• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Дискордиа

Започната от o, Сряда, 28 Септември, 2011, 00:35:56

« назад - напред »

0 Потребители и 3 гости преглеждат тази тема.

martin stanev

Цитат на: nikolov1994 - Вторник, 01 Март, 2016, 18:52:04
Колега благодаря много за изчерпателния отговор! Това със записната заповед доколкото разбирам, значи не че ако реша да напускам след 1 година ще им платя 5 хилки, ами ако реша да напусна когато и да е без предизвестие, тогава им плащам сумата, правилно ли съм разбрал?  :)

Просто ако решиш да напускаш да е по законовия ред с 1 месец предизвестие. Не е записна заповед, като в Пимка дето жив умрял там требе се влачиш 3 години докато се здереш и напуснеш ли в срок от тези 3 год.- 5000лв в гърба.
Каквато и ще да е братле тая записна заповед......като толкова нямат доверие на шофьорите да се качат да си ги карат. Фърлям книжки и занаята зарязвам, ама подлога със записни заповеди нема им ставам....винаги си им на дръвника с тая заповед, когато поискат могат те клецат както си пожелаят с тая глупост....да си гледат работата

martin stanev


nikolov1994

Цитат на: martin stanev - Вторник, 01 Март, 2016, 19:01:25
Просто ако решиш да напускаш да е по законовия ред с 1 месец предизвестие. Не е записна заповед, като в Пимка дето жив умрял там требе се влачиш 3 години докато се здереш и напуснеш ли в срок от тези 3 год.- 5000лв в гърба.
Каквато и ще да е братле тая записна заповед......като толкова нямат доверие на шофьорите да се качат да си ги карат. Фърлям книжки и занаята зарязвам, ама подлога със записни заповеди нема им ставам....винаги си им на дръвника с тая заповед, когато поискат могат те клецат както си пожелаят с тая глупост....да си гледат работата

Ясно, благодаря! Значи бива като цяло.. като за начинаещи изглежда доста добре. Малко първите 1-2 месеца бачкаш само за прехраната ама после вече би трябвало да е по-добре!   :)

nikolov1994


Rammbon

Цитат на: nikolov1994 - Сряда, 02 Март, 2016, 10:24:45
Ясно, благодаря! Значи бива като цяло.. като за начинаещи изглежда доста добре. Малко първите 1-2 месеца бачкаш само за прехраната ама после вече би трябвало да е по-добре!   :)
Защо като се обажда човек по телефона и пита за запис на заповед и казват , че не се подписва такава. Днес приятел звъня в Дискордия и със включен говорител слушах разговора. Имали машинки за навсякъде, за Унгария щели да вземат скоро, пита за правите курсове и му казаха, че се правели 2 курса за почти 25 дни и после се почивали 7 дни. На курс средно били 1180 лв, имоло и бонус з икономии, но според Динафлейта, което от една страна е добре, чащато от колонка до коланка има разлика. Аз примерно за 650лв заредени на една бензиностанция, икономията ми от 50л изчезна.
Има ли колеги, които карат в Дискордия, да кажат кое е така и кое , не?

ivopifeca


nikolov1994

Май никой от Дискордиа не чете тоя форум... :(

keanu

Някой има ли инфо към момента?

micyri

Цитат на: nikolov1994 - Неделя, 13 Март, 2016, 20:20:59
Май никой от Дискордиа не чете тоя форум... :(
те работят до като ние се чудим кво да правим ;)

Boroman21

Или немат ток за лаптопите с тоя половин час палене на ден :)

Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk

keanu

Толко ли им позволяват?!

