• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Внимание PIMK!!!

Започната от bobko, Сряда, 16 Ноември, 2011, 12:25:07

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

ivopifeca

Цитат на: spa67 - Четвъртък, 19 Април, 2012, 14:01:11
Е,до кога така да правим?Не е ли по добре,всички да се организират,и да спрът едновременно и докато не се изяснят да не тръгват.Въпрос на организация.
А това е!Ама как да стане,като всеки от нас е свикнал да гледа сеира на другия и да се радва,че не е на неговото Моментно дередже?Пример-"Леле шефо,как се закани на колегата еди кои си,че ще го...."-а отвътре му е кеф,че самият тои ще излезе по примерен....засега-бате другия път ще си ти,на местото на колегата ти ???

ivopifeca


spa67

За това не бива да се гледа,само от собствената камбанария.Те,са еднакво зле,просто трябва да го проумеят.

spa67


ivopifeca


kkkvd

Имаше една тема в спедитор.нет, "Вижте какво си говорят за нас шофьорите"
Много беше интересна, ако някой има достъп, може да я изкопира цялата да се посмеем ;D
Отговорите бяха от стреснати до ужасени

loshdancho

Цитат на: kkkvd-Krasimir Todorov - Петък, 20 Април, 2012, 10:39:06
Имаше една тема в спедитор.нет, "Вижте какво си говорят за нас шофьорите"
Много беше интересна, ако някой има достъп, може да я изкопира цялата да се посмеем ;D
Отговорите бяха от стреснати до ужасени
Дай я тая тема да се посмеем и ние..., че като знам какви пишман чорбаджии има, не ми се говори.
Не че няма и разбирачи , ама те са най страшни за шефове!Стотинката на две цепят и  най-малък разход дават , а камиона само те пазят... Всички други са крадци , мошеници , алкохолици и нещастници.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

kkkvd

Е па нямам достъп вече, не съм във старата фирма. Шефа беше печен в това отношение и беше ни дал пароли да си помагаме с намирането на товари. Та що псуване сме псували разни фирмички и спедициики, яко подигравки..
Сега нямам парола вече..

ivailo079

EТО ЗА КАКВО СИ ГОВОРЯТ НАШИТЕ ШОФЬОРЧЕТА. (видяно 4277 пъти)
К.М.Григоров@''Брекет'' ЕООД
22.02.12 19:16 | 0

driverbg.net | bgdrivers.net
ON THE ROAD ... !
СТРАНИЦАТА ЗА БЪЛГАРСКИТЕ ШОФЬОРИ
| Начало | Всички теми | Търсене | Нова тема | Профил | Разговор (3) | Изход | Meto
__ Обратно в темите


ТЕМА

НОВО! Колеги търся да купя нафта.
22.02.2012 15:30
ако някой има за продаване да ми звънне ще му я взема на разумна цена разбира се, пълна конфиденциалност

Р. Василев
0888022833
rostyslav[at]abv.bg

НОВО! хах,колега що не пуснеш обявата във вестник труд т...
22.02.2012 15:37 [начало]
хах,колега що не пуснеш обявата във вестник труд та да я видят повече хора.Нали се сещаш,че тук не сме само шофьори,има и началници дето само това чакат.Успех все пак.

Росен Цветков
0877017172
sladurabg[at]abv.bg

НОВО! за това има тел.
22.02.2012 15:49 [начало]
а за вестника не е оферта обявата струва пари.

Р. Василев
0888022833
rostyslav[at]abv.bg

НОВО! когато отида на бензиностанцията ми става лошо и м...
22.02.2012 16:09 [начало]
когато отида на бензиностанцията ми става лошо и ми писна да съм спонсор на "Лукойл" за това постнах тук. Надявам се колегите да ме разберат правилно, количеството което мога да купя не е от значение имам къде да държа и по големи количества. Няма да спирате по някакви кьошета да се криете докато точите нафтата, имам си удобно място камиона си влиза и си излиза без проблем, чиста работа. Който има интерес да ми звънне на телефона.

