• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Дискордиа

Започната от o, Сряда, 28 Септември, 2011, 00:35:56

« назад - напред »

0 Потребители и 2 гости преглеждат тази тема.

rider777

Абе на Трък симулатора най-гот тече работата ми се струва,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

rider777

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

keanu

Цитат на: rider777 - Сряда, 13 Юли, 2016, 15:38:57
Абе на Трък симулатора най-гот тече работата ми се струва,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Без съмнение, но там прав курс си е прав курс. И товари за наобратно винаги има. Жалко че и парите му не са истински. Дойдох да се науча да карам, да слагам колани... Карането ми е не повече от 1000 км, за 10 дни, жилетката е само една и разбира се не ме допускат да сляза от кабината в Германия. За сметка на това ме боли гърбът от лежане, изгледах си всички филми на лаптопа, задлъжнях с пари, щото трябва и да се яде... А за съжаление, никой не дава яснота докога така

keanu


Бриги Магнито

Цел живот Баце,нема а се плашиш.


keanu

Цитат на: Бриги Магнито - Сряда, 13 Юли, 2016, 19:34:32
Цел живот Баце,нема а се плашиш.
Едва ли цел живот някой ше ме остави да лежа по 10 дни без км. А и не искам, време се не минава

SCHwabata

Цитат на: keanu - Сряда, 13 Юли, 2016, 21:12:43
Едва ли цел живот някой ше ме остави да лежа по 10 дни без км. А и не искам, време се не минава

Колега имаше ли някакъв опит като шофьор преди да отидеш в Дискордиа ?
Мисълта ми е, знаеш ли дали взимат хора без опит ?
Винаги искаме, това което нямаме...

Vladiksofia

Колега ,взимат БЕЗ ОПИТ на курсове до Турция и обратно.След незнайно време ,когато се убедят в способностите ти ще изгрее и " друго СЛЪНЦЕ".

цецодебел

Цитат на: Vladiksofia - Четвъртък, 28 Юли, 2016, 12:22:38
Колега ,взимат БЕЗ ОПИТ на курсове до Турция и обратно.След незнайно време ,когато се убедят в способностите ти ще изгрее и " друго СЛЪНЦЕ".
А каква е разликата в заплащането м/у Турция и "СЛЪНЦЕ" ? :)  Щото ако е еднакво незнам дали няма да ми хареса по на" СЯНКА"
  А докъде в Турция се ходи?
Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ

briko

 ::)Не знам защо, обаче заплащането на шофьора е доста по малко при курс към Турция сравнено със същия към Европа. Тук в П-в е така. За сметка на това, според мен в Турция е голям х...й.

keanu

Цитат на: SCHwabata - Четвъртък, 28 Юли, 2016, 10:35:02
Колега имаше ли някакъв опит като шофьор преди да отидеш в Дискордиа ?
Мисълта ми е, знаеш ли дали взимат хора без опит ?

Взимат колега и не е задължително да караш само Турция. Ще те качат при някой за месец и после ще те пуснат сам.

keanu

Цитат на: цецодебел - Четвъртък, 28 Юли, 2016, 13:00:15
А каква е разликата в заплащането м/у Турция и "СЛЪНЦЕ" ? :)  Щото ако е еднакво незнам дали няма да ми хареса по на" СЯНКА"
 А докъде в Турция се ходи?
Заплащането е на км май по 12 цента( ако не се лъжа) плюс на митница по 30 €. Ама след всеки групаж се прави митница- 4 ЧМР-та= 120€. Ма това по инфо на колеги, че не съм пътувал натам. Доколкото знам, не се влиза много навътре, предимно Истанбул и около Истанбул-Бурса, Измир...

LKW

Цитат на: SCHwabata - Четвъртък, 28 Юли, 2016, 10:35:02
Колега имаше ли някакъв опит като шофьор преди да отидеш в Дискордиа ?
Мисълта ми е, знаеш ли дали взимат хора без опит ?




