• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

АЙ ПИ ТРАНС-ПИМК

Започната от р..., Събота, 01 Януари, 2011, 21:49:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Trucker_Boy

Цитат на: imter - Вторник, 01 Март, 2011, 20:45:16
А каква ли е всъщност истината и как от 1 камион стават 400 за има-няма 10 години.Ако някой може да ми го обясни ще съм му много благодарен :).И кой я взима тази заплата :o :o :o в тази фирма........

Баце виж човека го казва , почнах със снаксове за Албания после си взел камион , после още един и още един и още един и накрая 460.А за заплатата да не говорим това е поредната подигравка ако някой шофер там зима 3 500лв не знам просто жалко че няма някой колега дето работи там да видим колко пари взимат в реалност а не да лъжат по вестниците.....  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

imter

До колкото знам е около 10 пъти  по малко,ти си направи сметка колко е ;D ;D ;D ;D,не знам на кой ги разправя тези измислици :).Може и сам да си вярва ;D.

imter


ivailo079

Взимат 400лв.до Мароко а до 3500 как стават незнам.Наскоро един комшия изгоря с около 2000лв от там

BoBy_BoY

Цитат на: Trucker_Boy - Вторник, 01 Март, 2011, 20:34:41
Колеги погледнете какво открих преди малко и още не мога да повярвам :   :o :o :o

Г-н Филипов, кога започнахте да се занимавате с международен транспорт?
- През 2000 г. купих първия си камион. Тогава произвеждахме снаксове с играчки за Косово и Албания, но нямаше пътуващи наши превозвачи за там. След това купих втори камион, защото един не ми стигаше. После изкарахме лиценз за международен превоз и започнахме да се учим от АБВ. Разбрах, че на пазара има ниша за големи камиони. И първите 30 бяха от този тип. През 2004 г. е първата ми сделка с "Балкан стар". Договорихме специална цена с 15% отстъпка за членове на сдружението на международните превозвачи, които искат да купят мерцедес. Заявих 40 камиона, но в един момент се оказа, че и те не ми стигат, а много колеги се оказа, че не могат да купят заявените от тях и фирмата ми се оказа със 133 камиона. 
- Как ви се отрази кризата?
- През 2009 г. кризата започна сериозно да се усеща в цяла Европа, но ние работим с пазари от трети страни - основно с Турция, за която изпълняваме поръчки към Европа или към Африка. Едни от първите превозвачи сме за Мароко и за Тунис. Чувам, че и за Либия има доста голям интерес. В тези страни кризата се усети много леко. Заради кризата в Европа ние пораснахме, тъй като купихме нови 150 автомобила за периода от средата на 2009 до септември 2010 година. Аз купих камиони втора употреба на доста привлекателна цена, тъй като много колеги от Европа фалираха. Особено изгоден бе пазарът в Германия.
- Тръгнаха ли вече новите камиони и с какъв автопарк и служители разполагате?
- В момента имам 400 превозни средства, като 20 от новите съм вече взел. До 5-6 месеца ще купя и останалите. Ще продам около 20-30 от по-старите и така ще имам тази година около 460 камиона. Всичките са Мерцедес и Рено. Персоналът ми е от 730 души, като от тях 650 шофьори. Един шофьор в "ПИМК" получава месечно между 2000 и 3500 лева. Проблемът е, че ми липсват кадри. Шофьорите поостаряха. Всяка седмица назначавам нови хора, на които им плащам цялото обучение, а то е не по-малко от четири месеца. Най-трудно им е да се справят с документацията, а една грешка при нея понякога струва 13 000 евро глоба за фирмата. За европейския пазар не сме от най-големите фирми, но сме си намерили мястото. За България сме огромна фирма. Докато има шофьори - ще растем.

Статията не е цялата ако някой иска да я чете ето линк - http://paper.standartnews.com/bg/article.php?article=346628



Хайде да си го класираме за работодател, превозвач, предприемач-бизнесмен на десетилетието!!!!!!!!!!