Р. Василев
0888022833
rostyslav[at]abv.bg

Остави своето мнение по темата ...
| Начало | Общи условия | Правила за личните данни | За контакти и оплаквания | Изход |
последен отговор
^ Обратно ^
Ето това е купувача тази фирма излиза като вкараш номера в Търсене на фирми
К.М.Григоров@''Брекет'' ЕООД
22.02.12 19:20 | 1

ЕТ "Алекс-СС2"
ДДС/Идент. номер: BG121182183
Управител / Лице за контакти: Станимир Павлов
Категория: Превозвач
Адрес: пощ.код: 1517, гр. София 1517, ул. "Поп Груйо" №55В
Релации: Зап. Европа
Собствен автопарк: Брой: 9 Прицепи: 3 Хладилни: 1 Микробуси: 1 Соло: 1 Влекачи: 3 Контейнеровози: 1
Телефон: 02/8703983 BTK 02/8473103 факс: 02/8703983
Мобилен телефон: 0888582958 / 0898582958
Електронна поща: alex_ss2@abv.bg
Изпрати вътрeшна поща: ЕТ "Алекс-СС2"
Регистрирани потребители: С.Павлов
В системата: Фирмата е активна; Регистриранa на 04.02.2008
Публикувани 34 оферти в борсата за последните 30 дни. (товари - 23 , транспорт - 11); Активни оферти в борсата: товари, транспорт
Търсене на фирми с подобни имена в рубрики Служебни благодарности, Проблеми


Колеги с извинение пред алдиторията-Г-н Р.Василев (блокирано)
К.М.Григоров@''Брекет'' ЕООД
22.02.12 19:23 | 2

Лошото че този който е пуснал поста не е шофьор.......
К.М.Григоров@''Брекет'' ЕООД
22.02.12 19:32 | 3

ами е управител на ЕТ АЛЕКС-СС2 наш "колега" нямам думи за това нещо и ми е много мъчно че има такива селски тарикатчета,и после как се кара на лев на км. ето как формулата е ясна и проста крадеш от колега гориво защото това си е пудбудителство за нашите шофьори и караш може и на 0.90ст. на км.
Г-н Григоров
С.Караимин@''Шугър Комерс'' ЕООД
22.02.12 19:41 | 4

Той колегата си мисли че е на далавера те и неговите продават ти как си мислиш,ама той глупака си мисли че е тарикат и скоро му давам фалит взеха да фалирват такива а и му се полага и нещо друго,докато не се напие някои шофьор с нафта нещата няма да спрат
Този тарикат заслужава
Н.Б.Найденов@''Стоев Транс'' ЕООД
22.02.12 20:20 | 5

да го посети някой "кандидат продавач" ама въоръжен и опасен. И да му даде един хубав урок как се краде от колега. Докато някой не легне на легло след кражба на гориво, няма да се оправим.
Кирчо,
Р.Пляков@''Радотранс'' ЕООД
22.02.12 20:29 | 6

това исках да кажа в дискусиите преди няколко дена,не да се стачкува за незнайни щуротии,а всички собственици да се качат на камиончетата си и да разберат за какво точно трябва да се надигне бранша ни,откъде идват проблемите ни,кои нещастници ни причиняват това.Всеки път когато си карам автомобилите се сблъсквам с тези ПЕДЕРАСТИИ.Понякога ми идва тези които ми задават въпросите за нафтички и др.глупости да ги отстрелям намясто.Ще дойде и този ден,все при някой някъде ще се случи.Повечето от нас вече са достатъчно изнервени,а човек когато стигне до тази ситуация винаги прави необмислени глупости.
Хора като Василев от години са на нашия гръб,тои е научен да го прави най вероятно от бившето си работно място,а в момента учи и новото ТИРАДЖИЙСКО поколение,което ние би трябвало да спрем.Намерим ли начен как да се отървем от тези плевели и в нашите градини ще поникнат цветя и рози.
Ами да
С.Караимин@''Шугър Комерс'' ЕООД
22.02.12 20:41 | 7

