• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Глобата за техническа неизправност; за шофьора или за фирмата?

Започната от Емил, Вторник, 25 Октомври, 2011, 20:19:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Емил

В България глобите са за шофьора..... а в Европа е за фирмата (работодател).
ELM

Емил

ELM

Бриги Магнито

Цитат на: Емил - Вторник, 25 Октомври, 2011, 20:19:11В България глобите са за шофьора..... а в Европа е за фирмата (работодател).
Е? Баце у наше село се шофера виноват бре тва там,че механик му разписал,че туй-онуй примерно сешай се.....
я викам не стаа ли айде у сервизо,кат плати некой  ;) тогава да си бишка и акт да нема за никой ни за шофер,ни за механик,ни за шеф,ма па че има греда гусина де те е запрел нема да мое да те рекетира ,а и все наши ора че са тез сервизи де се случват тез неща  ;)
Тъй че баце стегни се ,нищо ново под слънцето само де викат ората ,,Всичко е за пари ,, са ше е ,,Всичко е за малко поечко пари ,, ;) все пак вдигнааме актовете ,треба се върви напред и нагоре . ;)


Бриги Магнито



Уди кълвача


Емил

Цитат на: Бригадира - Вторник, 25 Октомври, 2011, 20:39:00
Цитат на: Емил - Вторник, 25 Октомври, 2011, 20:19:11В България глобите са за шофьора..... а в Европа е за фирмата (работодател).
Е? Баце у наше село се шофера виноват бре тва там,че механик му разписал,че туй-онуй примерно сешай се.....
я викам не стаа ли айде у сервизо,кат плати некой  ;) тогава да си бишка и акт да нема за никой ни за шофер,ни за механик,ни за шеф,ма па че има греда гусина де те е запрел нема да мое да те рекетира ,а и все наши ора че са тез сервизи де се случват тез неща  ;)
Тъй че баце стегни се ,нищо ново под слънцето само де викат ората ,,Всичко е за пари ,, са ше е ,,Всичко е за малко поечко пари ,, ;) все пак вдигнааме актовете ,треба се върви напред и нагоре . ;)

Е Баце до кога ше ги търпим.
ELM

Бриги Магнито

E тука баце имам неколко отговора ма пусто не стават за форумо.
Инак я че ги търпим дорде ги изтърпим некой път,дотогава нейде ше да е,ни поече ни по-малко.


Емил

Цитат на: Бригадира - Вторник, 25 Октомври, 2011, 20:51:12E тука баце имам неколко отговора ма пусто не стават за форумо.
Инак я че ги търпим дорде ги изтърпим некой път,дотогава нейде ше да е,ни поече ни по-малко.
А язека викам да пуштим всички по едно имелче до автомобилна администрация или направо до министерски съвет.Нема само шоферите да плащаме.
ELM

France

Аз лично не смятам, че глобата трябва да е за сметка на шофьора. Откъде накъде? Та това е лишено от всякаква логика!!!
Че пътища, които се пресичат, когато някога се разделят, като ранени змии криволичат, но никога от тях не става път...

Емил

Цитат на: salamandarkata - Вторник, 25 Октомври, 2011, 23:17:46Аз лично не смятам, че глобата трябва да е за сметка на шофьора. Откъде накъде? Та това е лишено от всякаква логика!!!
Разбира се.......Нужни са промени на законите.Инициативата трябва да тръгне от нас като  информираме заинтересованите институции като всички пуснем по един емеил до Министерски Съвет (Бойко Борисов). Всички заедно.
ELM

bad_kras

До Емил : Колега ти нали писа насам натам , за дигитални карти и кво беше още там?!! :o ???  Ма не казваш какво ти отговориха  ??? ??? ??? 
>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             

Емил

#9
Цитат на: bad_kras - Сряда, 26 Октомври, 2011, 19:03:53
До Емил : Колега ти нали писа насам натам , за дигитални карти и кво беше още там?!! :o ???  Ма не казваш какво ти отговориха  ??? ??? ???  

Много неща се случиха, но по важното е че никой от вас не пише и сега съм на мнение, че вместо да я намаляваме заслужавате да ви я увеличат.

Уважаеми държавници....

Знаете ли колко струва дигиталната карта в България?

