• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Дискордиа

Започната от o, Сряда, 28 Септември, 2011, 00:35:56

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

hris5

Когато отидох да започвам работа ми казахарче понеже не мепознават трябва да подпиша записна заповед за 5000лв.Казах им чао

hris5


Бриги Магнито

Цитат на: hris5 - Събота, 18 Април, 2015, 07:35:01
Когато отидох да започвам работа ми казахарче понеже не мепознават трябва да подпиша записна заповед за 5000лв.Казах им чао

Баце,грубичко си постъпил,трябвало е да им протегнеш ръка и да им предложиш да се запознаете.
Ба го за едно запознанство щом тарифата е 5 бинки,май е редно си ъпгрейднем профила в Елмаз


Бриги Магнито



combatbunny

Аз лично съм слушал само и единствено негативни мнения. Водачи, спедитори и т.н. В джобс-а се наблюдава постоянно въртене на три обяви - за спедитор, за меринджей международен транспорт и меринджей нови клиенти. Прощавайте, четири са - и специалист техническа подръжка, или нещо от сорта. Мои колеги в бранша /спедитори/ са имали шанса, да попаднат във вихъра Дискордия, сега на датата, в която са се отървали - правят банкети. Положението в офиса явно е някаква трагикомедия.

DIVAKKAT

нищто добро не се пише и за тази фирма

SOLAR

Преди 2-3 седмици говорих с колега от тази фирма. Каза, че е доволен от заплащането - около 1700 €. Не е правил нарушения, дори той си е избрал с кой диспонент да работи. Работил е там 2-3 год.
Въпреки това има плакат на м. "Тракия", че търсят шофьори. Така е и в моята фирма Essers.

Sent from my V1_Viper_I using Tapatalk

venko_tankovski73

А бе колеги Българина каквото и да стане ,където и да отиде все ще намери за какво да мрънка и да се оплаква зависи кой с какви очаквания отива в определена фирма,ами в началото ще взимате по малката кошничка пък с времето акт спечелиш доверие може и да се промени нещо.За жалост така е в БГ и така ще е незнайно колко време още.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: venko_tankovski73 - Неделя, 28 Юни, 2015, 11:57:29
А бе колеги Българина каквото и да стане ,където и да отиде все ще намери за какво да мрънка и да се оплаква зависи кой с какви очаквания отива в определена фирма,ами в началото ще взимате по малката кошничка пък с времето акт спечелиш доверие може и да се промени нещо.За жалост така е в БГ и така ще е незнайно колко време още.

     Както каза един от работещите там: "От пет години работя и проблеми с плащането не е имало!"
     Нормата е 23 + 0,31 на тон (с 20 тона е 29,2 л/100 км.). И въпреки не изглеждаща добра норма, ми показа, че има около 1 000 лв. икономия платени за първото тримесечие на тази година. Също каза, че който не знае за какво става въпрос (норма на гориво) няма смисъл да опитва.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

hunter_75

Имам някакъв спомен за норма 26,4 +0,24л. на тон за нова скания,и беше трудно да се влезе в нея.Това дето на теб са казали е още по-малко,толкова ли да са икономични тия волва,на мене лично не ми се вярва,но не съм и карал такова.Аз по съм склонен да вярвам че си говорил с някой от малцинството което го има във всяка фирма,дето винаги си взимат парите за сметка на останалите шофьори

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: hunter_75 - Неделя, 28 Юни, 2015, 16:29:24Имам някакъв спомен за норма 26,4 +0,24л. на тон за нова скания,и беше трудно да се влезе в нея.Това дето на теб са казали е още по-малко,толкова ли да са икономични тия волва,на мене лично не ми се вярва,но не съм и карал такова...

    Имах предвид, ама забравих да го напиша, за Волво Евро 6 е нормата, другите са май само ИИВи със старата кабина, вероятно е друга нормата. И друг каза, че не се старае и влиза в норма, ама един от месеците имал под 9 000 км. за вътрешно.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

потребителско име

Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Неделя, 28 Юни, 2015, 15:58:38
     Както каза един от работещите там: "От пет години работя и проблеми с плащането не е имало!"
     Нормата е 23 + 0,31 на тон (с 20 тона е 29,2 л/100 км.). И въпреки не изглеждаща добра норма, ми показа, че има около 1 000 лв. икономия платени за първото тримесечие на тази година. Също каза, че който не знае за какво става въпрос (норма на гориво) няма смисъл да опитва.