Да му занесем 5 туби с нафта да купи и един чувал захар разреден в него и после нека да кара глупака и да краде от нас,които се навие от мен захарта колеги,само се разберете кои ще даде по една туба и кои ще ги занесе 9 камиона има като направи 9 мотора и тогава да купува евтина нафта
Караимин идеята ти е много добра,
Р.Пляков@''Радотранс'' ЕООД
22.02.12 22:00 | 8

за това не бях се сетил.Ако познаваш тарикатчета раздавай им моя тел.номер.Аз ще им осигуря по евтина нафта.Отивам да им подготвя коктейлите за да съм винаги зареден.
Какви глупости говоря,
Р.Пляков@''Радотранс'' ЕООД
22.02.12 22:04 | 9

явно вече много съм насъбрал.Никакви коктейли направо ще направя концентрат.   
Ами то нещо трябва да се направи
С.Караимин@''Шугър Комерс'' ЕООД
22.02.12 22:13 | 10

Стига все ние да сме прецаканите нека и ние да изкараме по някои лев,само захар със нафта го оправя този
Относно плевелите и цветята
Р.Василев@ЕТ ''Данирос''
22.02.12 22:14 | 11

Браво!!! Много сте ми мераклии!!! Не смятам, че г-н Григоров има правото да ме критикува и публикува тук - но това ще го изясним допълнително разбира се. Все пак всички знаем и виждаме, че по-голямата част от спамовете и коментарите се пускат от едни и същи хора, които естествено са се събрали и в тази тема. Чудя се кога работите и защо не сте станали едни журналисти, така основната ви работа щеше да повествователна. Първоначално бях изумен и от хвъркатите и първо сигнални приказки за "въоръжени и опасни" продавачи, които да ми дадат да се разбера, но след това и изумлението отстъпи и остана само отвръщението ми от поредната простотия, която имам неудовоствието да прочета, но този път за себе си. Имам само един въпрос - е не ви ли мина през големите /ще се огранича до тук с определенията, а естествено мога да ги класифицирам и по друг начин/ глави, че може би става въпрос за провокация и че постинга ми е пълен с ирония, но както и да е. Освен това, ако се разровите малко ще видите, че съм качвал и снимки как се точи нафта от камиони. Лека вечер ви пожелавам и внимавайте да не се задавите от собствената си злоба и агресия. Моля, не намесвайте името и не уронвайте престижа на фирма "Алекс СС2" - няма нищо общо с темата. Очаквам с нетърпение да прочета следващия пост на г-н Григоров, за да видим коя ще е поредната жертва на неговото жлъч.
специален поздрав
Р.Василев@ЕТ ''Данирос''
22.02.12 22:18 | 12

http://www.youtube.com/watch?v=2JSDvaTUHzc
Впечатляващо, г-н Василев. Не много убедително, но за сметка на това агресивно...
Мишо Георгиев@''АРК Транс'' ООД
22.02.12 22:47 | 13

Впечатляващо, г-н Василев. Не много убедително, но за сметка на това агресивно.
За другите не знам, но аз бях за малко журналист. Отказах се защото ми се видя нечистопълтна работа. Това беше преди доста години, но сегашната журналистика надмина себе си в това отношение и не съжалявам, че съм го направил.
Като прочетох горното, май ми се иска да не бях ставал и превозвач по същите причини поради които се отказах от журналистиката.
Г-н Георгиев, не съм искал да бъда агресивен, но ми омръзна от нападки и излишни...
Р.Василев@ЕТ ''Данирос''
22.02.12 23:10 | 14