-------- Оригинално писмо --------
От: avto_a avto_a@rta.government.bg
Относно: Re:
До: emilmalinov65@abv.bg, srusseva@mtitc.government.bg
Изпратено на: Петък, 2011, Октомври 14 15:29:32 EEST

УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН МАЛИНОВ,

Във връзка с поставените от Вас въпроси, Ви информираме за следното:

По силата на Регламент (ЕИО) № 3821/85 на Съвета от 20 декември 1985 г. относно контролните уреди за регистриране на данните за движението при автомобилен транспорт (ОВ L 370, 31.12.1985 г.), държавите членки на Европейския съюз са задължени да издават четири вида карти за дигитални тахографи, както следва:

- карта на водача;

- карта на превозвача;

- карта за монтаж и настройки;

- контролна карта.

За изпълнение на това задължение за компетентен орган на Република България относно издаването на картите на водачите за дигитални тахографи е определена Изпълнителна агенция ,,Автомобилна администрация" към министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията.

Издаването на картите за дигитални тахографи е процес, който изискваше създаването на обособени структури за извършване на следните основни дейности:

- подаване на заявление от потребителите;

- обработка на данните в заявленията и проверка в национални регистри;

- проверка за наличието на вече издадена карта на водача от друга държава членка на Европейския съюз;

- издаване и персонализация на картите, чрез отпечатване на графични данни и активиране на чип;

- предоставяне на готовите карти на крайния потребител;

- създаване и поддържане на национален регистър на издадените и невалидните карти за дигитални тахографи.

Изграждането на посочените структури е въпрос, който е решен от държавите членки на Европейския съюз на национално ниво, като се срещат следните основни варианти:

- дейностите по издаване на картите за дигитални тахографи се извършват изцяло от държавни структури;

- част от дейностите по издаване на картите за дигитални тахографи се извършват от държавни структури, а останалите дейности се възлагат на частни организации;

- дейностите по издаване на картите за дигитални тахографи се възлагат изцяло на частни организации.

След извършване на анализ като икономически най-подходящо решение за Република България беше определен варианта, при който събирането и обработката на заявленията за издаване на картите за дигитални тахографи да се извършва от държавна структура, а физическото отпечатване на картите да се възложи на частна организация. В тази връзка беше проведен конкурс за избор на изпълнител, за подготовка, и изграждане на инфраструктура, персонализация и доставка на персонализирани карти за дигитални тахографи в Република България.

След провеждане на конкурса беше сключен договор с избрания изпълнител, в който бяха заложени и цените за издаване на картите за дигитални тахографи. Цените за издаване на картите за дигитални тахографи са определени въз основа на необходимите материално-технически разходи за предоставяне на услугата.

В заключение Ви информираме, че в договора сключен с изпълнителя е включена клауза за постепенно намаляване на цената за издаване на картите за дигитални тахографи.

Причина за редакция: Две поредни публикации!!!
ELM

bad_kras

Цитат на: Емил - Събота, 29 Октомври, 2011, 19:35:19
Цитат на: bad_kras - Сряда, 26 Октомври, 2011, 19:03:53
До Емил : Колега ти нали писа насам натам , за дигитални карти и кво беше още там?!! :o ???  Ма не казваш какво ти отговориха  ??? ??? ??? 

Много неща се случиха, но по важното е че никой от вас не пише и сега съм на мнение, че вместо да я намаляваме заслужавате да ви я увеличат.

Уважаеми държавници....

Знаете ли колко струва дигиталната карта в България?

-------- Оригинално писмо --------
От: avto_a avto_a@rta.government.bg
Относно: Re:
До: emilmalinov65@abv.bg, srusseva@mtitc.government.bg
Изпратено на: Петък, 2011, Октомври 14 15:29:32 EEST

УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН МАЛИНОВ,

Във връзка с поставените от Вас въпроси, Ви информираме за следното:

По силата на Регламент (ЕИО) № 3821/85 на Съвета от 20 декември 1985 г. относно контролните уреди за регистриране на данните за движението при автомобилен транспорт (ОВ L 370, 31.12.1985 г.), държавите членки на Европейския съюз са задължени да издават четири вида карти за дигитални тахографи, както следва:

- карта на водача;

- карта на превозвача;

- карта за монтаж и настройки;

- контролна карта.

