• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Намирането на работа

Започната от imter, Вторник, 28 Декември, 2010, 12:47:18

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

р...

http://www.jobs.bg/f1072605

Някой търсеше работа,а този лично аз не съм го виждала абониран в Джобса-ама незнам де.
Винаги има изход

р...

Винаги има изход

admin

Доста изисквания са сложили и дано и насреща дават пак толкова, колкото изискват.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

geo.dim

Цитат на: imter - Вторник, 28 Декември, 2010, 12:47:18
Колеги искам да ви попитам,дали някой от вас си е намирал работа,чрез сайтовете за работа или посредническите фирми за намиране на работа?Обявите реални ли са според вас или всичко просто е една голяма далавера за наша сметка?


Винаги си е за сметка но по-беззащитния. Обикновенно превозвача изписва някакъв мобилен- и чака рибката да клъвне. При мобилен разговор, едва ли могат да се разберат поне и основните правила... но затова пък, се захранват с още по его Превозвачите и мобилните оператори... и остават и проценти (ддс) за умните ни управляващи.

admin

Принципно си прав. Но едва ли едно обаждане по мобилен телефон ще съкруши бюджета ти.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

geo.dim

Цитат на: admin - Вторник, 05 Април, 2011, 09:47:29
Принципно си прав. Но едва ли едно обаждане по мобилен телефон ще съкруши бюджета ти.

... няма как да го съкруши разбира се . Ако е едно. Но обикновенно всеки Превозвач се прави на мобилен днес. Та ако се емна да си питам  .... незнам колко месеца трябва работя само за мобилния оператор...

Изградил съм си тактика- на фирми без стационарен не обръщам внимание. Разбираемо е, щото и без да задавам въпроси- крайния ефект си е ясен.

Относно заплащане-отговор" ела в офиса та ние да те харесаме", после ще говорим за пари.   Сякаш не осъзнават, че аз да ги харесам.... е по важното.

admin

Според мен "харесването" трябва да е взаимно. Иначе нищо няма да се получи. А що се отнася до разговорите по телефона, всеки има някакъв телефон с пакет минути и не би трябвало да са проблем тези обаждания.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Момци ще си позволя да спамна,мойта фирмичка до ден днешен няма стационарен телефон,но не е идеално лоша щом още в редиците и се навърта мойта особа.Това реших да го драсна с мисълта,че едва ли телефоните са определящи пък знам ли може и да са

rider777

Тва синдиката е убава работа ама на мафията,,,, знаете по целия свят чий са синдикатите ,,,,,,,,,, а и тва нащо племе няма да е съгласно да дава някакъв членски внос всеки месец ,,, ама ако има синдикат ще идва да реве здраво ,,,,, там оттатък имаше писано много по въпроса,аз съм ЗА ,,, ако ви трябва моя глас,пишете ме където трябва
Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,

МИНКО ИЛЧЕВ

Цитат на: geo.dim - Вторник, 05 Април, 2011, 09:59:14
Цитат на: admin - Вторник, 05 Април, 2011, 09:47:29
Принципно си прав. Но едва ли едно обаждане по мобилен телефон ще съкруши бюджета ти.

... няма как да го съкруши разбира се . Ако е едно. Но обикновенно всеки Превозвач се прави на мобилен днес. Та ако се емна да си питам  .... незнам колко месеца трябва работя само за мобилния оператор...

Изградил съм си тактика- на фирми без стационарен не обръщам внимание. Разбираемо е, щото и без да задавам въпроси- крайния ефект си е ясен.

Относно заплащане-отговор" ела в офиса та ние да те харесаме", после ще говорим за пари.   Сякаш не осъзнават, че аз да ги харесам.... е по важното.
Аз лично също много се дразня като няма стационарен телефон. Днес един мобилен, утре друг, вдругиден трети, че то може и офис да няма тая фирма. Още по-интересно е да няма никакъв телефон "използвай бутона кандидатствай". За едно нещо да искам да питам, да се явявам като заинтересован и ако те ме одобрят. Като мадама жадна за ухажори.
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!

SOLAR

#39
Един от критериите ми за фирмите е НЕТ-а. Ако фирмата липсва там -пиши я мафиотска- добро няма да видиш от нея. А някои излизат като длъжници в бюджета или в съда. Те не си плащат данъците, осъждани, а на нас ли ще плащат.
Сегашната ми фирма я няма в НЕТ-а, но ми я препоръчаха. Регистрирана е в БГ, шефа има 2-3 камиона, а само аз съм българин. Сега на празниците ми взе хотел, даде ми малко джобни... и така. Можех да се върна, но ще дочакам абитюренските празници.

Леки пътища, а на търсещите работа - УСПЕХ !

vencitomow87

#40
Здравейте! Наскоро изкарах С+Е и имам огромно желание да стана международен шофьор. Искам да ви питам някой дали знае в кои фирми вземат без стаж (опит)?

Причина за редакция: Правопис!

SOLAR

Цитат на: vencitomow87 - Четвъртък, 26 Май, 2011, 16:53:19
Здравейте! Наскоро изкарах С+Е и имам огромно желание да стана международен шофьор. Искам да ви питам някой дали знае в кои фирми вземат без стаж (опит)?
Причина за редакция: Правопис!

