• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Заплащането

Започната от admin, Вторник, 28 Декември, 2010, 16:55:54

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

admin

Колкото и да са различни отделните пътувания и камиони, какво е според Вас нормалното и справедливо заплащане за един шофьор? Какво заплащане предпочитате, твърдо възнаграждение или на базата на пропътувани километри? Или пък някаква комбинация?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

imter

До колкото знам в Европа е прието твърдото заплащане на ден,а то е около 50-60 евро ,според работата и вида на товарите,а може и повече.Така,че би трябвало и тук да стане подобно заплащането,но за сега само се надяваме :)

imter


admin

Надеждата крепи човека и умира последна. :)
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ


Яни 75

И аз ще стана тракторист щом плащат толкова :o ;D

admin

А като се замислиш, че има трактори, дето са по-хубави от някои камиони, и направо си е за предпочитане да си тракторист... :)
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ

Ще се преориентирате вие ма твърде късно  ;) :D :D :D :D :D

wolves

Тия 50-60 евра са командировки само,заплатата отделно взима.Минимална базисна заплата за шофьор в Европа е минимум 1300 евра.50 евра взимат наши черноработници на ден.

imter

Аз точно това имах в предвид,основна заплата или номина ,както казват в Испания от порядъка на 1000-1100 евро+посочените командировки в размер 50-60 евро.

imter

И в допълнение,че осигорителния минимум е въз основа на тази номина от 1000-1100 евро.

wolves

Съгласен,не съм те разбрал явно!

Niko60

#11
Колега, до преди 4 мес. работих в Испания, и мога да ти кажа какво е законното и другото заплащане. Мин. номина е 1090е. и стига в някои фирми до 1300е. Командировката на ден е 42е. в Испания и 57е. навън. За събота и неделя, се полагат общо 115е. Повечето ф-ми, обаче, плащат на км. което е незаконно в ЕС.
Нико60

imter

Но за съжаление много от фирмите там намалиха заплащането или някъде въобще спря.

Niko60

#13
Спряха да плащат, защото фалираха много фирми-от 25000 регистрирани композиции са останали около 9500 по данни на синдикатите. До 1990г. испанците почти нямаха интернационал, а след това, куцо, кьораво и сакато отвори транспортни фирми, защото банките им даваха кредити на поразия,както и в всички други сектори. Сега Испания, е по зле, дори и от Гърция, отрязаха им всички привилегии и помощи. Аз работих на фриго, но сектора умираше бавно, ЕС не искат (фрута и вердура), плодове и зеленчуци, всичко там е ГМО и без никакъв вкус, 40%от стоката я връщах обратно в алмацените. Прехвърлих се на лона, работих 1год.и пол. и там почти умря. Колко индустрия има Испания. Затова не се плаща, колега. Взимали сме по 3000-3200е. Беше добре. Може би и в БГ. някой ден ще бъде така...




Ер малко "Ь" и Ер голямо "Ъ", са различни букви. На фонетика x=ь, y=ъ.


Нико60

admin

Колега, относно индустрията на Испания си в много голяма грешка. Страната е на девето място в света по размер на БВП и той е малко над 1.6 трилиона долара по данни за 2008-а година.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!