Mercedes-Benz Vito
Форум на българските шофьори
Събота, 20 Април, 2024, 10:05:25 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Mercedes-Benz Vito  (Прочетена 1096 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +404/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« -: Четвъртък, 08 Декември, 2011, 01:45:15 »
ОтговорОтговор



Напоследък на пазара се нароиха многобройни лекотоварни модели, чийто комфорт все повече наподобява този в луксозните леки автомобили. Ако се загледаме в представителите на средната категория ванове*, ще установим, че доста от тях вече се предлагат дори в модификации с въздушно задно окачване. Разлика в подхода на отделните марки към пазара все пак има и тя е обусловена главно от специфичните предпочитания на всяка от техните клиентски групи.



Както вече стана ясно, основното нововъведение се крие под предния капак. Новите двигатели с Common Rail, които покриват актуалните норми Евро-5, са значително по-тихи и по-икономични (средно с около 1 л/100 км) от предшествениците си. Тестваната от нас модификация с мощност 163 к.с. и въртящ момент 360 Н.м може да се похвали и с отлична динамика, превъзхождаща досегашния двигател Евро-4, чиято мощност беше фиксирана на 150 к.с. Все пак тези, които очакват ускорение, залепващо гърба за седалката, ще останат леко разочаровани и това е напълно разбираемо на фона на собствената маса на вана - цели 2115 кг.Паралелно с корекциите по задвижващите агрегати са оптимизирани и предавателните кутии, чиито предавателни числа са така подбрани, че да поддържат оптимални оборотни режими на коляновия вал. Доста полезна е индикацията на таблото, която подсеща водача в каква посока да превключи скоростния лост, ако не е сторил това навреме. Самият лост функционира прецизно, но все още не е на нивото на Transporter.



Нищо ново няма и при разнообразието от варианти на каросерията - две междуосия (в нашия случай - късото) и три дължини (средната). Същото се отнася и за двата налични теглови варианта с максимално допустима обща маса 3050 и 3200 кг (ние пробвахме по-леката версия с товароносимост 935 кг). Да, въпреки някои сериозни забежки по посока на лукса това е един истински автомобил за работа и тази негова същност си личи по необработените му сиви брони. Колкото и практично да е това решение за всеки друг ван, то някак не пасва на елегантния силует на Vito, особено в комбинация с основния цвят - черен металик.
Всичко това обаче е въпрос на спецификация и на финансови средства.
Източник : www.kamioni.bg

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Форум на българските шофьори
« -: Четвъртък, 08 Декември, 2011, 01:45:15 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!