Само освен удръжки за преразход, ...
Нормата остава засега. Често пъти тези които са против нормата, считат че върховно майсторство е (което самите го умеят) винаги да е силно натиснат единият от педалите - газ или спирачка. Съгласен съм за тях ще е проблем, но при условие че няма заплащане обвързано с пробега. За мен по-скоро е неможене. Повечето се справят с нормата.
Точно вчера един приятел там се чудеше дали ще му платят икономията, понеже е 1,5 литра на 100 км под нормата.
... да не се почне и с глоба от сорта,, ти що не кара 8:58мин."
Това не е невъзможно и едва ли сме го измислили у нас. Дори в Германия, при заплата която е месечна или на ден (не на час) "натискат" да се кара до последно, че и малко отгоре. Три 15 часови работни дни обикновено не е граница, а бариерка която лесно се прескача. Ако се получи така, ще е като много немски фирми.
... дано е така и продължат с промените! Иначе по моя скромен опит съм разбрал ,че по-добре в голяма фирма да се работи, колкото и негативи да има понякога.
Има една поговорка: да не се радваш когато гори къщата на съседа, че лесно и твоята да се запали! Много не я знаят и много се радват, когато някой има проблем. Но не това е важно, а че в този случай тази фирма е в "Черен списък" и вдига нивото на заплащане. Съвсем нормално е да се радваме, макар и да се няма никакво намерени да се работи там например.

