• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Търсим шофьори вътрешно в Европа

Започната от Dispatch, Вторник, 08 Ноември, 2011, 09:54:04

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Не се дръгляйте бре ,щом го влече колегата нека си опита късмета,все пак и измекярите трябва да живеят,някак си ако вземат та пометнат ,поради липса на личен състав не е гот.
Димитров немоем да проумеем оти гледаш все да мътиш виро баце,странна птица си ти ,кефиш ма яко.


Бриги Магнито



Дамян Йончев

Шофьор и К..ва се раждат те нестават ;) и аз така мисля че постепнно трябва да се изкачваш. Поне аз бях така и сега бих казал че ми  е лесно

Дамян Йончев


niki2

Колеги питах за адреса понеже исках и аз да задам няколко въпроси лично към управителя.Всеки трябва да си цени труда!Аз не се подценявам и защо всеки който пише не си казва истинското име и от къде е!Аз съм Николай Недков от с.Антон Софийско!Поздрави на всички които ме познават и на всички колеги весели празници!

vaxjo

Ако чорбаджията беше свестен щеше поне да прежали 500евро за квартира на  тези колеги.Преспивания,баня и близък паркинг за камионите.Радвам се ,че моите диспоненти и компанията ми,не са Българи.Щастлив съм и благославям Шведския народ!Велик народ и работодател!

kkkvd

#79
Колега, като спукаш гума си я сменяваш, за другото си прав. Иначе аз съм карал и без резервни гуми, но това е друга история. Като имаш резервна си я сменяваш сам.

Пич, 1500Е е приемливо за повечето от нас. Обаче моля те, недей да ми използваш думата "западняк", като че българите сме второ качество. Освен това, като казвам че 1500 са ОК, значи че това е абсолютния минимум за който е редно да се работи тази работа. 1450 вече не става!

voyager

От опит знам фирма която търси шофьори с обява е скапана.

rider777

 ;D ;D ;D ;D ;D Изкефи ме колегата с камерката,,,, е така трябва да се презентира всяка една фирма, която си търси шофери, а за това колко народ им е избягал и колко са завлекли тези работодатели не искам отговор от диспонента, аз сам си отговорих като изгледах клипчето. В темата бая се дискутира кой как бил почнал занаята, аз 90та година като взех Е категория не се бях качвал на прицеп никога и си спомням, че 2 дена все имах чувството, че ше го умаам некъде ама после свикнах и сега си го карам като лека кола ама мнооо ми се иска тези де са започват занаято да си ценят малко труда, ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, А наздраве
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

American

Цитат на: vaxjo - Сряда, 28 Декември, 2011, 21:48:29
Ако чорбаджията беше свестен щеше поне да прежали 500евро за квартира на  тези колеги.Преспивания,баня и близък паркинг за камионите.

Нека да кажа как е в Америка.
Щом в камиона има легло, никаква квартира не се дава на шофьора. Отива и се паркира на трак-стоп-а където има душове, тоалетна и храна. Това е.
smoking gun

admin

Цитат на: American - Събота, 17 Ноември, 2012, 21:38:13
Нека да кажа как е в Америка.
Щом в камиона има легло, никаква квартира не се дава на шофьора. Отива и се паркира на трак-стоп-а където има душове, тоалетна и храна. Това е.

Доколкото съдя по снимките, тамошните камиони са си едни малки квартири с тези големи кабини. Отделно от това в Европа не на всеки паркинг има дори тоалетна, да не говорим за храна и душове.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Roshko

Цитат на: admin - Събота, 17 Ноември, 2012, 21:41:37
Доколкото съдя по снимките, тамошните камиони са си едни малки квартири с тези големи кабини. Отделно от това в Европа не на всеки паркинг има дори тоалетна, да не говорим за храна и душове.

Колегата говори за Трък стопове или известни ни в Германия като Аутохофове, които, аз лично доста рядко си позволявам, по обясними причини.
Това е добавения цитат, но не знам защо излиза първи, преди май не беше така...

