• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Внимание PIMK!!!

Започната от bobko, Сряда, 16 Ноември, 2011, 12:25:07

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Бриги Магнито

Aбре четем си вас двамцата тука и ме заглождиха некви въпроси от сорта:
1 Коя БГ фирма е инвестирала некви стинки за обучение на младеж аре да не от даскалото,ма завършил и търсещ работа,че не мое се сетим такваз има мноо кат въпросната ПИМК ма у нея остай,че не се инвестира ми искат,та ПИМК иска пароци от младите,Пимк кълца пароци от младите е къде е таз инвестиция бре?
2 И двамата у кой век живеете бре,нещо като струва 5 милиона лева и не е платено мислим мое се застрахова и малко се получава,че квот и да става се некой,че го плати или това не е така мейби?
3 Какво реноме мое да има един млад колега седал и бачкал у ПИМК или подобна на нея,като там е номер на камион или щом си бачкал у ПИМК значи ставаш ? -ставаш ма друг път,глупости и щуротии.

Сори ,че си мъцам питанията ма ..................................


Бриги Магнито



loshdancho

#46
Срам не срам. Аз съм карал първо в ДАП Шкода и само празен 2 курса от Пловдив до София, после  Пълен, после вътрешно, после в Македония. После Без пари до Гърция на двойка (щото нямам опит и да се уча...), после на 2-ка до Италия, после на двойка до Германия и после сам от Турция за Германия и Западна Европа. Не става от краката за главата.
Благодарете се , че има фирми като PIMK  за да ви вземат когато не струвате нищо и да си тръгнете когато вече сте се научили.
Ама ония не са балъчета и ви  искат запис на заповед и пари кеш за да започнете, а когато си тръгнете се разделяте с тях.
Цитат2 И двамата у кой век живеете бре,нещо като струва 5 милиона лева и не е платено мислим мое се застрахова и малко се получава,че квот и да става се некой,че го плати или това не е така мейби?
Да си чувал застраховател да не плати?
Или после да съди виновника?
ЦитатСори, че си мъцам питанията ма ..................................
Сори, че те четем! Не е нужно, но няма начин.......................
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

#46
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

LKW

Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

DENINI

Това е професия в която на човек без имущество,много често и без семейство се предоставят едни 100-ци хиляди левове.Той човека не осъзнава отговорността,те там е проблема.

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: loshdancho - Вторник, 25 Септември, 2012, 22:38:11
Ама ония не са балъчета и ви  искат запис на заповед и пари кеш за да започнете, а когато си тръгнете се разделяте с тях. Да си чувал застраховател да не плати?
Или после да съди виновника? Сори, че те четем! Не е нужно, но няма начин.......................

     Много прост случай. Има употреба на алкохол, няма застраховка.

     Не знам, дали има чести случаи с камиони, ама с леките коли - таксита, често се случва!

     При толкова много "новобранци" в ПИМК, нормално е да има оплаквания. Да кажем, че не са взели 3'000 лв първия месец. Както са чували за богатите ТИР-аджии.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

DENINI

И тук имаме попадение в целта, чул 3000 лева заплата,но забравил за условията.Телефона,осигуровката,лисващото гориво и резервна гума,щети по МПС-то като скъсани гуми по негова вина.ТОВА ГО ИМАТ ЗА ДАДЕНОСТ!!! Кой ли го плаща обаче и колко струва?

Boroman21

Цитат на: DENINI - Сряда, 26 Септември, 2012, 00:20:27
И тук имаме попадение в целта, чул 3000 лева заплата,но забравил за условията.Телефона,осигуровката,лисващото гориво и резервна гума,щети по МПС-то като скъсани гуми по негова вина.ТОВА ГО ИМАТ ЗА ДАДЕНОСТ!!! Кой ли го плаща обаче и колко струва?

Всичко фирмата трябва да го плати с изключение на щетите по МПС по вина на шофьора и удръжки за осигуровки-мосигуровки и тъй нататък.Другото си е измислица на фирмата.

loshdancho

Преразхода също, глобите също, закъснението за адреса обезателно, бакшишите за неспазване за разпоредби правила и закони са за сметка на шефа, щети липси и други рекламации по товара са си работа на фирмите изпращач и получател, шофьора няма вина за тях и не е длъжен да пази стоката, не е длъжен да я укрепва,  не е негово задължение да брои, смята и следи разпределението на товара.....
Не трябва да знае какви документи за къде и кога се ползват, какъв е срока на документите и кога и от къде се вадят.
Абе въобще си има хора за всичко, шофьора е сложен там само да върти геврека!
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

комбайнер

Цитат на: DENINI - Вторник, 25 Септември, 2012, 22:21:58
Много добре формулирано и казано.Лошото е,че е истина а Българина не обича истини.Сега ще се започне перчене,оборване и излишни спорове вместо да се извлече поука.

