекламирам,не работя там,и не биха ме и взели на работа  ;)

driver1

  hunter, баш си им вървят обявите, не знам къде гледаш...Търсят и за автобусите и за хладилниците, и за интернационала. За цистерните нямам актуална информация, там е малко по-сложно. Но пък поставят някакви безумни условия, като например изискване за осигуряване на контакт с предишния работодател за консултиране на опита и "поведението" на кандидата! Нали се сещаш колко често се напуска по нормалния начин и без конфликт от българска фирма, че да ти даде някой положителна препоръка...
  В. Алексиев разбира от пари, но нищо не разбира от хора и загуби много ценни кадри през годините. Същевременно се е обградил с мошеници или некадърници на които вярва.
  Иначе фирмата наистина не беше лоша, отдавна не съм в нея, но докато бях - беше лидер в своята област, а мисля, че и още е - не гони количество на парка, а разнообразие на видовете транспорт.

hunter_75

Ако трябва да бъдеме откровенни,скоро не съм гледал,приключих с шофьорлъка.Но колкото и да им вървят обявите,в никой случай не са колкото на Дискордия.Аз също съм минал преди време оттам,работих на хладилниците,и съм запознат с някои от безумните им изисквания,и все пак това си остава една от читавите фирми за работа.Единственото което буди недоумение у мене е защо вместо да дават пари на хората,правят така че кражбата на гориво да е полулегална при тях

its_ko

 На мен пък сметката ми излиза, от една година карам за тях и засега положението е прилично. Най-важното е че парите идват редовно, малко, много , кой както се е договорил когато е започвал . За големите профита с по 10-15 години стаж , може и да не е добре , обаче за всеки влак си има пътници . Както ми каза един колега - " момчета, ако някой ми беше казал на вашите години , че няма да искам да карам нов камион , щях да му се изсмея, обаче сега мисля по други начин "

getvarq

АЗ колеги вчера говорих с приятел който е там от 4г.и е мн.доволен.Споделих  му за отзивите във форума но той отрече за такива неплащания.

getvarq