р...

#19
Цитат на: Trucker_Boy - Вторник, 01 Март, 2011, 20:49:39
Цитат на: imter - Вторник, 01 Март, 2011, 20:45:16
А каква ли е всъщност истината и как от 1 камион стават 400 за има-няма 10 години.Ако някой може да ми го обясни ще съм му много благодарен :).И кой я взима тази заплата :o :o :o в тази фирма........

Баце виж човека го казва , почнах със снаксове за Албания после си взел камион , после още един и още един и още един и накрая 460.А за заплатата да не говорим това е поредната подигравка ако някой шофер там зима 3 500лв не знам просто жалко че няма някой колега дето работи там да видим колко пари взимат в реалност а не да лъжат по вестниците.....  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Тракер и да има няма да кажат,защото мишките от офиса и тука се навряха(за един съм на 95% сигурна)
но да речем че не взимат и 1/4 устройва ли те като инфо...и защо ли все не му стигат кадли .Като искам да подчертая,ако трябва и с червено противно на други ми писания смея да твърдя ,че г-н Илиан Филипов може би не знае 70% какво става въ фирмата му,може и да подписва такива отчети,но какво влизат в картите на хората-това да отговорят канц.мишки.Колкото и да се променя човек,надали чак толкова към лошо,а той като момче и тийнейджър беше душата на компанията.Наивен е със сигурност ,че вярва на тези под него...Г-н Филипов  отвори си очите и ушите...
Винаги има изход

р...

Да добавя,че неискам да се почва със ЛС от незнайни потребители,
Винаги има изход

vero

 ??? :o :o иии ша отидеш ами отиди и си плати  :( >:( ;D ;D ;D

admin

Цитат на: Trucker_Boy - Вторник, 01 Март, 2011, 20:34:41
Колеги погледнете какво открих преди малко и още не мога да повярвам :   :o :o :o

Г-н Филипов, кога започнахте да се занимавате с международен транспорт?
- През 2000 г. купих първия си камион. Тогава произвеждахме снаксове с играчки за Косово и Албания, но нямаше пътуващи наши превозвачи за там. След това купих втори камион, защото един не ми стигаше. После изкарахме лиценз за международен превоз и започнахме да се учим от АБВ. Разбрах, че на пазара има ниша за големи камиони. И първите 30 бяха от този тип. През 2004 г. е първата ми сделка с "Балкан стар". Договорихме специална цена с 15% отстъпка за членове на сдружението на международните превозвачи, които искат да купят мерцедес. Заявих 40 камиона, но в един момент се оказа, че и те не ми стигат, а много колеги се оказа, че не могат да купят заявените от тях и фирмата ми се оказа със 133 камиона. 
- Как ви се отрази кризата?
- През 2009 г. кризата започна сериозно да се усеща в цяла Европа, но ние работим с пазари от трети страни - основно с Турция, за която изпълняваме поръчки към Европа или към Африка. Едни от първите превозвачи сме за Мароко и за Тунис. Чувам, че и за Либия има доста голям интерес. В тези страни кризата се усети много леко. Заради кризата в Европа ние пораснахме, тъй като купихме нови 150 автомобила за периода от средата на 2009 до септември 2010 година. Аз купих камиони втора употреба на доста привлекателна цена, тъй като много колеги от Европа фалираха. Особено изгоден бе пазарът в Германия.
- Тръгнаха ли вече новите камиони и с какъв автопарк и служители разполагате?
- В момента имам 400 превозни средства, като 20 от новите съм вече взел. До 5-6 месеца ще купя и останалите. Ще продам около 20-30 от по-старите и така ще имам тази година около 460 камиона. Всичките са Мерцедес и Рено. Персоналът ми е от 730 души, като от тях 650 шофьори. Един шофьор в "ПИМК" получава месечно между 2000 и 3500 лева. Проблемът е, че ми липсват кадри. Шофьорите поостаряха. Всяка седмица назначавам нови хора, на които им плащам цялото обучение, а то е не по-малко от четири месеца. Най-трудно им е да се справят с документацията, а една грешка при нея понякога струва 13 000 евро глоба за фирмата. За европейския пазар не сме от най-големите фирми, но сме си намерили мястото. За България сме огромна фирма. Докато има шофьори - ще растем.

