• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Новият Mercedes-Benz Actros - камион на 2012 година

Започната от Trucker_Boy, Събота, 26 Ноември, 2011, 17:56:13

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Trucker_Boy



Международното жури, което избира Камион на годината, е съставено от 24 журналисти, представляващи 24 държави в Европа, едно от които е България.В съответствие с правилата на журито годишната награда Камион на годината се присъжда на товарен автомобил, който е бил представен на пазара в последните 12 месеца и който ,,има най-голям принос за автомобилния транспорт от гледна точка на иновации, комфорт, поведение на пътя, икономичност и понижаване на вредните емисии." Новият Actros безспорно отговаря на всички тези критерии. Това е четвъртият път, в който Actros печели престижното отличие . Първата му победа е през 1997 г., след това второто поколение Actros е Камион на 2004 г., а 5 години по-късно - през 2009 г. третото поколение Actros повтаря успеха на предишните две.Разработката на новия Actros започва от ,,бял лист" преди 10 години, в проекта участват над 1800 експерта от Mercedes-Benz и общата инвестиция е над 1 млрд. евро. Новият Actros е камион, който е едновременно революционен и еволюционен. Революционната част е в перфектната комбинация между подобрената технология на двигателния тракт и аеродинамиката на кабината, като благодарение на тази комбинация се неутрализира повишаването на разхода на гориво с въвеждането на нормите Евро 6, което, от своя страна, е най-голямата грижа на превозвачите както днес, така и в бъдеще.




,,Сърцето" на новия Actros е изцяло новият двигател OM471 - 12.8-литров 6-цилиндров редови агрегат с 4 клапана на цилиндър, два разпределителни вала и изцяло електронно управлявана уникална система за впръскване X-PULSE с усилвател на налягането. Технически това е усилена common-rail система, при която всеки процес на впръскване е всъщност серия от впръсквания. Трябва да се посочат много яките материали, от които са направени цилиндровата глава и горивната камера, както и че турбината е с асиметрично двуканално захранване, при което изгорелите газове от първите три цилиндъра, минавайки през системата за рециркулация, отиват директно без никакви загуби към турбината.За да се постигне перфектната аеродинамика, новият Actros е ,,претърпял" 2600 часа в т.нар wind-tunnel. Еволюционният аспект е в обновения интериор на кабината и в уникалната концепция на кабината SoloStar, при която кабината е с разпределението на тристаен апартамент - кабинет, спалня и дневна. Кабинетът е шофьорското място, а ,,дневната" е оформена в пространството, където се намира седалката на пътника - то е свободно, а в задната част на кабината е ситуирано удобно кресло с подходяща масичка.
В допълнение трябва да се отбележат многобройните системи за сигурност, с които е снабден новият Actros - Mercedes-Benz сега предлага общо 7 такива системи, като новите попълнения са Асистент за поддържане на постоянно разстояние от предното превозно средство включително със Stop&Go функция и от 2012 година т.нар Асистент за внимание, който реагира на показвани признаци на умора от страна на водача. Същевременно системата за управление на парка Fleetboard е стандартно оборудване в новия Actros. Източник : www.kamioni.bg
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Бобо89

Скания и Волво се напъват с техние R730 и FH16 750 и какво стана Actros-a ги утрепа. ;D

Бриги Магнито

Цитат на: Бобо89 - Събота, 14 Януари, 2012, 18:59:45
Скания и Волво се напъват с техние R730 и FH16 750 и какво стана Actros-a ги утрепа. ;D
Е от се пънат да беха ме питали шех ги светнем се не потат толкоз.Шегувам се.
Тракерчо мерси баце тачим си Тракторсчетата не отричам,пък новичкио с тоз намръщен вид си е баш за мен и аз като него все намръщен,мислим че си паснеме,некогиш ако найдем фирме с таквиз ша се цаним да проверим.


georgi87

Цитат на: Бобо89 - Събота, 14 Януари, 2012, 18:59:45
Скания и Волво се напъват с техние R730 и FH16 750 и какво стана Actros-a ги утрепа. ;D
Тия мощности според мен са излишни за нормални композиций които са 40т тотал тях напълно ги удовлетворява мотор 480к.с. За извън габаритни са добри въпреки че и те могат да се возят с по слаби от 700к.с. камиони без проблем.

fxmaster

Цитат на: georgi87 - Понеделник, 16 Януари, 2012, 17:47:25
Тия мощности според мен са излишни за нормални композиций които са 40т тотал тях напълно ги удовлетворява мотор 480к.с. За извън габаритни са добри въпреки че и те могат да се возят с по слаби от 700к.с. камиони без проблем.

Съгласен съм със теб, но принципно. Замисли се защо се проектират двигатели с такива мощности, не е ли заради търсенето? Тези който постоянно бързат (например Алмерийските хладилници) са все с големи двигатели, защо ли ? Ето ти практическо сравнение на 420 със 750 коня. Марката на камионите във видеото в случая са без значение.




П.С. Забелязвам една закономерност - всеки нов модел Актрос печели Камион на годината. Защо според вас се получава така?

П.П.С. Фен съм Актрос Мегаспейс ;)

georgi87


Mandor

Всъщност не е точно заради търсенето. А заради екологията, тоест еко-нормите. Всичко изхвърлено през кюнеца се нормира на конска сила. Повече коне- по-ниски емисии. И по-еко дръгел.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

RoadRunner

Rover 400 2.0 SDI '98 & 25 2.0 iTD '03
20T2N = Two litres of pure troublemaker!

loshdancho

Цитат на: RoadRunner - Четвъртък, 02 Февруари, 2012, 12:51:22
Едно шеговито видео  :)

ЕЕЕхехехех смял съм се с глас....+1 камъни в чуждите градини, очакваме отговори от другите фирми....
Пък и как шеговито ги взима от сервизите.
ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

grebeca1912

Бий за да те уважават

rosen79

Новия мечок е невероятен.Онзи ден спря до нас един такъв,и ми изтекоха очите.Кабината е огромна,застанах до него и се чувствах толкова малък в сравнение с него.
Срещу Ман и Мерцедес да тичате,пак не можете да ги стигнете

georgi87

Цитат на: rosen79 - Неделя, 25 Март, 2012, 17:30:31
Новия мечок е невероятен.Онзи ден спря до нас един такъв,и ми изтекоха очите.Кабината е огромна,застанах до него и се чувствах толкова малък в сравнение с него.
Не бой се баце сега веднага ще се изпишат камара публикаций че Сканията е ,,по-удобна".Ама нека да се самоуспокояват,то на тоя континент има една държава къде прай истински леки автомобили,товарни автомобили и автобуси тя е Deutchland и марките са Мерцедес-Бенц и МАН.

rosen79

По-удобна ама друг път.Карах мечок 98-ма и ми беше сто пъти по-удобен от сканията която карам сега ако че е 2011-та
Срещу Ман и Мерцедес да тичате,пак не можете да ги стигнете

loshdancho

Да де , я кажи нещо за положението на волана при Мерцедес, защото е като на мотокар. После нещо за сандъците на кабината, после нещо за вратите и степенките- само на  MEGASPASE има място за обувките .
А за "вървенето" няма да говорим да е го обидим.

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.

loshdancho

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.