Г-н Георгиев, не съм искал да бъда агресивен, но ми омръзна от нападки и излишни коментари. Повече не ми се иска да губя време в обяснения, за да не изглежда, че се оправдавам. Желая ви лека и спокойна вечер.
Преди време наех нов шофьор
Р.Райков@ЕТ ''Райков Транс-Райко Райков''
23.02.12 07:38 | 15

и реших да го "пробвам". Помолих приятел превозвач, когото той не познава, да опита да купи нафта. Шофьорът не се поддаде и отказа.Бях доволен и го толерирах с бонус към заплатата.Не защото не е продал нафта, а за икономия на гориво и добра поддръжка на камиона. Това беше добър похват и сега се сетих, че не съм го направил с други двама "нови".Относно агресията. Г-н Василев, Вие сте се пошегувал с един много болен проблем.Борбата със сивия сектор трябва да си я направим ние и тя трябва да започне именно с нерегламентираната продажба на гориво!Тези, които Ви се обадиха да продадат нафта ги дайте на собствениците им. Така ще докажете, че сте един честен колега.
Аз ви подкрепям колега Райков на пълно сте прав,Преди време бях писал че по дифе...
С.Караимин@''Шугър Комерс'' ЕООД
23.02.12 09:01 | 16

Аз ви подкрепям колега Райков на пълно сте прав,Преди време бях писал че по дифелето между Сибиу и Румнико Вълча бях видял два зелени Пазарджишки ДАФА шофьорите им точеха нафта и продаваха не можах да ги снимам видях ги в последния момент като минавах да почертая камионите бяха с дубал кабините ако някои си ги познай да има в предвит
Текста на обявата не показва шега,
Б.Николов@''БНН Транс'' ЕООД
23.02.12 10:03 | 17

а според мен - истинско намерение.
Изказвам адмирации и приветствам това, което направи г-н Григоров.
Г-н Василев, ако смятате да съдите г-н Григоров, с удоволствие ще му помогна с допълнителни материали.
Г-н Николов завиждам на проницателността Ви. Ужас,разкрихте ме и цялата конспира...
Т. Ахчийска@ЕТ ''Данирос''
23.02.12 10:18 | 18

Г-н Николов завиждам на проницателността Ви. Ужас,разкрихте ме и цялата конспирация, която дълго замислях! Адмирации!
Дали е уместна иронията ?
Б.Николов@''БНН Транс'' ЕООД
23.02.12 10:22 | 19

Това вече показва наглост.
Това е само ваше мнение и към момента не желая да се затормозявам с него. Желая ...
Т. Ахчийска@ЕТ ''Данирос''
23.02.12 10:25 | 20

Това е само ваше мнение и към момента не желая да се затормозявам с него. Желая Ви успешен ден.
ЕТ ДАНИРОС
М. Григоров@''Брекет'' ЕООД
23.02.12 10:36 | 21

Нямам думи...Тези роботи може да ги разправяте на някое 10 годишно дете.

ivailo079

Уважаема г-жо Ахчийска, Свикнали сме с това, че шофьорите ни продават НАШ...
Мишо Георгиев@''АРК Транс'' ООД
23.02.12 10:43 | 23

Уважаема г-жо Ахчийска,

Свикнали сме с това, че шофьорите ни продават НАШАТА нафта на свои колеги и външни тарикати по паркингите.
Уволнявал съм шофьор след обаждане на колега превозвач, че хубавецът е на неговия паркинг и опитва да продава нафта. Тогава приех за съвсем нормално обаждането на колегата и дори не си спомням дали му благодарих.
Трудно ми е да си представя, че юридическо лице, колега превозвач може да е замесен в подобни практики. Как ли би отчитал и санкционирал собствените си шофьори?
Темата е блокирана от админа
Р.Василев@ЕТ ''Данирос''
23.02.12 11:00 | 24