Статията не е цялата ако някой иска да я чете ето линк - http://paper.standartnews.com/bg/article.php?article=346628




Отдавна не бях чел такива смешки. Снаксове с играчки, казва човека. Изобщо не обичам Турция и турците, но кога Турция стана "трета страна"? Много колеги от Европа били фалирали и този им изкупил камионите. Да не им дойде на ум само скоро, че са фалирали заради подбиването на цените от такива "превозвачи". Че тогава ще трябва да се изнасят от пазара в Западна Европа.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Niko60

Колега,Турция се явява трета страна,защото,когато пьтуваш с TIR карнет а камиона е БГ,товара е от Испания,и.. разтоварваш в Турция.Затова казва,че пьтуват за трети страни.Ти можеби,не си работил с карнети,затова не знаеш какво е определението за "трета страна".Човек се учи цял живот.Не е срамно да не знаеш,срамно е да не питаш,нали
Нико60

admin

Работил съм с TIR-карнет и имам представа. Но по твоето определение например и Япония се явява трета страна и ми звучи смешно.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Niko60

#25
Щом ти е смешно, значи отиваме към заяждане. Ако наистина си работил, няма как да не знаеш, че и Япония ще бъде 3-та страна, при положение, че камиона е от България, товариш примерно от да кажем Сърбия и разтоварваш в Япония. Познанията ти за международния транспорт, колега явно все още са на ниво училище, затова пак ти казвам, че не е срамно да питаш, преди да ти става смешно.

Основание за редакция: Оправи правописа малко и наблегни на съкращенията!
Нико60

ivanstch

#26
Един колега, който работи там, ми каза че с мъка стигал до 1800 лв. Като първите 3 месеца му удържали по около 300 лв. за обучение и ги давали на неговия сменник за това.

Основание за редакция: Оправи правописа малко!

admin

Цитат на: Niko60 - Събота, 26 Март, 2011, 13:30:37
Щом ти е смешно, значи отиваме към заяждане. Ако наистина си работил, няма как да не знаеш, че и Япония ще бъде 3-та страна, при положение, че камиона е от България, товариш примерно от да кажем Сърбия и разтоварваш в Япония. Познанията ти за международния транспорт, колега явно все още са на ниво училище, затова пак ти казвам, че не е срамно да питаш, преди да ти става смешно.

Основание за редакция: Оправи правописа малко и наблегни на съкращенията!

Нещо не ти е ден днес да ми разясниш нещата за международния транспорт. Нищо лично, но не ми давай съвети по въпроси, по които не съм ти искал мнение или помощ!
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

Niko60

Не бих искал да влизам в полемика,но не би трябвало да се изказваш по вьпроси,по които си крайно некомпетентен!
Нико60

admin

Цитат на: Niko60 - Събота, 26 Март, 2011, 17:49:29
Не бих искал да влизам в полемика,но не би трябвало да се изказваш по вьпроси,по които си крайно некомпетентен!

Колега, в правописа на българския език има правило за поставяне на интервал след използване на запетая. Освен това думата "въпроси" се изписва с буквата "Ъ", а не с "Ь". Няма да коментирам останалите ти пропуски в правописа, които редактирах с оглед по-лесното им разчитане от останалите потребители. А в други форуми за подобно поведение би получил бан. Аз ще се въздържа за момента от подобна санкция, и същевременно ще те помоля да спазваш приличен тон в общуването във форума.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

admin

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!