• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

Стачката в БДЖ

Започната от admin, Сряда, 30 Ноември, 2011, 18:20:53

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

admin

Какво мислите за стачката в БДЖ? Подкрепяте ли работниците и служителите, които искат да запазят своите работни места? Прочетете следващата статия. Намирам я за много добре написана и обясняваща голяма част от случващото се в БДЖ. Не забравяйте да прочетете и "Дядо Йоцо гледа". Звучи особено контрастно в годините на разграбване на нашата България.

http://www.webcafe.bg/id_476604764
http://www.litclub.bg/library/bg/vasov/iozo.html
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Mandor

Аз този филм го гледах в Кремиковци.  14 години изкарах в ТЕЦ-а, видях как спряха турбините, как загаснаха котлите. Махнах се малко след това.И сега слушам как режат наред и не искам да отида за да видя. Нещо градено с години се разсипа за интереса на шепа крадци. И стачките не помогнаха. "Висшите" интереси, да нямаме промишленост, да внасяме всичко, да спечелим набързо.
Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

Mandor

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.

admin

Хареса ли ви статията по-горе? А припомнихте ли си великият Иван Вазов? Гениален писател! А Дядо Йоцо гледаше железницата.....

"- Тоя умрял за живота и за света човек възкръсваше само при ехтежа на влака и му се радваше с детинска радост. Само той вече олицетворяваше пред него свободна България; понеже не беше видял железница през живота си, въображението му я рисуваше като един чудовищен крилат змей, който пуща пламък из устата си, бучи и реве, фучи с невъобразима сила и бързина из планината, разгласявайки силата, славата и напредъка на свободна България."
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Бриги Магнито

Само се чудим нас ората кога,че ни накъцат за старо джелезо. :'(


Lorinser

Жалкото е ,че сме икономически зависими от други държави,и в тези държави сега е криза,а както обичаше да се изразява един мой приятел : Когато голямото колело се завърти на малките им се стопяват лагерите...
Относно БДЖ като структура и инфраструктура,според мен трябват доста реформи и свежи средства за обновяване на цялата база,за да стане печеливш.Това може да стане със сериозни инвестиции,а не с разграбването , на което сме свидетели повече от 20 години във всеки един отрасъл и всяко едно предприятие.
Лошото е , че нашето поколение,поколение , което подрастваше в началните години на прехода създаде едни изкривени морални и материални ценности в съзнанието си.Голяма част от това поколение сега е на управленчески постове.
Според мен са нужни доста години за да се оправи държавата и в частност предприятия като БДЖ.


admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

driver1

  Ще се постаря да не коментирам несъстоятелността на съществуването на почивка по никое време, с прекъсване на обслужването на клиентите, както и продължаването на опитите за поддържане в мърдащо състояние на това образувание наречено БДЖ заедно с армията му от чиновници в чието долно ниво е въпросната касиерка та чак до високите нива в централното управление. Учудвам се как във време на криза и в частност - на колапс на железницата ни, служителите не пропускат да си поискат това, което са си "извоювали"? В това отношение си приличаме малко с испанците - няма сила, която да ги накара да ти свършат някаква работа и една минута преди, или след регламентираното им време за това! Разликата е, че ще го направят по-елегантно и любезно.

ИванТ

Приемното здание, както и коловозното развитие на железопътните гари са собственост на национална компания "Железопътна инфраструктура", а не на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД, така че не мога да разбера, защо се обвинява превозвача, а не инфраструктурната компания за липсата на отопление в чакалнята.
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

admin

Още за БДЖ. Ако въобще тази абревиатура отговаря на истината. Героят на Иван Вазов - Дядо Йоцо, сигурно ще се обърне в гроба, ако можеше да види как шепа престъпници разсипват железниците на българската държава. 

http://komentator.bg/%D0%91%D0%94%D0%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B2%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D1%84%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%82-n-1390
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

ИванТ

В момента съществува холдинговото дружество "БДЖ" ЕАД (100% държавна собственост), което няма дори лиценз за извършване на железопътни превози  (изпълнителна агенция "Железопътна администрация"). Но това дружество е собственик на: "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД и "БДЖ - Товарни превози" ЕООД, така че евентуален фалит на "БДЖ" ЕАД не би следвало да притеснява никого, а той не се е случил досега, заради протичащото разделяне на имотите, подвижния състав и въобще активите и пасивите към дъщерните дружества. След тези промени "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД ще продължи да бъде 100% държавна компания, а при "БДЖ - Товарни превози" ЕООД ще се открие процедура за приватизация (нещо, което аз не подкрепям).
Цитат на: начинаещ - Четвъртък, 14 Януари, 2016, 07:17:13
Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!

batalov80


batalov80

Икономиката не работи и БДЖ е в застой.Те са най-големия консуматор на ток.Ако политиците си мислят,че с вдигане на цената на тока за нас ще компенсира загубите на НЕК-дълбоко се лъжат.Икономиката трябва да заработи и всичко ще си дойде на мястото.Но като гледам какви решения се вземат-в близките години ще преминем на свещи. ::) ::)

driver1

    Кой е най-големият консуматор на ток? БДЖ ли? :)  Баталов, както обикновено, плямпаш пълни глупости. Но ставаш за забавление, като те гледа човек как се плясваш в материи от които и хабер си нямаш. Но продължавай - забавен си.  :D :D :D

batalov80

Цитат на: driver1 - Петък, 10 Октомври, 2014, 13:55:02
    Кой е най-големият консуматор на ток? БДЖ ли? :)  Баталов, както обикновено, плямпаш пълни глупости. Но ставаш за забавление, като те гледа човек как се плясваш в материи от които и хабер си нямаш. Но продължавай - забавен си.  :D :D :D

БДЖ е един от най-големите консуматори на ток.Не споменавам други неработещи предприятия,които са яки клиенти на НЕК.Ако някои продължават да си мислят,че загубите могат да бъдат компенсирани от домакинствата-греши.

admin

Цитат на: batalov80 - Четвъртък, 09 Октомври, 2014, 10:32:21
Тия още ли мърдат? 8)

Не ти ли омръзна да пишеш глупости и да спамиш?
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!