Цитат на: American - Събота, 17 Ноември, 2012, 21:38:13
Нека да кажа как е в Америка.
Щом в камиона има легло, никаква квартира не се дава на шофьора. Отива и се паркира на трак-стоп-а където има душове, тоалетна и храна. Това е.

Би ли споделил колко процента от надника си оставяш в трък-стопа при всички екстри /приличен обяд или вечеря и душ/ Колко струва паркинга и кой го плаща?
Аз сега да кажа как е в Европа - същото, с тази разлика, че законодателят е предоставил правото на личен избор къде да прави седмичната си пауза, дали в камиона или в хотел.

American

Цитат на: Росен Димитров - Рошко - Събота, 17 Ноември, 2012, 22:06:18
Би ли споделил колко процента от надника си оставяш в трък-стопа при всички екстри /приличен обяд или вечеря и душ/ Колко струва паркинга и кой го плаща?

99% тракстоповете са безплатни, душа е $10 но шофьорите като слагат нафта си търкат и картата от тракстопа и събират точки, така че душа винаги е без пари. Дори да няма точки всеки друг колега ще му вземе в услуга.
Аз например ако трябва да чакам повече от 24 часа отивам в хотел, паркирам в двора на хотела, взимам стая, обикновенно около $60 $70 на нощ.
Шофьорите бачкат за 40 цента на миля, оунер-операторите взимат 90% от цената на товара.
smoking gun

Roshko

Цитат на: American - Събота, 17 Ноември, 2012, 23:38:51
оунер-операторите взимат 90% от цената на товара.

Може ли за пояснение, както и за цената на храната на трък стопа!
Но като гледам колко е душа, няма да е по-евтина от тук.
Аз доколкото знам това заплащане е ако бачкаш за американец, което е доста трудно, а при другите националности е малко по-друго и по-малко естествено...
Имам приятел от 10 години там, но на тази тема отдавна не сме говорили и съм позабравил. Голяма е първоначалната инвестиция и ме мързи да изкарвам книжка наново инак бих отишъл в Америка завинаги.

American

#87
Цитат на: Росен Димитров - Рошко - Неделя, 18 Ноември, 2012, 02:07:20
Може ли за пояснение, както и за цената на храната на трък стопа!
Оунер-оператор е шофьор който притежава композицията, плаща си сам магистралите и регистрацийте.
Работи под името на фирмата която има лиценз, фирмата му предоставя карта за гориво като въответно си удържа парите след това.

Храната в Америка е проблем, особенно за нас шофьорите. По 10 12 часа на ден седиш като в инвалиден стол, без да гориш почти никакви калорий. Когато спреш вече си като пребито куче от умора и едва се добираш до леглото отзад, няма какво да ви обяснявам, много добре знаете.
Та храната е хубава, евтина и килограмите се качват много лесно. Аз дойдох 80, сега съм 113, ти си прави извода.



Цитат на: Росен Димитров - Рошко - Неделя, 18 Ноември, 2012, 02:07:20
Аз доколкото знам това заплащане е ако бачкаш за американец, което е доста трудно, а при другите националности е малко по-друго и по-малко естествено...

Ако бъкел не знаеш английски верно няма да те вземат в американска  ;D
smoking gun

Roshko

#88
Цитат на: American - Неделя, 18 Ноември, 2012, 02:24:57
Ако бъкел не знаеш английски верно няма да те вземат в американска  ;D
Ами както казах моя приятел си е там от десетина години и още май не е работил за американец. Обяснявал ми е, ма толкова съм запомнил. Илия Коцинов се казва.

American

Големите Американски Schneider, JB Hunt, Swift, камионите на всички са им заключени на 62 mph и плащат по 35 цента на миля.
Докато Българските, руски, полски плащат поне по 40 цента и карат с 70  ;D
smoking gun

American

smoking gun