• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

АЙ ПИ ТРАНС-ПИМК

Започната от р..., Събота, 01 Януари, 2011, 21:49:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

р...

Новото име на Пимк е това,да знаете,ако се появат из Джобса
АЙ ПИ ТРАНС АД . Пловдив. 4003 гр.Пловдив,ул."Рогошко шосе"№36. :)
Винаги има изход

р...

Винаги има изход

admin

Със старото име сигурно не им върви. :) Ама те хората са казали, нова година, нов късмет.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Да не са били цигари? Защото какво им е на филтрите? Те май не са забранени... Така мисля.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Franko Arezzo

За цигари да,но за филтър хартия е абсурд,това не е акцизна стока в ЕС.Или Табак което е най вероятно.

kombayner

Здравейте
Мисля да отивам в ПИМК.
От колеги които работят там съм чувал противоречиви неща.
Дайте повече информация.

Trucker_Boy

Цитат на: kombayner - Петък, 04 Февруари, 2011, 12:54:19
Здравейте
Мисля да отивам в ПИМК.
От колеги които работят там съм чувал противоречиви неща.
Дайте повече информация.
и

Незнам колега , наистина има добри и лоши мнения.Имат вече доста камиони може би около 400 , но аз до колкото знам се кара предимно Европа-турция имаш и митници защото все пак си товарил от турция или в Италия / Испания си взел ремаркето.Около коледа бяха взимали доста нови композиций.
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

kombayner

В понеделник ще се пробвам и ако ме вземат
до месец, два ще е ясно дали са транспортна
или туристическа фирма ;D

Trucker_Boy

Цитат на: kombayner - Петък, 04 Февруари, 2011, 17:39:49
В понеделник ще се пробвам и ако ме вземат
до месец, два ще е ясно дали са транспортна
или туристическа фирма ;D

Успех колега и добре дошъл в форума  :)
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

kombayner


НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ


Trucker_Boy

Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Неделя, 06 Февруари, 2011, 14:21:09Сайтът на фирмата:

http://www.pimk-bg.eu/

Баце , аз сега се чуда друго щом и смениха името и надписите по камионите и ремаркетата ли ще сменят ???
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

godji

Днес срещнах два Актроса на автомагистрала "Тракия" и си бяха със старите надписи.  ::)
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !

imter

Сигурно пак някъква далавера ще правят,може някое данъче или задължение да икономисат по този начин ;D.

Trucker_Boy

Колеги погледнете какво открих преди малко и още не мога да повярвам :   :o :o :o

Г-н Филипов, кога започнахте да се занимавате с международен транспорт?
- През 2000 г. купих първия си камион. Тогава произвеждахме снаксове с играчки за Косово и Албания, но нямаше пътуващи наши превозвачи за там. След това купих втори камион, защото един не ми стигаше. После изкарахме лиценз за международен превоз и започнахме да се учим от АБВ. Разбрах, че на пазара има ниша за големи камиони. И първите 30 бяха от този тип. През 2004 г. е първата ми сделка с "Балкан стар". Договорихме специална цена с 15% отстъпка за членове на сдружението на международните превозвачи, които искат да купят мерцедес. Заявих 40 камиона, но в един момент се оказа, че и те не ми стигат, а много колеги се оказа, че не могат да купят заявените от тях и фирмата ми се оказа със 133 камиона. 
- Как ви се отрази кризата?
- През 2009 г. кризата започна сериозно да се усеща в цяла Европа, но ние работим с пазари от трети страни - основно с Турция, за която изпълняваме поръчки към Европа или към Африка. Едни от първите превозвачи сме за Мароко и за Тунис. Чувам, че и за Либия има доста голям интерес. В тези страни кризата се усети много леко. Заради кризата в Европа ние пораснахме, тъй като купихме нови 150 автомобила за периода от средата на 2009 до септември 2010 година. Аз купих камиони втора употреба на доста привлекателна цена, тъй като много колеги от Европа фалираха. Особено изгоден бе пазарът в Германия.
- Тръгнаха ли вече новите камиони и с какъв автопарк и служители разполагате?
- В момента имам 400 превозни средства, като 20 от новите съм вече взел. До 5-6 месеца ще купя и останалите. Ще продам около 20-30 от по-старите и така ще имам тази година около 460 камиона. Всичките са Мерцедес и Рено. Персоналът ми е от 730 души, като от тях 650 шофьори. Един шофьор в "ПИМК" получава месечно между 2000 и 3500 лева. Проблемът е, че ми липсват кадри. Шофьорите поостаряха. Всяка седмица назначавам нови хора, на които им плащам цялото обучение, а то е не по-малко от четири месеца. Най-трудно им е да се справят с документацията, а една грешка при нея понякога струва 13 000 евро глоба за фирмата. За европейския пазар не сме от най-големите фирми, но сме си намерили мястото. За България сме огромна фирма. Докато има шофьори - ще растем.

Статията не е цялата ако някой иска да я чете ето линк - http://paper.standartnews.com/bg/article.php?article=346628


www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

imter

А каква ли е всъщност истината и как от 1 камион стават 400 за има-няма 10 години.Ако някой може да ми го обясни ще съм му много благодарен :).И кой я взима тази заплата :o :o :o в тази фирма........

imter