Здравей, vencitomow87,
Този въпрос много често е задаван по форумите и има дадени различни съвети по него. Ще ти напиша моето мнение.
Добре би било, първоначално да си намериш работа в България. От поста ти разбирам, че сега си взел категориите. Необходимо е да се научиш и да караш с тези категории. Разбери какъв камион ще ти "пасне", с ремарке, хенгер, прицеп и т.н. Да правиш маневри, да спираш на рампа, която е в ляво или дясно.
Защо давам този съвет. Например, не би приел да те оперира един току-що завършил студент - нали.
След това намери фирма, с познат колега, за да караш известно време на "двойка", за да можеш да разбереш начина на каране и в другите страни, работа с навигация, документи, малко "международен" шофьорски език, а и други тънкости.
В случай, че си много напорист и започнеш на всяка цена работа, ще бъдеш поредното "пушечно месо" на фирмите. Ще работиш с нарушения, а като се върнеш няма да ти платят. Не се знае и дали няма да "хванеш" някоя тлъста глоба, която може да ти блокира ходенето в чужбина.
Сигурен съм, че дори не познаваш Регламента, а той има много тънкости на тълкуване при каране. Дори можеш да правиш аргументирани нарушения - но това е друга тема.
След това ще пишеш по форумите за "гадни" фирми... Във форумите е пълно с тях.
Една цел, колкото е по-висока, толкова повече стъпала има, а имиджа се гради бавно.
По-краткия път е да имаш ПОЗНАТ с когото си на "двойка". Не вярвай на всеки срещнат!!!
И още един важен съвет - при започване на работа, разбери колко ще ти ПЛАЩАТ, не се вързвай на съвети от колеги: "Ще си докарваш допълнително" - това е кражба.
Това е за сега от мен. Надявам се да има още мнения по въпроса ти, но в крайна сметка: РЕШЕНИЕТО Е ТВОЕ !
УСПЕХ !

ЛЕКИ ПЪТИщА !

admin

Solar, е как да не те поздравя за изчерпателния отговор? Дори нямаш представа колко се радвам, че има хора като теб в този форум. Прецизен в обясненията си, щедър към колегите. Надявам се и Венци Томов да разбере, че сме се събрали тук, за да си помагаме взаимно. Успех в начинанието му пожелавам и леки пътища, както казваш ти!
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

SOLAR


Цитат на: admin - Петък, 27 Май, 2011, 09:33:28
Solar, е как да не те поздравя за изчерпателния отговор? Дори нямаш представа колко се радвам, че има хора като теб в този форум. Прецизен в обясненията си, щедър към колегите.

Благодаря за оценката.

Цитат на: admin - Петък, 27 Май, 2011, 09:33:28
Надявам се и Венци Томов да разбере, че сме се събрали тук, за да си помагаме взаимно. Успех в начинанието му пожелавам и леки пътища, както казваш ти!

Искам да дам едно пояснение на колегите, за да не започнат тълкувания в грешна посока. Навярно някои ще помислят или пишат, "той си пази хляба от новите". НЕ ! Когато работиш по-дълго време в "белите страни" се променя твоя мироглед. В този бранш, поне в момента има "глад" за шофьори. Кризата отмина и за всеки има място. Извоювал съм си престиж и мога да дам телефони на старите ми работодатели. Никога не бих започнал в съмнителна фирма... и по този въпрос много е писано.

Лошото е, че има колеги въртящи се в  едни и същи фирми, работят им, след това не им се плаща, но отиват в друга фирма, кръга се затваря.
По-добре си търси 2-3 месеца работа, отколкото да работиш същото време в една фирма, да не платят, отиваш в друга - обещание и ..../виж горното изречение/. И така отново си без пари, но за по-дълго време.
Именно те подбиват цената на труда, а работодателите се облагодетелстват от тях. След това искат "синдикат". Да, но синдиката няма да промени мисленето им. Затова и няма да бъде създаден.

Искрено желая на новите колеги да НЕ са от тях. Аз искам да работя в България. Затова давам съвети като горния.
Всеки си има волан, педали, ум в главата и кара така както желае.

ЛЕКИ ПЪТИщА !

picha

#44
Здравейте колеги. Същата работа съм и аз. Имам категориите, работил съм във 2-3 фирми карах соло камион. Преди 2 седмици ме изгониха от работа, защото си направих думата за работното време, което беше от порядъка на 10-12 часа и ако случайно ме хванат полицаите и ми проверят шайбата трябва аз да мисля някаква основателна причина. А за парите какво да кажа, малко бяха, ама и даже  не можехме да си вземем. А преди както и сега където и да потърся работа питат карал ли си някъде с тази категория ( С+Е ) и такива работи. Нямам познат които да ме качи с него да покарам в България. Кажете някъде къде мога да питам да ме полъжат 2-3 месеца кадар да получа малко стаж. На 23 години все още мога да поемам удари от некоректни работодатели на каквито попадам постоянно. А още повече, че живея в *****, а тука за работа като шофьор много трудно се намира.

Причина за редакцията от Solar: България и изреченията започват с главна буква, мeжду изреченията липсва интервал, пунктуационни грешки. 
*Населеното място е изтрито, с цел да се запази анонимността на потребителя.


Причина за редакцията от Admin: Забранена е употребата на червен цвят в публикациите! Могат да го използват само администратори и модератори!

picha

#44