• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Внимание PIMK!!!

Започната от bobko, Сряда, 16 Ноември, 2011, 12:25:07

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Joro

DENINI  Евала за тази приказка , ако мислеха всички като теб щеше да бъде супер , а не както казват повечето еее ти немаш стаж не ставаш. Те искат да си на 25 и да имаш 30 години стаж е нема как да стане.

Joro


Станимир

Цитат на: DENINI - Неделя, 30 Септември, 2012, 21:54:47
Аз съм за да се дава път на младите без опит.Все трябва да се тръгне отнякъде.Не се притеснявай да звъннеш.Вече има назначен колега от форума тук.
Браво,колко хубаво щеше да е поне половината работодатели да разсъждаваха така.И поредното доказателство за афективноста на Форума. 

Станимир


DENINI

На колегите без които са решили да работят точно това мога да кажа да не губят време,а да започват при първа възможност.Срещу дори и минимално заплащане.Никога да не се сзгласяват да си плащат за да ги учат.Но и да не очакват някой да ги назначи на 2000лв. без опит.Всичко научено ще им е от полза.Проблема им е че не го осъзнават преди да са спрели примерно по малка нужда където не трябва и хоп глоба 1500 ЕВРО за моя сметка.И други съвсем прости примери.

ivopifeca

Цитат на: DENINI - Неделя, 30 Септември, 2012, 21:54:47
Аз съм за да се дава път на младите без опит.Все трябва да се тръгне отнякъде.Не се притеснявай да звъннеш.Вече има назначен колега от форума тук.
Късмет на колегата и на теб,дано всичко е точно.

ИванТ

Цитат на: DENINI - Понеделник, 01 Октомври, 2012, 22:00:11
На колегите без които са решили да работят точно това мога да кажа да не губят време,а да започват при първа възможност.Срещу дори и минимално заплащане.Никога да не се сзгласяват да си плащат за да ги учат.Но и да не очакват някой да ги назначи на 2000лв. без опит.Всичко научено ще им е от полза.Проблема им е че не го осъзнават преди да са спрели примерно по малка нужда където не трябва и хоп глоба 1500 ЕВРО за моя сметка.И други съвсем прости примери.
Интересно ми е как отсявате кандидатите без опит, състезаващи се за работно място. Очевидно опитът няма как да бъде водещ и все пак предимството на едни пред други е: познания по чужди езици, технически умения и компетенции, компютърна грамотност, предишен опит в сферата на автомобилния транспорт (макар и не като водач)? Какъв е приоритетният критерий? Благодаря предварително за Вашия отговор!
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

DENINI

Желание и мотивация за работа.Това са качества поизбягали на някои хора с опит."Аз в Испания взимах 2000 евро,искам поне толкова" това е преди да е попитал за релацията.Мисли се какъв е камиона,как може да се открадне.
Водещо е да има познания от документация,маршрути.Технически познания не са нужни.Има си сервизи и аварийни екипи.Познание за основни принципи на товарене.

Lorinser

Цитат на: DENINI - Вторник, 02 Октомври, 2012, 20:20:14
Желание и мотивация за работа.Това са качества поизбягали на някои хора с опит."Аз в Испания взимах 2000 евро,искам поне толкова" това е преди да е попитал за релацията.Мисли се какъв е камиона,как може да се открадне.
Водещо е да има познания от документация,маршрути.Технически познания не са нужни.Има си сервизи и аварийни екипи.Познание за основни принципи на товарене.

Много ясно, че не са необходими технически познания, нема почвам монтьор, а шофьор.Макар, че точно аз се натресох на скапана Българска фирма в Испания, и бях и шофьор и монтьор, кача ли се на магистрала аз си я плащам, длъжен бях да търся пощи по Франция и Англия да ми изпратят пари за гориво.Това ми бяха първите два и единствени курса като международен шофьор.Накрая и заплата не ми дадоха, щото видиш ли ти при нас се обучаваш, па и заплата искаш.В Българска фирма аз повече работа нема почна, па ако ще и звезди да ми свалят.

DENINI

Цитат на: В.Димитров - Вторник, 02 Октомври, 2012, 21:20:18
Много ясно, че не са необходими технически познания, нема почвам монтьор, а шофьор.Макар, че точно аз се натресох на скапана Българска фирма в Испания, и бях и шофьор и монтьор, кача ли се на магистрала аз си я плащам, длъжен бях да търся пощи по Франция и Англия да ми изпратят пари за гориво.Това ми бяха първите два и единствени курса като международен шофьор.Накрая и заплата не ми дадоха, щото видиш ли ти при нас се обучаваш, па и заплата искаш.В Българска фирма аз повече работа нема почна, па ако ще и звезди да ми свалят.
Не мога да си обясня поведението на колегите работодатели.Как няма да ти изплатят заплата и как ще си плащаш за магистрала ти???Но и не мога да разбера очаквана стартова заплата 2000 евро :o