Темата е блокирана от админа, но ще я пусне след малко. Моля прочетете я внимателно колеги и вижте иронията в нея. Не бъдете черногледи . Някой да се оприличава на този симпатяга

http://vbox7.com/play:74ca7526
Ало Данирос, или
Н.Б.Найденов@''Стоев Транс'' ЕООД
23.02.12 13:56 | 25

там с каквито фирми се подвизавате. Имайте малко срам и млъкнете. Не сме в детската градина.
Колеги, ако имате информация за контрагенти на въпростата фирма, изпратете им линк кум темата, да видят с какви хора работят. Може пък да има някакъв ефект. Хора, който се опитват по този начин да печелят/работят едва ли ще са желан партньор?
Докато обществото не се опомни и не започне да наказва/игнорора подобни събекти, няма да се оправим.
Точно затова написах,
Р.Райков@ЕТ ''Райков Транс-Райко Райков''
23.02.12 15:42 | 26

че борбата със сивия сектор трябва да си я направим ние!Докато има такива превозвачи и купувачи, ще се вози на 1лв на км.Не трябва да толерираме подобни "пунктове" за изкупуване на крадена нафта, защото там евентуално купуват и нашата. Стига с тази криворазбрана солидарност!
Ето тук е момента да вмъкна малко математика.
С.Дамянов@''Податран'' ЕООД
23.02.12 16:04 | 27

Ако си купите нафтата от "Лукойл", цената е 2.70 лв/лт. Това означава 2.25 лв/лт данъчна основа и 0.45 ст ДДС. Понеже си имате документ, няма да плащате данък печалба 10%, което прави цената 2.03лв/лт. Ако имате карта за отстъпка, цената ще падне с още 0.06лв до 1.97лв/лт. Та на каква цена Ви продават горивото, че да си заслужава цапането и риска да Ви продадат боклук? Предлагали са ми 1.70лв/лт. и повярвайте ми, не си заслужава да точите, носите и сипвате 400лт.за 100 лева икономия. Но какво може да се очаква от хора, които не могат да си сметнат разходите, камо ли да навлизат в толкова сложна материя.
Жалко, че не сте на пазара за работна ръка, г-н Дамянов. Въпросът не е на ...
Мишо Георгиев@''АРК Транс'' ООД
23.02.12 16:21 | 28

Жалко, че не сте на пазара за работна ръка, г-н Дамянов.
Въпросът не е на математика. Какво време спестяват джигитите, който никога не застават в правилната лента на светофарите? Те са тарикати.
които...
Мишо Георгиев@''АРК Транс'' ООД
23.02.12 16:21 | 29

които
Ееее г-н Дамянов,
Милен Георгиев@''Виском БГ'' АД
23.02.12 16:25 | 30

сега всички хиени ще бутнат цените надоло,защото нафтата е станала 1.97лв 
Жалко, г-н Георгиев е,
С.Дамянов@''Податран'' ЕООД
23.02.12 16:31 | 31

че покрай тарикатите/математици, риска да се окажа на пазара за работна ръка придобива реални форми. За сега сме в режим "Вегетация", но вече не съм толкова убеден, че ще устискаме.
Не се подвеждайте по песимизма
Милен Георгиев@''Виском БГ'' АД
23.02.12 16:36 | 32

на другите г-н Дамянов.Който си знае цената,си я и постига.
Точно Вие нямате никакво основание да се притеснявате. Както казваше един при...
Мишо Георгиев@''АРК Транс'' ООД
23.02.12 16:35 | 33

Точно Вие нямате никакво основание да се притеснявате. Както казваше един приятел, ако такива като Вас не оцелеят значи никой няма да оцелее.
Ако все пак товя се случи, да му мислят такива като мен.
Милене, извинявай, изобщо не се съобразих.
С.Дамянов@''Податран'' ЕООД
23.02.12 16:40 | 34