Слагам този цитат, че е по-малък от горния. И .....ми се ще да взема участие.
Истината винаги изглежда различно от различните позиции на разглеждане.

От една страна всезнайковци много, от друга-млади или не хора, които поради ограничени възможности за труд, или просто от мерак, искат да работят като международни шофьори.

Слушал съм много вариации за тази професия.  Един мой познат обича да казва "въпрос на избор".
Това , че има хора с всякакви характери, цели, образование и възраст в професията не е тайна.
Това , че професията е трудна и рискова също е ясно. Но че българи не искат да говорят с българи, че някои смятат новите шофьори за причина за спада на заплатите си, че шофьор се раждаш и ....... разни подобни високомерни тъпотии, са .....неприлично тъпи.
Шофьор, та дори международен, не значи че е професия за таланти. Това си е вид професия като всяка друга. Иска се повишено внимание, отговорно мислене, специфични познания за техниката, условия на труд, логично и бързо мислене, кураж и мъжко сърце.

И т.н.
На старите шофьори препоръчвам ако могат да помагат на новите, или да не им пречат, а на новите - имайте търпение и не се отказвайте.
Аз бих помагал, щото съм хем "старило" хем "патило"-така де, предлагам. Успехи на всички!

pumix

Цитат на: loshdancho - Сряда, 26 Септември, 2012, 09:37:28
Преразхода също, глобите също, закъснението за адреса обезателно, бакшишите за неспазване за разпоредби правила и закони са за сметка на шефа, щети липси и други рекламации по товара са си работа на фирмите изпращач и получател, шофьора няма вина за тях и не е длъжен да пази стоката, не е длъжен да я укрепва,  не е негово задължение да брои, смята и следи разпределението на товара.....
Не трябва да знае какви документи за къде и кога се ползват, какъв е срока на документите и кога и от къде се вадят.
Абе въобще си има хора за всичко, шофьора е сложен там само да върти геврека!
Де да беше така в действителност,но за съжаление не е.За всичко шофера е виновен.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

loshdancho

Е как да не е така ? Я попитай някой от младите да ти каже, че за всичко си има застраховка.
После нека Бригадира да обясни как се прави курс до Румъния без CMR и печат и как за незнанието му му взеха пари на границата при условие, че си имаше всичко.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

pumix

Цитат на: loshdancho - Сряда, 26 Септември, 2012, 16:05:06
Е как да не е така ? Я попитай някой от младите да ти каже, че за всичко си има застраховка.
После нека Бригадира да обясни как се прави курс до Румъния без CMR и печат и как за незнанието му му взеха пари на границата при условие, че си имаше всичко.

Застраховка има,ама тя важи при щети не по вина на шофьора.(Поправете ме ако греша).Но в 99% от случайте задкормилното устройство е виновно.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

loshdancho

Да не ти  се налага да разбереш дано!
Но има случай дори да важи когато е по вина на шофьора и после застрахователя съди виновника за покриване на щетите.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

ivopifeca

Ма сега,какво искате да кажете?Че на някои които няма стаж ,колкото некои 50 годишен ,не трябва да му се плати за тва което е свършил ли?Че тия къде имат по 100 години стаж,не могат да се издънат ли,те не правят понекога новобрански грешки?Еи недеите да говорите за некви псевдо убочения,и още повече от некви фирми,където требва да плащат а се изкарват на учители джедаи,от филма Междузвездни воини ;)Ти ще му свършиш работа,даваш му подпечатани ЧМР,он че прибере навлото,а на тебе ще каже-Брат ми, всичко това го направихме за да те научиме. ???

loshdancho

Цитат на: ivopifeca - Сряда, 26 Септември, 2012, 19:04:44
,а на тебе ще каже-Брат ми, всичко това го направихме за да те научиме. ???
Що си стигнал до този момент, значи не си научил нищо.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.