За изпълнение на това задължение за компетентен орган на Република България относно издаването на картите на водачите за дигитални тахографи е определена Изпълнителна агенция ,,Автомобилна администрация" към министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията.

Издаването на картите за дигитални тахографи е процес, който изискваше създаването на обособени структури за извършване на следните основни дейности:

- подаване на заявление от потребителите;

- обработка на данните в заявленията и проверка в национални регистри;

- проверка за наличието на вече издадена карта на водача от друга държава членка на Европейския съюз;

- издаване и персонализация на картите, чрез отпечатване на графични данни и активиране на чип;

- предоставяне на готовите карти на крайния потребител;

- създаване и поддържане на национален регистър на издадените и невалидните карти за дигитални тахографи.

Изграждането на посочените структури е въпрос, който е решен от държавите членки на Европейския съюз на национално ниво, като се срещат следните основни варианти:

- дейностите по издаване на картите за дигитални тахографи се извършват изцяло от държавни структури;

- част от дейностите по издаване на картите за дигитални тахографи се извършват от държавни структури, а останалите дейности се възлагат на частни организации;

- дейностите по издаване на картите за дигитални тахографи се възлагат изцяло на частни организации.

След извършване на анализ като икономически най-подходящо решение за Република България беше определен варианта, при който събирането и обработката на заявленията за издаване на картите за дигитални тахографи да се извършва от държавна структура, а физическото отпечатване на картите да се възложи на частна организация. В тази връзка беше проведен конкурс за избор на изпълнител, за подготовка, и изграждане на инфраструктура, персонализация и доставка на персонализирани карти за дигитални тахографи в Република България.

След провеждане на конкурса беше сключен договор с избрания изпълнител, в който бяха заложени и цените за издаване на картите за дигитални тахографи. Цените за издаване на картите за дигитални тахографи са определени въз основа на необходимите материално-технически разходи за предоставяне на услугата.

В заключение Ви информираме, че в договора сключен с изпълнителя е включена клауза за постепенно намаляване на цената за издаване на картите за дигитални тахографи.

Причина за редакция: Две поредни публикации!!!
Ми колега как мислиш ти? То тука в тая цена доста хора,техника и материали са вложени за диг.карти. Като си извадят 95 % от БГ драйвърите  диг.карти - тогава може да свалят цената с 5 лв , но пъ тогава , я таксата ше вдигнат с 10 лв и пак кюпа си е същия , че и с твойто пожелание - да я увеличат!
>>>www.sbps.eu<<<  *** СБПШ ***             

Mandor

Цитат на: Емил - Събота, 29 Октомври, 2011, 19:35:19

Цените за издаване на картите за дигитални тахографи са определени въз основа на необходимите материално-технически разходи за предоставяне на услугата.


Тука е заровено кучето. Защото в тези "необходими материално-технически разходи " са включени и климатика на шефа, и аборта на секретарката, и още куп неща....
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Емил

#12
Много неща не са ви ясни колеги : Турция=20евро -- Испания=27евро.Самата карта не струва повече от  пет лева.

Причина за редакция : Правопис
ELM

Бриги Магнито

Цитат на: Емил - Неделя, 30 Октомври, 2011, 18:57:54
Много неща не са ви ясни колеги : Турция=20евро -- Испания=27евро.Самата карта не струва повече от  пет лева.

Причина за редакция : Правопис
Баце мислим магнитни и еле па тея с чип беха по 12,50 ма мое и си прав за количества се прави тънкана  ;) и са не си мислете че ги бъркам с банковите .


admin

Цитат на: Бригадира - Неделя, 30 Октомври, 2011, 19:03:57
Цитат на: Емил - Неделя, 30 Октомври, 2011, 18:57:54
Много неща не са ви ясни колеги : Турция=20евро -- Испания=27евро.Самата карта не струва повече от  пет лева.

Причина за редакция : Правопис
Баце мислим магнитни и еле па тея с чип беха по 12,50 ма мое и си прав за количества се прави тънкана  ;) и са не си мислете че ги бъркам с банковите .

Бригадир, а тези телефонните като са с чип, нали знаеш колко струват? И тези за телефонни автомати на улицата, и тези за мобилни телефони. По 5 лв са. И са с чип!
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!