Абсолютно си прав, че сега някои ще се сетят да приспаднат данъка печалба и да бутнат цените надолу, но за да им охладя мераците, ще им кажа, че първо трябва се генерира печалба от дейността, а после се приспадат данъци. При тези цени, няма от какво да приспадат.
Г-н Георгиев (Мишо), Вие сте добре, ще оцелеете. :-)
Петьо@''Трансленд'' ООД
23.02.12 16:41 | 35

Вашите камиони сняг в България и Румъния не ги хваща, нито опашки от мамалигарски простотии.
Зареждате люксембургска нафта и всяка седмица взимате от клиентите добавка за гориво. :-)
Как да не пее и работи човек при това положение? :-)
За съжаление и там простотията надделява. Българският превозвач не разбира, ...
Мишо Георгиев@''АРК Транс'' ООД
23.02.12 16:53 | 36

За съжаление и там простотията надделява. Българският превозвач не разбира, че вече е ценообразуващ фактор на европейския пазар. През 2010 и 2011 продължи да се държи като в криза.
Луд дъмпинг, в резултат на въпросния дъмпинг не успяхме да достигнем рентабилни ценови равнища и сега цикълът се повтаря, а с това и фалитите сред нас.
''Лозето неще молитва иска мотика''
В. Бянов@''ГЕОДОР - ВБ'' ООД
23.02.12 16:54 | 37

Приказки, приказки,приказки- празнодумие, празнословие убедихте ли се, че не става по този начин.
"Във Франция дори лодкарите подкрепиха протеста на тираджиите

През 1998 г. френските шофьори на тежкотоварни камиони протестираха срещу намерението на ЕК да дерегулира изцяло пазара на превозите. Те блокираха границите на държавата. Вместо да ги ругаят, че са блокирали икономическия живот, другите шофьори се присъединиха към протестиращите. Дори лодкарите на Сена преустановиха работа. За по-малко от 2 седмици към френските тираджии се присъединиха германците, датчаните, холандците, италианците, испанците и пр. От Кипър до Шотландия цяла Европа бе блокирана - до изпълнение на условията им.
През август 2005 г. летищната кетърингова компания Гейт Гурме уволни 800 служители. Техният протест бе веднага подкрепен от всички служители на "Бритриш еъруейс". Полетите спряха, а на летище Хийтроу настъпи хаос. По същото време 1400 шофьори на градските автобуси в Единбург искаха 48 часова работна седмица и 4% повишаване на заплатите си от 2000 евро. Те вдигнаха протест в момент, когато в града трябваше да започне прочутият джаз фестивал. През цялото време тролейбусните и автобусните депа бяха обградени с пикетни постове. Градът беше блокиран, оборотът на собствениците на магазини падна с 30% на ден, фестивалът бе пред провал. Работодателят, Единбургската община, понесе големи загуби и накрая прие условията им.
През пролетта на 2006 г. синдикатът на работниците и служителите от публичните услуги в Германия проведе 14 седмичен протест. Докато те протестираха, в Белгия техните колеги провеждаха едночасови предупредителни "бдения на солидарността", за да покажат, че ако условията на германския синдикат не бъдат изпълнени, протеста ще прелее в Белгия.
Социалната солидарност е една от фундаменталните ценности на Европа и е залегнала в текстовете на двете проектоконституции на Евросъюза: отхвърлената и готвената в момента.
Вдигането на протест започва с пикетната линия - около пътищата се нареждат постове на протестиращите. Целта е да не бъдат допуснати непротестиращи ,да работят. Солидарността е причината и за "преливането" на протестите в ЕС от една страна в друга".www.rte./news/2008/0616/france.html
Лошото Петьо е,
С.Дамянов@''Податран'' ЕООД
23.02.12 17:06 | 38

