• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Внимание PIMK!!!

Започната от bobko, Сряда, 16 Ноември, 2011, 12:25:07

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

loshdancho

Никой не редя, но трябва малко обективизъм.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

Бриги Магнито

Цитат на: loshdancho - Неделя, 06 Май, 2012, 16:19:59
Никой не редя, но трябва малко обективизъм.
Е арно,че чекам Виталий да се смисли. :'(


Бриги Магнито



HURAPSA

Да кажа и аз две думи за ПИМК . ПИМК означава П пенко И  илян  М мария  К  красимира  . От на Илян устата знам че за година бягат по 1000 шофера и аз бях там и аз избегах Само че им заебах тира у Валенсия с отрязан джипиес.  ;D

Rammbon

Приятел ми се хвалеше с тази ПИМК, но след като една вечер се напи, сподели , че за 6 месеца му дали само 800 лв, а караше, Австрия-Холандия-Франция . Обещали му 1300Е и почнал на същия ден като отишъл в Пловдив, но ... мамка им на такива собственици  >:(

stoil nedev

Цитат на: Rammbon - Събота, 04 Август, 2012, 20:24:14
Приятел ми се хвалеше с тази ПИМК, но след като една вечер се напи, сподели , че за 6 месеца му дали само 800 лв, а караше, Австрия-Холандия-Франция . Обещали му 1300Е и почнал на същия ден като отишъл в Пловдив, но ... мамка им на такива собственици  >:(
Ето сега и аз като един проЗт шофьорин да сметна: За 6м. 800лв.-хм?!?
Като разделя 800 на 6 (800:6=150 :o) А ??? Ами то се падат по 150 лв на месец бе???
Тоя пич или много лъже или много краде или е мноого проЗЗЗЗЗт ???
Що не е бегал още първия месец?? Чака що ли?
А бре те циганорите дето копат картофите вземат за две седмици повече пара бВеееийй.....
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

kkkvd

#35
Писах ли ви, че в ПИМК, има вече 30 испанци; преди близо 2 месеца на парижкия паркинг на Ким, идва един колега, българин. Живее отдавна в Испания. Той и още 29 натурални испанци, са почнали на 1.5К. Карат вътрешно ЕС.

denielax

#36
На всички пияници, които са си изпили парите, преди да ги заработя какво искат да вземат. :o :o

denielax

Търсете си работа да ви плащат предварително, стига сте плюли ПИМКА,бе мързеливци!!! >:(

DENINI

Тук колеги без стаж доста има.Да ходят и да започват,има на какво да се научат преди да започнат с изисквания за високи заплати.

Boroman21

Цитат на: DENINI - Понеделник, 24 Септември, 2012, 22:51:58
Тук колеги без стаж доста има.Да ходят и да започват,има на какво да се научат преди да започнат с изисквания за високи заплати.
Интересно ти от коя страна на бариерата си че говориш така?

DENINI

Аз лично съм обективен.И от двете страни съм към момента.На мнение съм,че новобранец на 22г не би следвало да получава това което би следвало да получи някой блъскал се и ошлайфал се в професията 50 годишен.Не,че съм на 50.По принцип говоря.

Boroman21

Принципа е че всеки трябва да получава толкова колкото заслужава независимо от това на колко години е.То по тази твоя логика трябва новобранците да умрем от глад защото се качваме за първи път на камион .Навсякъде по света тенденцията е да се наемат млади кадри , не само при транспортния бизнес а във всички браншове.Е тук във БГ е точно обратното , не наемат млади хора да им се даде възможност а се взимат стари "комуняги" на по 60-70години защото на работодателя иска направо да почне да смуче без да даде нещо в замяна.

ПП.Да не се обидят по-възрастните колеги , нямам нищо против тях а само описвам ситуацията в милата ни родина.

DENINI

И аз да опиша ситуацията малко.Защо да се инвестира в новобранец на който в момента в който му отвориш очите и в този същия момент си е повярвал много станал е прекалено добър за парите които му предлагаш и за 50лв повече се е продал на мига. Е затова фирмите не наемат новобранци.Не че на фирмата и пречи да обучава,проблема е че хората не оценяват че за тяхното обучение фирмата инвестира пари и време.Напускащия новобранец нехае за тези разходи.Затова е този порочен кръг.Тук после идва одръжката за километри и там историята е подобна.

loshdancho

Цитат на: Boroman21 - Вторник, 25 Септември, 2012, 11:21:49
Принципа е че всеки трябва да получава толкова колкото заслужава независимо от това на колко години е.То по тази твоя логика трябва новобранците да умрем от глад защото се качваме за първи път на камион .Навсякъде по света тенденцията е да се наемат млади кадри , не само при транспортния бизнес а във всички браншове.Е тук във БГ е точно обратното , не наемат млади хора да им се даде възможност а се взимат стари "комуняги" на по 60-70години защото на работодателя иска направо да почне да смуче без да даде нещо в замяна.

ПП.Да не се обидят по-възрастните колеги , нямам нищо против тях а само описвам ситуацията в милата ни родина.
Да, защото не знаете това което се иска да знаете и обучението ви тук  в България е равно на Нула.
Когато почнете да работите на вас не може да се постави такава отговорност, защото не сте сте се доказали, че можете да я носите, а докато това стане  трябва да градите име и реноме.
В този бранш не е режи и яж, работи се с скъпи  стоки и чужди материали. Как искате човек да ви довери нещо, което струва 250 000лв. и още не  е  изплатено.  Това с младите кадри е гледан филм от германска телевизия.... а колко от вас имат квалификацията на германският новобранец... (клише)
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

DENINI

Много добре формулирано и казано.Лошото е,че е истина а Българина не обича истини.Сега ще се започне перчене,оборване и излишни спорове вместо да се извлече поука.

DENINI