• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Внимание PIMK!!!

Започната от bobko, Сряда, 16 Ноември, 2011, 12:25:07

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

doktora

Привет колеги Е питам аз къде е закона за тези монополисти и все се чудя как десетилетия наред имам колеги са часници тоест собствени камиони и не са станали като тази фирма как за една петилетка стигна до този автопарк или и тук всичко мирише на политика е успех на колегите от тая фирма но сигурно доста от нас са ги срещали из Турция и по Европа


gecata126

Колега благодаря ти за инфото тъй като сам нов във форума не мисли че не сам прочел страниците за тази фирма снощи до незнам си кое време ги четох коментарите но исках и по нови мнения, благодаря ти за мнението и информацията извинявам се ако има нещо.

gecata126


Boroman21

Ще взема в отпуската да ида там и да се направя че имам голямо желание за бацане , ей така за базик да пада ;D Ма ако почнат да хфърчат  шамари ще трябва помощ.

ПП.Иначе ПИМК е много хвалена фирма  от шофьорите си  , няма драйвър дето да съм питал и да не е казал надник под 50еврака. Даже по едно време и предложения имах за директно почване без разни изпити и шикалкавене от шофьор тва!!!

RayH

За фирмата
1 Само те взимат без опит
2 Плащат
3 Карат нови камиони и като трябва сервиз идва сервиз
4 Не съм им адвокат но кой дава повече от 50евра на вътрешно в Европа на ден надница

Не са ангели но пък за начинаещи са ПУЦ за тия които въобще е ясно понятието
Що се касае за въпросните документи за обвързаност трябва да си уникално глупав или идиот за да ги приемеш на сериозно  ;)

п.п С крадене на нафта ядене и пиене и каки не мисля че ще успееш в която и да е фирма пример брат ми

С коректна работа реално парите са еднакви пример баджанака работи вече година там
имам и други наблюдения комшия смени 100 фирми и все недоволен и все има да взима
аз ще почна там и то само с идеята да се науча

Мнението е лично. Не го налагам на никого. 

ivo_drivera

Вчера звънях и ми каза като нямам опит предлага обучение за един месец,разходите ги поема фирмата.Подписва се договор за 3 години ако напуснеш плащаш 3000 лева.

Красимир Тодоров

А ако имам опит, реално им пестя обучението, нали? Ако цената на това обучение е 3000 лв, щото толко изискват ако инвестират в теб, а ти си тръгнеш... добре, тогава да ми дадат първоначално 3000 лв, щото нема да ме обучават, па и по 80 евро на ден, щото съм опитен.. па направо да почвам..
ай ше ги таковам у тарикатите баш

LKW

Пари Има Малко Караме Лош Трудов Договор (ПИМК LTD).Незнам какви маневристи , ма тия дето им докараха сега последните нови Актроси на  паркинга на Надлак по един час не могат камионите да си паркират.Иначе от тех има големи "майстори" .Преди около 2години и полувина в Испания щех  да се бием с един техен "агент".Оти съм им свалял бензинджийката ;D ;D ;D.
Шлафен цузамен в майне бунгало до сабале рано.Клайне дупен.
Много обичам млади и арни спедиторки.
http://www.youtube.com/watch?v=jwVu3crtQuY
http://www.youtube.com/watch?v=lwbyMYfLv_I
WWW.elmaz.com

Wladislaw

ПИМК - Пари ли Искаш, Майнатати Карай!  ;D ;D (Офтопик, ъф корс)

stoil nedev

Един път да почнеш и си добре, можеш да напускаш и се завръщаш и 99 пъти.
Вратите са винаги широко отворени за теб.
Даже и по някой друго евро плащат отвреме на време. :)
Стресни се, племе закъсняло!   Живейш ли, мреш ли, ти не знайш!  След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?       
                       Иван Вазов

Leon

Отдавна никой не е писал по темата. Ще съм благодарен ако някой който има по-прясна информация сподели,дали все още вземат без опит и стаж, по какви дестинации се пътува,реално какви пари се вземат на месец за прави курсове и за вътрешно каране, на твърдо заплащане ли е или на километър. Интересуваме всичко, защото явно само там има шанс един новобранец като мен който има желание да се научи и да кара. Благодаря предварително на всички който  решат да споделят каквото знаят по темата.

bochopz

По информация  от техен шофьор-почваш двойка,правите три курса с продължителност 20-25дни като в единия ще видиш и Турция. Заплащане по 15евро на ден,след това ако оставаш двойка 35евро или единичка 40-50евро.Останалото е ясно откачане закачане прекачане. Незнам колко е вярно това ми е разказвал това пиша че и аз се засилих да почвам с него,Обаче днес ми дадоха четириоска самосвал с лодка и 750-800лв заплата и засега ще си остана при жената и децата.

martin stanev

Цитат на: Leon - Понеделник, 07 Април, 2014, 21:33:23
Отдавна никой не е писал по темата. Ще съм благодарен ако някой който има по-прясна информация сподели,дали все още вземат без опит и стаж, по какви дестинации се пътува,реално какви пари се вземат на месец за прави курсове и за вътрешно каране, на твърдо заплащане ли е или на километър. Интересуваме всичко, защото явно само там има шанс един новобранец като мен който има желание да се научи и да кара. Благодаря предварително на всички който  решат да споделят каквото знаят по темата.

Като започнеш ще откачаш, закачаш ремаркета маневри напред назад, ще ги караш на мивка, ще ги зареждаш и т.н. така поне 20-30 дни. След което държиш изпит, който се състои: закачаш, 1 обиколка на плаца, маневра на заден в тясно пространство и откачаш, ако всичко е точно те назначават и те карат да се подписваш на куп глупост включително и на записна заповед за 3000лв., че в срок от 2 години си длъжен да работиш във фирма Пимк понеже те обучавали за международен шофьор. Внимавай със записната заповед!  Преди беше така, сега не знам как е. След като подпишеш цялата бумащина те качват 2ка със старо куче, ще работиш за 15 евра на ден докато стария не каже, че от теб става нещо, а това може да продължи доста понеже 2ката я плащат на 35 евра и разликата от 20 евра я получава старшия, че те обучавал. Чувал съм, че имало момчета дето ги въртяли по 3 месеца на 15 евра-ужас направо не ми се мисли! Ако всичко е наред и се паднеш на учител така ще си поне 4-5 курса според зависи България-Германия, Италия или Франция, а ако се навие някой от старите може да те качат директно горе на вътрешното. След пълното ти обучение заплащането е 35 евра на 2ка, горе вътрешното е 40 евра, а ако седиш над 3 месеца е 50 евра на сам човек, правите курсове са на 40 евра на ден, ако се пътува само България-Гърция или Румъния е 20 стотинки на км.Турция я плащат 300лв. Казвам информация от миналото лято, най добре им намери сайта в нета и питай директно там, а понякога съм им виждал обявите за работа в Джобса. Дано съм бил полезен и пак казвам внимавай какво подписваш и успех!

Leon

Цитат на: martin stanev - Понеделник, 07 Април, 2014, 23:12:45
Като започнеш ще откачаш, закачаш ремаркета маневри напред назад, ще ги караш на мивка, ще ги зареждаш и т.н. така поне 20-30 дни. След което държиш изпит, който се състои: закачаш, 1 обиколка на плаца, маневра на заден в тясно пространство и откачаш, ако всичко е точно те назначават и те карат да се подписваш на куп глупост включително и на записна заповед за 3000лв., че в срок от 2 години си длъжен да работиш във фирма Пимк понеже те обучавали за международен шофьор. Внимавай със записната заповед!  Преди беше така, сега не знам как е. След като подпишеш цялата бумащина те качват 2ка със старо куче, ще работиш за 15 евра на ден докато стария не каже, че от теб става нещо, а това може да продължи доста понеже 2ката я плащат на 35 евра и разликата от 20 евра я получава старшия, че те обучавал. Чувал съм, че имало момчета дето ги въртяли по 3 месеца на 15 евра-ужас направо не ми се мисли! Ако всичко е наред и се паднеш на учител така ще си поне 4-5 курса според зависи България-Германия, Италия или Франция, а ако се навие някой от старите може да те качат директно горе на вътрешното. След пълното ти обучение заплащането е 35 евра на 2ка, горе вътрешното е 40 евра, а ако седиш над 3 месеца е 50 евра на сам човек, правите курсове са на 40 евра на ден, ако се пътува само България-Гърция или Румъния е 20 стотинки на км.Турция я плащат 300лв. Казвам информация от миналото лято, най добре им намери сайта в нета и питай директно там, а понякога съм им виждал обявите за работа в Джобса. Дано съм бил полезен и пак казвам внимавай какво подписваш и успех!

Мерси за информацията колега. Чух за тези записни заповеди и тези договори,но какво да направя? Явно само там имам шанс да почна без опит,навсякаде искат минимум година, а няма как да го натрупам по друг начин,за това ще се прежалвам за две години ,пак дано дават и по някой лев. Пак благодаря!

SOLAR

 Leon, смислен и точен въпрос по темата.
martin stanev и bochopz - изчерпателни отговори.
Нямам интерес по темата, но ми достави удоволствие да прочета написаното от колегите.
получавате по +1.

Leon

Цитат на: SOLAR - Вторник, 08 Април, 2014, 09:16:57
Leon, смислен и точен въпрос по темата.
martin stanev и bochopz - изчерпателни отговори.
Нямам интерес по темата, но ми достави удоволствие да прочета написаното от колегите.
получавате по +1.

Благодаря и на теб колега за комплимента,затова и от мен един +. Нали това е целта не този форум (ДА СИ ПОМАГАМЕ С КАКВОТО МОЖЕМ), за новобранци като мен мисля, че е много полезен. От тук научавам много неща който мисля, че ще са ми от полза занапред. Пожелавам на всички в този бранш много и безавариини километри,пълни протмонета,здраве и касмет. И ако може един съвет: Бъдете истински БЪЛГАРИ помагайте си и не бъдете злобни един към друг. Само така тази наша държава ще излезе от блатото в което се намира,няма да ни извадят шибаните политици,нито прословутия Европейски съюз. Май това е наша задача. Със злоба,завист и подигравки никой не е прокопсал, затова мисля, че ако си помагаме който с каквото може ще сме много по-добре :) УСПЕХ НА ВСИЧКИ

Leon