че голям процент от българските превозвачи са като марокански скакалци(и като поведение и като интелект)т.е след тях трева не никне.Съсипват всичко до което се докоснат, като започнаха от вътрешния транспорт и близките дестинации(понеже е по-лесно), а вече навлизат сериозно на европейските пазари. Никой ли не си задава въпроса: Защо търсят мен??? Много съм добър,ли? Много съм умен,ли? Много са ми сини очите, ли? Стигна до там, че има кой да ти направи калкулацията, ти само дай камионите. Това означава, че рано или късно(от все сърце пожелавам да е колкото може по-късно), на г-н Георгиев му предстои сблъсък с тази напаст.
Опа-а-а,
Р.Пляков@''Радотранс'' ЕООД
23.02.12 19:58 | 39

някой много обича майните  .Г-н Василев когато прочетох публикацията на колегата Георгиев,първото нещо което направих е да погледна състоянието на фирмата и си казах тук нещо не е както трябва.Този пич има добър парк,релаций в ЕС защо му е за ЕС да краде няколко си литра нафта от шофьорчета,туба или две???,но след това си зададох и последния въпрос,а той беше:Т'ва МАЙНА ако му влезе някой в гаража да му пусне малко нафтица,ще ли се обади на собственика на камиона да му каже,че шофьора му точи или не.Ще опита ли да го документира леко с камерката и да го пусне тук????
Е на този въпрос неможах да си отговоря и се вбесих.А вие имате ли отговор???
Георгиев=Григоров
Р.Пляков@''Радотранс'' ЕООД
23.02.12 20:01 | 40

Георгиев=Григоров
Мише,
Р.Пляков@''Радотранс'' ЕООД
23.02.12 20:14 | 41

пак използваш думата превозвач в Европа.Вече са 40%/60% превозвачи/бивши шофьори.Превозвачите се стараят да си поддържат цените и клиентите,а бившите ни шофьорчета,купили си по едно автомобилче ни правят мизерийките както на нас така и на всички европейски колеги.
Вальо нека правим стачки но по късно,първо трябва да направим контрола върху тези 60% и след това ако е нужно ще вдигаме стачки.Ако неможем да ги спрем ще трябва да ги научим,да мислят като управители,а не като физически лица
до вчере бивш шофиор а днес настоящ превозвач се хвалеше как от казанлак натовар...
С.М.Петров@''Сагест'' ЕООД
28.02.12 10:53 | 42

до вчере бивш шофиор а днес настоящ превозвач се хвалеше как от казанлак натоварил за суми на 1500 евро а от друга фирна за сащата дестинация била возела на 1800 евро . малоумника парво взел товара а после сверява цената и некои му е бил виновен че немозе да си направи сам сметката


loshdancho

На точните хора в точният момент...
С такива хора не е добре  да имаш взимане даване изобщо.
За тях всички шофьори са......
Но истината май си я казват сами:
ЦитатЛошото Петьо е, че голям процент от българските превозвачи са като марокански скакалци(и като поведение и като интелект)т.е след тях трева не никне.Съсипват всичко до което се докоснат, като започнаха от вътрешния транспорт и близките дестинации(понеже е по-лесно), а вече навлизат сериозно на европейските пазари. Никой ли не си задава въпроса: Защо търсят мен??? Много съм добър,ли? Много съм умен,ли? Много са ми сини очите, ли? Стигна до там, че има кой да ти направи калкулацията, ти само дай камионите. Това означава, че рано или късно(от все сърце пожелавам да е колкото може по-късно), на г-н Георгиев му предстои сблъсък с тази напаст.
Имах на времето подобен екземпляр за шеф... не си лягаше спокойно ако  някой го е излъгал дори в магазина с грамажа.
А като той излъжеше някой беше по Бай-ганювски доволен.
Как имат нерви да се нервират за всичко ми е чудно?
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Верное че тема нумеро уно у главата на всеки онбашия е нафта,ма ми се чини ,че и за друго ни обсъждат ,а и не само обсъждат.
Как и да е ,нека си ни обсъждат с течните мисли и да се въртят в течните сънища.
Горивният проблем е много важен поради факта,че сите терикат шефове толкова си подлеха вода,че навлата са непосилно ниски и за да има лапачка все пак някаква си мислят само,че технио дръгел не гори и че заплатата където Ви дават е прекалено голяма,а сте и малко некадърен според тях ако гумите са ви износени или дръгело е пометнал нещо и му трябва доктор.
Чуда се защо по фабрики и заводи шефовете не обсъждат кой работник колко перални,кремове,колела или т.н. е откраднал та фирмата е зле,докато в транспортният бранш щом пароците за лапане от шефа намалеят вината е винаги у шофера,много краднал.
Ох боже събери си всичките умни и хитри шефове на транспортни фирми,че как върви някой обикновен човечец със семейство няма да издържи и ще почне ти ги връща -брак.

