Фолксваген ?!
Форум на българските шофьори
Вторник, 16 Юли, 2019, 23:31:27 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
mobimax.bg
collapse
Страници: 1 [2]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Фолксваген ?!  (Прочетена 5447 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Monster
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-3
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 220
Теми: 14



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #15 -: Петък, 04 Септември, 2015, 13:50:32 »
ОтговорОтговор

Това Карго е едно към едно със Страдалиса Курсор 10 Евро 5. Сглобява се в Санкт-Петербург и Турция.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Петък, 04 Септември, 2015, 13:50:32 »

 Активен
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +188/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #16 -: Петък, 04 Септември, 2015, 18:58:24 »
ОтговорОтговор


 Така, относно това рязано недоразумение, ето малко уточнения които знам аз.

 Модела се произвежда в Турция, засега. Заводите са два и са до Истанбул. Единият е Коджаели точно до Истанбул, а другият на около 100км на юг - Ескисехир Иноню ( или както там се изговаря на мръсният им език). Първият е основният където се сглобява, а вторият е повече за части и елементи.
 
 Новото Карго ( защото има и старо, знаете), е с 100% патентна собственост на Форд Отосан, които са в групата на небезизвестните Коч Холдинг. От своя страна заводите и цялата фирма е с участие на американците от Форд. В какви проценти, незнам.
 
 Засега в Русия доколкото знам ( а и проверих) , се продават само произведени в рязанландия Каргота. И си плащат "import tax" от 10%. Декември миналата година е подписан меморандум, благодарение на който е започнало да се пренастройва оборудването и да се подготвя за производство на това Карго, в ..... Калининград ( знаете къде се намира нали?  Завърти очи ). По точно в завода на Автотор в Калининград. Засега обаче, доколко знам, оттам НЕ Е започнало производството на модела за експорт, тоест импорт в Русия.
 
 Интересното е, че при подписване на договора, от Газпром за заявили, че за следващте 5 години, ще закупят 1000 ( словом хиляда) единици от това "нещо"  Завърти очи . Интересно нали?

 А иначе объркването относно информациите за модела се базират на факта, че за Русия, целият мениджмънт е поверен на Соллерс-Форд групата. Това е холдинг с 50 на 50 дялове на руснаците от Соллерс и директно Форд. Там резаци няма. И нека да не се бърка Соллерс-Форд (с централа в Химки, Москва), със само Соллерс, който произвеждат ..... УАЗ, ФИАТ, Санг Янг, Исузу, Мазда, Тойота и т.н. Тоест Соллерс си е една компания, но в добавката Форд, трябва да се има предвид, че е обща , 50 на 50 компания с Форд, САЩ.

  Тези им фаблики (на само Соллерс, без Форд) са в Небережний-Челни (бившата на Ока), Уляновск, Владивосток....а и май единият в Елабуга.
  А на Соллерс-Форд в Елабуга - води се "икономическа зона Особой" или нещо такова.... на 30км от Челни е, (там заводите са два) и Всеволжск.

  Точно във Всеволжск ( на 35км от Питер) е единият завод за производство на Форд за руският пазар, САМО ЧЕ НЕ НА КАРГО, а на Фокус, Мондео, Транзит и Експлорър . Преди няколко години преместиха производството и сега там доколкото знам се правят само коли, а бусовете, джипа и т.н., ги премесиха в Елабуга, във вторият им завод.

 Иначе относно този "урод" новото Карго - официалната информация гласи, че ..... е изцяло разработен от турски "специалисти", изцяло с най-модерните компютърни технологий (КАД, КАМ и т.н...... те не че другите производители не ги ползват от 20 години, ама както и да е :-))) ) и че турците са подпмогнати от специалисти от централата на Форд . Какво точно значи това.... едва ли има някой който да обясни  Ъ? .
 
 Друго - за техниката на няколко места парадират, че моторите са си техни --> Ecotorq is a heavy duty diesel engine primarily used in Ford Cargo heavy duty trucks, designed and built by Ford Otosan. Ecotorq is billed as the first diesel engine completely built with CAD/CAM technologies in Turkey.The Ecotorq engine has been engineered with the all-new Ford Cargo heavy duty truck project undertaken by Otosan engineers.

 ..... което според мен е наивна , дебелашка лъжа. Просто защото моторите (те имат и малки 7 и 9 литрови) са си чист FPT , тоест Ивеко. То е и видно най-малко от спецификацийте им. А иначе другите им елементи са си ..... "мешана скара" от всички производители, то е ясно.

 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* ford otosan.jpg (39.31 KB, 600x336 - видяно 206 пъти.)

* ford_truck_engine.jpg (86.94 KB, 421x311 - видяно 205 пъти.)
Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Петък, 04 Септември, 2015, 18:58:24 »

 Активен
Monster
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +25/-3
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 220
Теми: 14



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #17 -: Сряда, 09 Септември, 2015, 13:48:23 »
ОтговорОтговор

   Солерс въобще не са положителен пример, за разлика от "Група Газ". Сресурсите които разполагат можеха да направят чудеса, но не само ламтят за пари и се бутат навсакъде с некадърния им мениджмънт.
   Вероятно не са се разбрали за парите, пак в Санкт-Петербург Мерцедес/не товарни/искят специялно отношение и преференциални условия за нов завод. Предполагам, че казуса е подобен.
  За Евразийския Съюз е необходимо поне Евро4 , сертификация и хомологация и за това вероатно е с Курсор 10.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +188/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #18 -: Сряда, 09 Септември, 2015, 17:11:22 »
ОтговорОтговор


 Да, но и Соллерс и Група Газ ( в малко по-малка степен), а и Лада дори, са с чужди капитали. Въобще не са чисто руски компании, ама ВЪОБЩЕ. Само погледни Газель Некст какво представлява - кабина ЛДВ Максус, техника 90% "сбирщайн" от цял свят. Или КамАЗ 5490....! Това е и тенденцията която се следва при почти всички други уж руски компании. Пълна заблуда е, че са руски - НЕ СА. И като собственост ( след масови обединения и изкупуване на контролните пакети) и като влагани части и елементи. Факт!

 За Евразийският Съюз, при НОВИ машини е необходимо Евро 3 минимум, ОБАЧЕ, когато е произведена техниката в границите на този съюз. А ако е внос, изискват Евро 5  Намигване !

 Курсор 10 ( а и 13) го има както Евро 5, така и Е3 и 4  Намигване.

 Aпропо - ГАЗ Груп е собственост на Олег Дерипаска, а изп.директор на ГАЗ е Бу Андерсон (и.д. и на Лада !!!). Дерипаска е един от най-приближените на Путин. А в същото време е и много голям приятел с Натанайл Ротшилд, който от своя страна е основният инвеститор в почти всички големи компании на Дерипаска. Интересно нали  Намигване. А Соллерс Груп е с и.д. Вадим Шветсов, дясната ръка на друг емблематичен руски олигарх, по една "случайност" също много близък с Путин  Намигване.
 И т.н., т.н., "случайности"  Завърти очи !
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
Етикети:
Страници: 1 [2]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!