• Welcome to Форум на българските шофьори.
 

АЙ ПИ ТРАНС-ПИМК

Започната от р..., Събота, 01 Януари, 2011, 21:49:11

« назад - напред »

0 Потребители и 1 гост преглеждат тази тема.

Niko60

Яааа...ти не търпиш критика. Явно не си ми колега, а начален учител по правопис.Администрирай си сайта и не вземай отношение по вьпроси които не са от твоята компетентност.А колкото до "бан", това наистина ще покаже,колко ти е било смешно за "третата страна".Ами чао,прекратявам тази безмислица.
Нико60

Niko60

Нико60

р...

 :) Оспамихте хубавичката тема :o ама онзи твой познат 1800лв. за три месеца ли взима и европейска или турска релация (към Nico60)
Винаги има изход

р...

Винаги има изход

admin

Цитат на: Niko60 - Събота, 26 Март, 2011, 18:40:52Яааа...ти не търпиш критика. Явно не си ми колега, а начален учител по правопис.Администрирай си сайта и не вземай отношение по вьпроси които не са от твоята компетентност.А колкото до "бан", това наистина ще покаже,колко ти е било смешно за "третата страна".Ами чао,прекратявам тази безмислица.

За пореден път ще те помоля публично да не ми даваш съвети по въпроси, по които не съм ти искал съвет или помощ. Бих могъл да го направя и в лично съобщение, но считам, че и останалите трябва да разберат позицията ми.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

motokaristt

#33
Здравейте колеги, за фирма ПИМК, се пишат много неща. Истината е малко по различна. Бедата на г-н Филипов, е, че не е наясно какво става в неговата фирма. Назначил си е сума началници, които нищо не правят но взимат големи заплати и не ги интересува за шофьора. Ако имаш проблем и се обърнеш към него вдига рамене и казва, не знам. От такъв човек какво да очакваш. Когато трябва да тръгнеш за курс ще ти извадят душата, но когато питаш за заплата все не знаят. Така не се работи.

admin

За съжаление повечето "превозвачи" са едни и същи. Споделям напълно мнението ти, че ги интересуват единствено техните неща. Да им се движи камиона и да им носи приходи. А шофьора и неговите проблеми винаги остават на заден план.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

actros

#35
Здравейте, искам да ви осветля по подробно за фирма ПИМК, та започнах във фирмата, с уговорката, че първите 3 курса ще взимам 1-ви курс 500лв., 2-ри курс 550 и 3-ти курс 600лв. Като на всеки курс, ти се удържат по 10 процента. Или от 500 лв., като ти ги удържат  остават 450 лв.Още 60 лв., за осигуровки, остават 390. Като си вземеш нещо за ядене, като си налееш бензина в колата да отидеш до там, като си купиш цигари стават около 250 лв. Или ти остават чисто 140 лв. Ако не си връзкар пращат те примерно до Алхесирас, курса до там е 1600лв. За двойка  падат ви се по 800 лв., държат те там междо 5-6 до 10-12 дена, за товар. От там те пратят до Унгария, там стоиш 3-4 дена и целия курс станал около 20-22 дена, месеца минал с един курс. Удържат ти 10 процента това са 80 лв. Удържат ти осигуровки 60лв. И ти остават 660 лв., като си сметнеш разходите около 250 лв. ти, остават 410 лв., за един цял месец. Ако си връзкар те държат там не повече от 2-3 дни и ти дават директен курс до България.  И целия курс го правиш за не повече от 10-12 дена, ако си старши вземаш 1100 лв.,  а другия взема 500лв. Като сте на равни начала и ти, удържат за нафта, тъй като всеки камион гори за себе си. Колкото иска може и нищо да не вземеш накрая,  затова си направете сметката дали си струва да работите  за 400 лв. цял месец. Иначе парите ги превеждат след всеки отчет след 15-20 дена. Дано съм бил полезен.

geo.dim

               Trucker_Boy, много интересна статийка и 'факти' за ПИМК и...как от тъп шофйор се става 'умен' бизнесмен....

-...през 90-та имах си собствен трак  с лиценз. И за "нещастие" посетих и Албания. И не само аз , а и колеги... И то много!!!
     На Границите не успяваха да обработят ТИР-карнетите. Чакахме на опашка с денонощия. А, Най-лошото бе, че курса бе еднопосочен пълен,-на връщане празен, а навлото бе символично.

При случай , че изнесеното от г-н Филипов е вярно- то тогава аз съм ПИМК. Или.. колегите , с който чакахме с денонощия... (без да се въртят колелата!)

