Форум на българските шофьори
Сряда, 04 Октомври, 2023, 16:48:15
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Дискусии и проблеми
>
Законодателство
>
Време за управление при "двойка?
Страници:
1
[
2
]
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Време за управление при "двойка? (Прочетена 29903 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
admin
Администратор
Потребител герой
Рейтинг: +2115/-785
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 7172
Теми: 537
Активност
0%
Re:Време за управление при "двойка?
«
Отговор #15
-:
Събота, 19 Март, 2011, 13:10:01 »
Отговор
Сигурен съм, че повечето автобуси от България до останалите европейски страни се движат по този начин. Спират само за смяна на шофьорите. Докато единия кара, втория е до него, а третия спи. Колко спи в онзи килер обаче нямам идея.
Активен
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Форум на българските шофьори
Re:Време за управление при "двойка?
«
Отговор #15 -:
Събота, 19 Март, 2011, 13:10:01 »
Активен
imter
Потребител герой
Рейтинг: +306/-15
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 985
Теми: 35
Активност
0%
Re:Време за управление при "двойка?
«
Отговор #16
-:
Събота, 19 Март, 2011, 18:14:06 »
Отговор
До колкото знам при екипаж от 3-ма шофьори се прави пауза от 4 часа,но до колко се спазва е друг въпрос
.
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Време за управление при "двойка?
«
Отговор #16 -:
Събота, 19 Март, 2011, 18:14:06 »
Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
Re:Време за управление при "двойка?
«
Отговор #17
-:
Събота, 19 Март, 2011, 22:58:47 »
Отговор
Автобусите на БГ маат из Европата с 2 шофьори и картата на стюарда
Активен
BoBy_BoY
Потребител герой
Рейтинг: +140/-55
Неактивен
Пол:
Netherlands
Публикации: 825
Теми: 45
Активност
0%
Re:Време за управление при "двойка?
«
Отговор #18
-:
Събота, 19 Март, 2011, 23:24:38 »
Отговор
Нема начин да не мъцна тука:
Сега, за сефте видях Европа у една от водещите фирми на БГ в пътническия транспорт за чужбина. Бяхме от начало трима(само за Германия споделям), но на няколко пъти се получаваха едни много спесифични фала, сиреч- водача на превозното средство след извършване на пълния си работен цикъл се отлъчва на почивка извън това место към подходящо-квартира или хотел! Кво следва-имаш едино каране от две смени и напускаш автобуса и бегаш да нанкаш!
За Испания задължително се сменяше екипажа в Падова кога се минава през Италия!
Активен
op
Начинаещ
Рейтинг: +1/-0
Неактивен
Публикации: 3
Теми: 0
Активност
0%
Re:Време за управление при "двойка?
«
Отговор #19
-:
Петък, 15 Април, 2011, 22:02:51 »
Отговор
Колеги, къде в Германия се заплащат пътни такси при извършване на превоз с автобус?Благодаря.
Активен
admin
Администратор
Потребител герой
Рейтинг: +2115/-785
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 7172
Теми: 537
Активност
0%
Re:Време за управление при "двойка?
«
Отговор #20
-:
Петък, 15 Април, 2011, 22:05:54 »
Отговор
Цитат на: op в Петък, 15 Април, 2011, 22:02:51
Колеги, къде в Германия се заплащат пътни такси при извършване на превоз с автобус?Благодаря.
В Германия пътни такси се заплащат само за камиони с общо тегло над 12 тона.
Ето цитат от страницата на
Toll Collect
.
Разположението й в средата на Европа прави от Германия кръстовище на международния тежкотоварен транспорт. Непрекъснато нарастващият обем на транспортираните стоки води до значително натоварване на германските автомагистрали и налага високи капиталовложения за поддръжка и доизграждане. Федералното правителство взе решение да преразпредели нарастващите разходи по нов начин върху всички национални и международни потребители чрез въвеждане на пътна такса за товарни автомобили от 12 тона нагоре в зависимост от изминатата отсечка.
Активен
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
Рейтинг: +2008/-323
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2035
Теми: 126
Активност
4.8%
Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно
Re:Време за управление при "двойка?
«
Отговор #21
-:
Вторник, 10 Май, 2011, 14:27:10 »
Отговор
Цитат на: op в Петък, 18 Март, 2011, 23:48:18
...а при положение че автобуса е постоянно в движение ще се признае ли за почивка времето на останалите двама които не управляват през това време?
Признава се за почивка, ако е снабдено с място за почивка. И превозното средство е в покой.
Активен
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
godji
Потребител герой
Рейтинг: +132/-23
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 652
Теми: 10
Активност
0%
трактор автоматик
Re:Време за управление при "двойка?