+1, който иска (визирам начинаещите в бранша), да се научи на икономично каране, ,да рискува" в Дискордиа или ПИМК, но ако е само за далаверата от нафтата, а за работа ..дето се казва :ще има и след сто години и дума не обелва..няма смисъл да кандидатства.Ако толкова много чувате петела, щяхте да сте на чужди договори в големи западни спедиции. Който иска да работи и знае ЕЗИК и как да защити интереса си, не е проблем да започне УСПЕШНА кариера във всяка една фирма, включително и българска. Както фирмата има задължения към служителите, така и те имат към нея и те са уточнени при започването...не съм чул досега, фирма да има изискване към служителите си, да бъде задължително крадена с по 300л всеки месец ! Лека и безаварийна на всички Колеги и ..Умната на кандидатите ;)

ivopifeca

Цитат на: потребителско име - Четвъртък, 03 Септември, 2015, 16:12:05
+1, който иска (визирам начинаещите в бранша), да се научи на икономично каране, ,да рискува" в Дискордиа или ПИМК, но ако е само за далаверата от нафтата, а за работа ..дето се казва :ще има и след сто години и дума не обелва..няма смисъл да кандидатства.Ако толкова много чувате петела, щяхте да сте на чужди договори в големи западни спедиции. Който иска да работи и знае ЕЗИК и как да защити интереса си, не е проблем да започне УСПЕШНА кариера във всяка една фирма, включително и българска. Както фирмата има задължения към служителите, така и те имат към нея и те са уточнени при започването...не съм чул досега, фирма да има изискване към служителите си, да бъде задължително крадена с по 300л всеки месец ! Лека и безаварийна на всички Колеги и ..Умната на кандидатите ;)
Тва,щото си сигурен,че ще има кандидати,та казваш-успех,я си представи че нема?

MHasanov

Здравейте, колеги!Нов сьм в бранша и мисля да се пробвам в Дискордиа....Та, някой може ли да даде по-актуална информация кьм момента?  :)

nikolov1994

Колеги някой има ли скорошна информация от Дискордиа? На какви пари започват новобранците и какви що годе са условията, някой знае ли нещо по-подробно ?  :)

martin stanev

Цитат на: nikolov1994 - Понеделник, 29 Февруари, 2016, 19:02:45
Колеги някой има ли скорошна информация от Дискордиа? На какви пари започват новобранците и какви що годе са условията, някой знае ли нещо по-подробно ?  :)

Прави курсове: 10 цента/км-за Европа, 15 цента/км+30е вътрешна минтница-за Турция, като почти винаги, за нагоре си през Сърбия и всичките екстри, през Румъния минавали, само намазаните пиливани да въртят повече километри.
Вътрешното: 10 цента/км, 12 цента били ако се влиза в икономичните норми+380лв. бг заплата+15е на ден. Норма 23-празен+0.310 грама на тон. По време на 24-45 часови паузи камиона не трябва да работи повече от 30мин на ден. Имало няква система дето и аз не разбрах точно каква е...показвала колко пъти си натискал спирачки, дали надуваш турбото и оборотите и разните му там бабини трънкини, ако го надуваш и някъв бай-хой ти звънка и почва ти пили на дядовия и т.н. Взимали и новобранци те били 15е на ден със старши. Подписвало се също така и записна заповед за 5000лв. тва с цел, че ако сте решили да напускате да е по мирния начин с предизвестие-1 месец и т.н., а не ако сте решили да бягате да им продадете гумите и източите нафтата...било имало колеги дет са бягали от там са дупчили седалки с ножове и чупили арматури-тва като го чух ми се видя малко дрън, дрън та пляс, ама както и да е. Може и да съм изпуснал нещо, горе долу тва запомних, който има интерес да им намери сайта в нета и да звънне да пита.
Информацията я имам от 2ма колеги от същата фирма от миналия месец. Висях с тях на Капи Куле, за влизане в България към 20 часа.
Пожелавам на всички кандидати сила и желязни нерви !!! :)

nikolov1994

Колега благодаря много за изчерпателния отговор! Това със записната заповед доколкото разбирам, значи не че ако реша да напускам след 1 година ще им платя 5 хилки, ами ако реша да напусна когато и да е без предизвестие, тогава им плащам сумата, правилно ли съм разбрал?  :)

nikolov1994