- ...а за снакса с играчки-
поредната измислена " вълшебна приказка".
    Нещо като Рокфелер- колко бил умен и как забогатял от лъскане на ябълки. Сетил се да ги лъска.. а не ща да анализирам, колко други са ги продавали по онова време ОБЕЛЕНИ... и вероятно с подобаващи екстри... ???


admin

Той наистина е лъскал ябълки и ги е продавал. Но по някое време умрял чичо му и му оставил наследство няколко милиона. :)
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

motokaristt

#38
колеги ако някой чака преводи от ПИМК има да чака отчетите са при батко ви СТОЯН нафтаджията човека нямал време да се оправя с тях имал много работа

колега вьв фирма ПИМК всички които са под г-н Филипов тоест АДМИНИСТРАЦИЯ крадат и льжат като за световно Господин Филипов сигурно ще си окачи вьжето ако разбере как го мамят тези на които разчита

Господин Филипов да си отвори очите и да прогледне а не да се чуди защо му бягат шофьорите дето знаят турски не че тези дето не го знаят не се оправят

не се ли сеща гн Филипов че шофьорите са тези които го хранят него и неговите така наречени началници а те са свикнали все да прехвьрлят вината на шофьорите те за нищо не са виновни и винаги излизат сухи от водата това не е фирма това е пьлен БАРДАК

Причина за редакция: Четири поредни публикации!

BoBy_BoY

#39
Цитат на: Niko60 - Събота, 26 Март, 2011, 10:40:49
Колега,Турция се явява трета страна,защото,когато пьтуваш с TIR карнет а камиона е БГ,товара е от Испания,и.. разтоварваш в Турция.Затова казва,че пьтуват за трети страни.Ти можеби,не си работил с карнети,затова не знаеш какво е определението за "трета страна".Човек се учи цял живот.Не е срамно да не знаеш,срамно е да не питаш,нали
Колега ли си-незнам, а и не знам до колко си учил и ти! Дали си шофьор или някое спедиторче с объркана фантазия. Сега  да мъцнем и аз с моята мъглява престава за транспорт нещичко:
Според мен, ,,трета страна" е онзи свят където икономиката и жизнения стандарт е на друго ниво. Сиреч това в Азия, Африка и други страни.
 Аз не съм чувал и ТИР карнет за трета страна. Виж, ако става въпрос за разрешително, да! За това се издава СЕМТ или се взема разрешително за трета страна на разтоварване ;), мислим!
   Хайде със здраве!

admin

Боби, и на мен тогава ми мина през ума за TIR-карнетите и СЕМТ-овете, ама предпочетох да не споря с колегата. Няма смисъл просто.
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!

imter

Колеги според вас някой нормален и разумен човек живеещ в тази държава,вярва ли на приказката за ПИМК.А може би  народа е свикнал и вярва на такива приказки,в последните дни пак ни разказват една такава,подобна приказка,но в по голям мащаб -"Кремиковци".Колко ли хора ще повярват в нея?

Trucker_Boy



Сделка за 100 камиона на стойност 14 млн. лева бе сключена на ,,Автосалон Пловдив", който се проведе в рамките на 66-ия Международен технически панаир. Българската фирма ,,Пимк" купи тежкотоварните возила ,,Actros-1844" от представителя на ,,Мерцедес" у нас - ,,Балкан стар".
,,В момента обемите на вноса и износа са много големи, икономиката се съживи, затова решихме да инвестираме в нова техника", посочи Илиян Филипов, съсобственик на ,,Пимк", която е една от най-големите транспортни компании в България. Новите 100 камиона ще извършват курсове из цяла Европа и Близкия Изток.
Да ви върви по вода, пожела Георги Гергов, пълномощник на председателя на Управителния съвет на Международен панаир Пловдив, минути след като Илиян Филипов получи ключовете на 100-те камиона и два джипа ,,GL-Class".
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

!na

Тази сделка беше обявена официално в края на август миналата година.
След това по време на панаира, повторно....та скоро ще честваме годишнина :)
My truck runs on diesel, I run on 100% passion

Trucker_Boy

Цитат на: Ina - Неделя, 26 Юни, 2011, 16:54:35
Тази сделка беше обявена официално в края на август миналата година.
След това по време на панаира, повторно....та скоро ще честваме годишнина :)


Информацията за сделката е наистина доста стара , но я качих защото е интересно как 100 камиона на стойност 14 млн. лева и два джипа се купуват за сметка на хората ,които работят там.От друга страна тази стъпка по време на криза е доста опасна ,защото не се знае дали ще има работа за всичките тези камиони и хората работещи там.  ;)
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори

Trucker_Boy

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори