• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Внимание PIMK!!!

Започната от bobko, Сряда, 16 Ноември, 2011, 12:25:07

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Дрейзи

Добре бе колега препоръчай някоя фирма. Аз съм в Нитера и положението е "Върло усрано".

Дрейзи


RayH

Аз напуснах на 19 11 2014
Започнах на 01 01 2014

Причини лични
Към днешната дата платено всичко дължимо  :)
За 2 месеца не получих по-читави предложения освен едно ще го пробвам ако ли не по добре в РИМК  ;)

RayH


petarr_85

Колега това зависи от твоя познат.Аз  почнах с познат и не ме писа ученик. Взех си направо по 30е.За два курса по 20 дни и ме пусна сам . Сега надникна ми е 40е.
Според мен поне първия курс е нормално да вземеш като ученик.

e...shofjora

Ето нещо и от мен. Всеки да си прецени за себе си.
Фирма ПИМК е може би една от най-големите транспортни фирми в България. Тя създава много работни места, както за шофьори така и за обслужващ и административен персонал. Заплащането е добро за българските стандарти, освен това от няколко месеца и изработените пари се изплащат в много по-кратки срокове. Наред с тези си добри качества обаче в последните 2-3 години ръководството направи и някои промени, които не са приемливи конкретно за шофьорите.
Например преди шофьорите получаваха по 500 € служебни пари за всеки предстоящ курс, с които да плащат служебни разходи като митнически терминали, спедиции, магистрали и др. Сега тази сума е 200 €, която е недостатъчна. При необходимост от допълнителни средства, те се превеждат на личнита сметка на шофьора като банковите такси остават за сметка на същия.
Друга несправедливост е, че и за най-малкото ПТП се удържат по 200 € от шофьора, като мотивът е, че парите отиват в застрахователната компания. При положение, че камионите са застраховани и в по-големия процент от случаите няма нанесени материални щети по МПС. Парите се удържат, а не се издава никакъв документ за шофьора.
За заплатите също шофьорите не получават фишове, от които да им стане ясно колко е брутното трудово възнаграждение и какви са удръжките.
В трудовите договори на шофьорите пише, че имат право на 20 дни платен годишен отпуск, но никой не получава възнаграждение за отпуска. Служителката, при която може да се направи справка за получаваното възнаграждение, казва че във фирмата отпуски не се плащат.
Възнаграждението на повечето шофьори се формира в зависимост от това колко дни са извън България – за всеки ден по 40 €. Шофьор работещ в Европа без да се прибира в България повече от 120 дни получава по 50 € на ден. В Испания фирмата има база. Там има назначени около 50-60 шофьора испанци, които получават по 60 € на ден при положение, че те са си почти всяка неделя вкъщи.
Тези и други нередности карат хората да злословят. Между шофьорите се коментира, че са готови да стачкуват. Дори и да сме в Евросъюза, по отношението спрамо българските и чуждите работници май все още сме по-близо до Близкия Изток.

Don_Ceci

Нема такава фирма!!!В коя нормална държава или фирма в европа плащаш повече на чуждите,отколкото на своите! ???

driver1

Цитат на: Don_Ceci - Петък, 13 Февруари, 2015, 20:27:36
Нема такава фирма!!!В коя нормална държава или фирма в европа плащаш повече на чуждите,отколкото на своите! ???


    Че кой твърди, че държавата, а и фирмата са нормални? А щом си имат и народ, а и шофьори - всичко си е на мястото.

mitko79

Здравейте колеги,за да не отварям нова тема,някой има ли информация за гондолите в ПИМК-заплащане и т.н,гледам в jobs-a че търсят шофьори,а пък на мен напоследък нещо ми се работи на родна земя.Благодаря предварително!

DIVAKKAT

и аз се интересувам от животновозите ако има някои желание нека разкаже

MAINATA

#188
     



Класика !!!
И после се питаме откъде е негативизма към Професионалните шофьори>
POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL !!!      

martin stanev

Видях им обявата в джобса преди 15-20 дена.  Обадих се казаха ми 300лв.+0.10ст. на км. в кабина не се спи, камиона всяка вечер е в гаража, регламент не се нарушавал. Питам ги горе долу кви пари се връзват на месец, защото тия 10 стинки хич не ми прозвучаха на добре...казаха ми, че се връзвало 1500-1700лв. Та се позамислих така ли се въртят в България 12 000-14 000км. за месец и всяка вечер да си спиш дома и регламента да не се нарушавал и, че на такива условия да са постоянно в джобса и не могат да си намерят шофьори.......

ivopifeca

Цитат на: martin stanev - Събота, 20 Юни, 2015, 21:50:01
Видях им обявата в джобса преди 15-20 дена.  Обадих се казаха ми 300лв.+0.10ст. на км. в кабина не се спи, камиона всяка вечер е в гаража, регламент не се нарушавал. Питам ги горе долу кви пари се връзват на месец, защото тия 10 стинки хич не ми прозвучаха на добре...казаха ми, че се връзвало 1500-1700лв. Та се позамислих така ли се въртят в България 12 000-14 000км. за месец и всяка вечер да си спиш дома и регламента да не се нарушавал и, че на такива условия да са постоянно в джобса и не могат да си намерят шофьори.......
Марто, много добре си преценил,бате,и аз съм на тва мнение.

naum4o

Малко ЕШК - подочувам, че са на ДПС. За мен няма да е изненада, ако е така.
Малко факти - ремонтите по Тракия и Хемус са главно с техни камиони, а това въобще не е малко.
Като толкова ви се иска да боядисвате паметници, то идете пред посолството на САЩ и боядисайте паметника на онези, които изравниха София със земята през зимата на 1943-1944г., но ония там ще ви отстрелят като кучета, защото за тях не сте нищо повече от самопродали се РОБИ!

VOLVO 480

Цитат на: naum4o - Неделя, 21 Юни, 2015, 23:25:57
Малко ЕШК - подочувам, че са на ДПС. За мен няма да е изненада, ако е така.
Малко факти - ремонтите по Тракия и Хемус са главно с техни камиони, а това въобще не е малко.

Дали има пръст в това ДПС или няма не знам,обаче асфалтовата смес се вози чак от с.Ябълково Димитровградско!При положение ,че във Пловдивско има поне 5 асфалтови бази!Ха напрайте сметка за ко" иде реч,а самото асфалтиране е чак на Пазарджик!Ха сега пресметни растоянието в км. и гледай как се точат кинти яко!

Monster

Цитат на: VOLVO 480 - Вторник, 23 Юни, 2015, 16:29:01Дали има пръст в това ДПС или няма не знам,обаче асфалтовата смес се вози чак от с.Ябълково Димитровградско!При положение ,че във Пловдивско има поне 5 асфалтови бази!Ха напрайте сметка за ко" иде реч,а самото асфалтиране е чак на Пазарджик!Ха сега пресметни растоянието в км. и гледай как се точат кинти яко!
Ако мислите ,че ДПС са извън властта дълбоко се лъжете.

scaniavolvo

Колеги искам да ви питам някой знае ли нещо за хладилниците им-как пътуват,колко им плащат ,какво са условията на работа и заплащане ? Виждал съм ги ,ще зареждат Кауфланд,друго незнам.

scaniavolvo