znamc

Дискордия в момента е една от най-добрите фирми за работа ,ако ти се работи. Да има заплащане на икономия според динафлйт-а ,имаш твърда заплата + командировъчни + километри + митници+ групажи. Парите се получават на време (на дата, не след отчет) Имаш избор за каране на различни релации BG-Tr-BG , bg-eu-bg , EU-TR-EU. Единственото по-кофти е ,че нямаш много почивка в къщи 45ч. и караш ,ако искаш да почиваш казваш на флотния и те оставя ,но друг се качва на твоя камион и прави курса и когато той се върне тогава отиваш ти да караш.
Както всички са видяли камионите им са нови и се поддържат на ниво!

keanu

Цитат на: znamc - Понеделник, 06 Юни, 2016, 09:26:43
Дискордия в момента е една от най-добрите фирми за работа ,ако ти се работи. Да има заплащане на икономия според динафлйт-а ,имаш твърда заплата + командировъчни + километри + митници+ групажи. Парите се получават на време (на дата, не след отчет) Имаш избор за каране на различни релации BG-Tr-BG , bg-eu-bg , EU-TR-EU. Единственото по-кофти е ,че нямаш много почивка в къщи 45ч. и караш ,ако искаш да почиваш казваш на флотния и те оставя ,но друг се качва на твоя камион и прави курса и когато той се върне тогава отиваш ти да караш.
Както всички са видяли камионите им са нови и се поддържат на ниво!
Какво означава, че нямаш много почивка вкъщи? След курс и прибиране в Бг, нямаш ли почивка или само 45?

znamc

Да само 45ч. ,ако искаш да почиваш ,друг шофьор се качва на твоята композиция и прави един курс ,след като се прибере тогава се качваш отново ти. (през времето прекаранов в къщи получаваш само твърдата заплата , няма километри-няма пари)

keanu

Миналия вторник тръгнахме с колегата на двойка, прав курс до Германия. Сряда вечерта бяхме на адреса, четвъртък разтоварихме. Оттогава имаме само едно вътрешно от 400 км в понеделник, макар че сме на прав курс. И двамата не бяхме подготвени за толкова време киснене в Германия. И само си чакаме по паркингите товар за навръщане, а не се знае и кога ще е, а днес е девети ден. На мен поне ми плащат на ден някакви мизерни като новобранец, но колегата е на км. Правете си изводите!!!

hetfield

Явно не е като да се гледат камионджийски клипчета по цял. Чудно ми е с какви очаквания тръгват хората да я работят тая работа, щом като зарязват камиона на 2-рата седмица? Нима не знаят, че ще са далеч от семейството за дълго време (дори при прави курсове, където много често само виждат табелата България и кръгом) или пък несгодите на пътя като чакане за товарене, разтоварване, техн. проблем, чакане по граници (основно при прави курсове), липса на елементарни хигиенни условия. Сякаш тази част от работата изненадва голям процент от кандидатите за "големите" пари.

keanu

Цитат на: hetfield - Сряда, 13 Юли, 2016, 14:34:47
Явно не е като да се гледат камионджийски клипчета по цял. Чудно ми е с какви очаквания тръгват хората да я работят тая работа, щом като зарязват камиона на 2-рата седмица? Нима не знаят, че ще са далеч от семейството за дълго време (дори при прави курсове, където много често само виждат табелата България и кръгом) или пък несгодите на пътя като чакане за товарене, разтоварване, техн. проблем, чакане по граници (основно при прави курсове), липса на елементарни хигиенни условия. Сякаш тази част от работата изненадва голям процент от кандидатите за "големите" пари.
А когато ти кажат, че правиш една "Бърза Германия на двойка" и ти си тръгнал с пари, дрехи и ядене за седмица, а в един момент не знаеш даже кога ще си дойдеш?! И добре че е колегата ти е свестен и ти услужва с елементарни неща като ядене и пари?! Ако някой е имал честността да ти признае, че може и да не се прибереш веднага, защото няма много товари, мисля че си щял да си по-подготвен, нали? И не съм казал, че след две седмици ще се отказвам, просто ще търся фирма, в която не лъжат толкова и им пука малко повече за служителите

keanu