Чуда се кой транспортен бос ще ми отговори ,докога те транспортните шефове ще крадат от заплатите на свойте служители под формата на глоби,санкции и удръжки ?


pumix

Според тях не е кражба,като ти вземат от заплатата.По-малко си работил или са ти изгорели две крушки,та са ти ги отдържали.
На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!

Бриги Магнито

Цитат на: pumix - Неделя, 22 Април, 2012, 08:39:47
Според тях не е кражба,като ти вземат от заплатата.По-малко си работил или са ти изгорели две крушки,та са ти ги отдържали.
А не се и съмнявам в акъла на БГ транспортният бос.
Само им се чудим как некогиш нафтицата беше 1,20лв. и возеха на 1,20лв. на км ,а са нафталино е 2,70(грубо) ,а те возат на 1,40 лв./км (грубо)
Не са ли малко будали ми кажете,товародатели и спедитори си ги клатат кой как ги набара,а наще отворени и разбиращи работодатели търсят вината у работника(шофьора си) че ги шлевнал с нафталино.
Номера е че те хитрите и умните само орезали заплатката ,па другото не е интересно.
Е бацета едно ще Ви кажа щом някой си мисли,че го краднете нон стоп е арно верно да го шлевнете иначе ще сте си набедени залудо.
Или с други думи ще Ви го мъцна шлеване му е майката нек реват колко си искат ,че ги краднеме.Я лично си дирим маркуч сгоден за претакане на зелето ,требва ми да е с добър дебит и чуден на дължина .
Арно е кат е закона на Джунглата,барлем да е закона на Джунглата око за око,зъб за зъб и по-силният и приспособеният да оцелее. ;)


kkkvd

Защо са ниски навлата е друга тема, много дълга, тук съсипваме темата за ПИМК
Ако иска някой да отвори такава темичка, има какво да се пише по нея.

loshdancho

Така свързах се с приятел, който започна работа там преди няколко месеца.
Говорих с него лично и останах учуден за това което ми казва.
1.Плаща се депозит-2000лв. от които се удържат евентуални щети и глоби .
-До сега не е имал удръжки.
Подписва се договор с за работа.
За напускане трябва предизвестие или оставаш без тях...
2. Не е имал нито ден стаж като шофьор, не е ходатайствал никой за него.
Камиона е почти нов, но очукан леко(свидетелство за квалификацията на кадрите).
3. Плаща се на ден  ако се работи вътрешно!-48€
Ако се кара на прави курсове  е на твърдо.1600€- Испания
Чака се много на моменти, но това се заплаща.
Имаш диспонент, но не те кара да нарушаваш регламента, лошо става ако не можеш да си караш часовете!
(явно има и такива хора)
За момента е доволен и не смята да напуска.
Думите са:
-Парите  му малко е, но и работата е малко.
За човек без стаж е добра оферта (според мен).
Явно има доста хора чули за парите на "международните шофьори" и тръгват с голямата кошница , но без никаква отговорност и идея за какво става дума.
Това е от мен.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Дане ,мен ше ме реднеш ли у ПИМК ?
Виталий ми обеща ма ....то и моме ми обеща ма... тъй че дай да измислим нещо.


Бриги Магнито