Системата е много проста Дискордиа товари от Турция за Англия и от Гърция за Германия и обратно.На всичките им релации има разходна норма на гориво.За Турция до колкото ми е известно взимат само с опит (пътували в Турция) заради митниците.Товаря и разтоварят от едни и същи места.Има си хора които поемат камионите за Турция от и до България.От там за Англия или Германия е друг шофьор.Пари те си ги получават но и за един литър нафта преразход спират от тях.Парите не са много около 2000лева за Европа и около 1500лева за "Азия" . Турция са основно около и в Истамбул
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

keanu

Цитат на: LKW - Четвъртък, 28 Юли, 2016, 23:00:03
 


Системата е много проста Дискордиа товари от Турция за Англия и от Гърция за Германия и обратно.На всичките им релации има разходна норма на гориво.За Турция до колкото ми е известно взимат само с опит (пътували в Турция) заради митниците.Товаря и разтоварят от едни и същи места.Има си хора които поемат камионите за Турция от и до България.От там за Англия или Германия е друг шофьор.Пари те си ги получават но и за един литър нафта преразход спират от тях.Парите не са много около 2000лева за Европа и около 1500лева за "Азия" . Турция са основно около и в Истамбул
Не е задължително от Турция до Англия. Може Германия и Холандия също. Плюс това рядко са сменниците за Турция-веднъж в месеца, ако искаш да почиваш. По-принцип си караш ти камиона. Колкото до разходната норма- 23л + 0,31 за тон товар, бъдете сигурни, че се покрива. Въпреки вътрешните в Германия и Каселските баири, няколко пъти, въпреки задръстванията, паднахме с колегата литър-два под нормата, при това аз съм и новобранец.

LKW

Цитат на: keanu - Четвъртък, 28 Юли, 2016, 23:22:30
Не е задължително от Турция до Англия. Може Германия и Холандия също. Плюс това рядко са сменниците за Турция-веднъж в месеца, ако искаш да почиваш. По-принцип си караш ти камиона. Колкото до разходната норма- 23л + 0,31 за тон товар, бъдете сигурни, че се покрива. Въпреки вътрешните в Германия и Каселските баири, няколко пъти, въпреки задръстванията, паднахме с колегата литър-два под нормата, при това аз съм и новобранец.

Колега как се постига норма от 29 на 100 с 20тона товар ,(даже във вашия случай 27-28 на 100)?
Аз ще ти кажа с влачене и галене на камиона (83-85 мак.).Гониш нормата  но падат километрите на ден и от там се забавяш.Усещаш ли къде е тънкия момент (вместо в сряда ти си идваш в четвътак , защото с последното каране си стигнал на Монтана или на Шерифа)На никой "собственик" не му дреме дали ще си дойдеш днеска ли утре при наличие че му работят 100 камиона.Оделно да не говориме , че идва и зима , сняг.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

keanu

Цитат на: LKW - Петък, 29 Юли, 2016, 00:40:11
Колега как се постига норма от 29 на 100 с 20тона товар ,(даже във вашия случай 27-28 на 100)?
Аз ще ти кажа с влачене и галене на камиона (83-85 мак.).Гониш нормата  но падат километрите на ден и от там се забавяш.Усещаш ли къде е тънкия момент (вместо в сряда ти си идваш в четвътак , защото с последното каране си стигнал на Монтана или на Шерифа)На никой "собственик" не му дреме дали ще си дойдеш днеска ли утре при наличие че му работят 100 камиона.Оделно да не говориме , че идва и зима , сняг.

Така е, камиона беше спънат в Ман на 85, много изнервящо е да те изпреварват постоянно колеги, отделно понеже като се включи ретардера сваля от 12-та директно на 10-та, та се налага ръчно да сваляш на 11-та, че не дай Боже, ще вдигнеш разхода. Определено е много изнервящо, не споря. Просто казвам, че се влиза в нормите. Колкото до прибирането, не усетих забавяне, че бяхме на двойка, ама като остана сам, определено няма да ми е приятно.

briko

 ???Колеги, вярно ли е, че месечното заплащане за курсове до Турция е 1500лв? Някой може ли да сподели за колко работни дни в месеца се получава този "невероятен" хонорар?

briko