Lorinser

Не съм казал 2000 евро, договорихме се на 1500 твърдо.Магистрала нема, караш само национали, Испания-Англия, хайде Испания са песен националите, но Франция е ужас.И на това бях съгласен...но па и без пари...Е за общо 4 курса- 2 Италия и 2 Англия съм взел 450 евро аванси и това е.Да не ти казвам от предните гуми как хвърчаха парчета гуми и се удряха в кабината, Адуаната в Франция като ми правиха митническа проверка искаха да викат полиция заради гумите, но се разминах.Бордовия компютър показва, че трябва да се долее 8 литра масло, обаждам се (винаги за моя сметка) и шефа вика ти не разбираш карай.

Slav_305

Леле, Димитров, ти си попаднал на някой баш- началник- разбирач. Е, заради такива изцепки, аз също съм казал, че в българска фирма нема да карам.  :)
Не, че нема и свестни български фирми, ама се броят на пръстите на едната ръка и да се влезе там е мнооооооооооооооого зор, щото никой не бяга.  :) А, да речем, да вземат някой без опит, като мен примерно- абсолютен абсурд. :)
Play Golf, don't drive it!

driver1

   На Венелин още в самото начало му предсказах какво ще последва. Бях минал вече по този път. Тия тарикати от България искат да лапат европейски навла, а да не плащат никакви осигуровки, а и данъци. Но и това им се вижда малко, та и дори договореното не плащат. Не се хващайте, каквото и да ви убеждават.

DENINI

Цитат на: В.Димитров - Вторник, 02 Октомври, 2012, 21:35:20
Не съм казал 2000 евро, договорихме се на 1500 твърдо.Магистрала нема, караш само национали, Испания-Англия, хайде Испания са песен националите, но Франция е ужас.И на това бях съгласен...но па и без пари...Е за общо 4 курса- 2 Италия и 2 Англия съм взел 450 евро аванси и това е.Да не ти казвам от предните гуми как хвърчаха парчета гуми и се удряха в кабината, Адуаната в Франция като ми правиха митническа проверка искаха да викат полиция заради гумите, но се разминах.Бордовия компютър показва, че трябва да се долее 8 литра масло, обаждам се (винаги за моя сметка) и шефа вика ти не разбираш карай.
Камиона който си карак е бил скраб от скраб-та,Я сподели подробности,че ми стана интересно що за мизерник е колегата работодател.

stoil nedev

Цитат на: DENINI - Вторник, 02 Октомври, 2012, 22:26:05
Камиона който си карак е бил скраб от скраб-та,Я сподели подробности,че ми стана интересно що за мизерник е колегата работодател.
Превозвашко мекере като този едва ли трябва да бъде наричан -колега. На мене между другото ми се чини (а и то си е така) че в България думата за работодател е ..... изедник  измекяр измамник обаче пък -колега- е на мене поне не са ми такива и слава богу!!!
Цитат на: ИванТ - Вторник, 02 Октомври, 2012, 19:33:39
Интересно ми е как отсявате кандидатите без опит, състезаващи се за работно място. Очевидно опитът няма как да бъде водещ и все пак предимството на едни пред други е: познания по чужди езици, технически умения и компетенции, компютърна грамотност, предишен опит в сферата на автомобилния транспорт (макар и не като водач)? Какъв е приоритетният критерий? Благодаря предварително за Вашия отговор!
Казано честно нещата казани от теб нямат никакво значение поне в БГ. Кога не е на зор ...превозвача се прави на улав и велик. Обаче когато почне да става работата менгеменлия ......е като нема шофьор и чобанина от полето ще хване и .....давай че идат :)
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

дядката

Цитат на: DENINI - Вторник, 02 Октомври, 2012, 22:26:05
Камиона който си карак е бил скраб от скраб-та,Я сподели подробности,че ми стана интересно що за мизерник е колегата работодател.
Колега!Като прочетештова което ще ти напиша ще те заболят ушите :P.ЕТ"МихаилБуюклиев"-гр.Лясковец -в тази фирма нервите ми издържаха точно 366 дни.През цялото това време щеката за масло не докосна такова нито веднъж.Пари за гориво съм чакал и по три дни.Зимата когато Румъния беше блокирана от снеговете с колегата изкарахме 5 дни без акумолатори,печки и пари.Благодарение на колега/Иван от Ст.Загора с жълто ивеко/се прибрахме в къщи.Ако някой е зареждал отБукурещ до Лясковец/200км/ 4/четири/пъти гориво нека да ми се обади ;).

DENINI

То е обидно направо.Подигравка с хората е това.В черен списък за отмъщение е този.

DENINI