«
Отговор #22
-:
Събота, 21 Май, 2011, 20:21:33 »
Отговор
"превозното средство е в покой" трябваше да го напишеш в червено
Активен
БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !
комбайнер
Гост
Re:Време за управление при "двойка?
«
Отговор #23
-:
Четвъртък, 21 Юли, 2011, 22:23:15 »
Отговор
При екипно управление, втория водач "разположението" все на седалката ли трябва да го прави? Не може ли така, малко по-отзад хем да е на разположение, хем и да си изправя кокилите?
Активен
admin
Администратор
Потребител герой
Рейтинг: +2115/-785
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 7172
Теми: 537
Активност
0%
Re:Време за управление при "двойка?
«
Отговор #24
-:
Четвъртък, 21 Юли, 2011, 22:33:10 »
Отговор
Цитат на: комбайнер в Четвъртък, 21 Юли, 2011, 22:23:15
При екипно управление, втория водач "разположението" все на седалката ли трябва да го прави? Не може ли така, малко по-отзад хем да е на разположение, хем и да си изправя кокилите?
А чичо Ханс от Мюнхен ако те види с бинокъла че си малко по-отзад, знаеш ли как ще ти се зарадва? Направо ще ти се изкривят кокилите. Да не ти разправям пък какво ще стане с теб, ако колегата ти се наложи да използва спирачната система в екстремна ситуация. Възможно е да изпаднеш направо през челното стъкло. Този филм със спането по време на движение се опита да ми прожектира бившия ми работодател, но не можа да се получи.
Активен
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
abator
Потребител герой
Рейтинг: +466/-8
Неактивен
Публикации: 811
Теми: 51
Активност
0%
Re:Време за управление при "двойка?
«
Отговор #25
-:
Четвъртък, 21 Юли, 2011, 23:40:36 »
Отговор
До колкото знам няма текст, който да забранява на втория водач да се намира на леглото. За сметка на това има текст за не използване на обезопасителни колани.
Активен
комбайнер
Гост
Re:Време за управление при "двойка?
«
Отговор #26
-:
Петък, 22 Юли, 2011, 08:32:38 »
Отговор
Май има някакво огромно недомислие. Нямам против да съм забит за разположение върху дясната седалка, стига тя да е на въздух. При кои марки камиони това го има? Иначе друсането "преди..." и "след...", за масаж ли да го броим?
Активен
admin
Администратор
Потребител герой
Рейтинг: +2115/-785
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 7172
Теми: 537
Активност
0%
Re:Време за управление при "двойка?
«
Отговор #27
-:
Петък, 22 Юли, 2011, 08:53:02 »
Отговор
В нормалните държави, когато някой си купува нов камион, избира модел съобразно своите нужди. И съответно може да избере и двете седалки да са на въздух. В България това е последна грижа на собственика на камиона. Обикновено се набляга на ниската цена, за да излязат сметките.
Активен
Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
Рейтинг: +2008/-323
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2035
Теми: 126
Активност
4.8%
Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно
Re:Време за управление при "двойка?
«
Отговор #28
-:
Понеделник, 27 Юни, 2022, 00:41:32 »
Отговор
При екипно управление нещата са: максимално непрекъснато управление 4,5 часа, дневно 9 (10 два пъти седмично), периодът е 30 часа - 21 за работа и 9 почивка, седмицата отново е с продължителност 144 часа. Периодът на разположение, обичайно когато картата е във второто гнездо се признава за почивка по време на работа. След разположение от 45 или 15 и 30 минути може да поеме управлението за до 4,5 часа. Не се изискват никакви почивки, при смяната. Но не са и забранени. Преди години в една държава която по принцип "мисли" за източноевропейските шофьори глобяваха и не признаваха разположението. Но тя е една загрижена както тези дни за Северна Македония. С "хубави" чувства ги правят нещата. Но в тази част с "грижата" при двама водачи, отпадна вероятно от много съдебни дела!
Цитат на: op в Петък, 18 Март, 2011, 19:07:49
Колеги,интересувам се спазвайки всички закони как да извърша превоз с автобус от Б-я до Германия без да престоява автобуса по пътя.Благодаря!
От много години се кара по правилата. Екипажът си изкарва времето на управлението и слиза да почива в квартира, качва друг екипаж и продължава. Днес почивка единствено може да се признае при МПС в покой, квартира или ферибот/влак и в случай че има възможност за почивка. Седмичната, същото без ферибот/влак.
Цитат на: op в Петък, 18 Март, 2011, 23:48:18
...а при положение че автобуса е постоянно в движение ще се признае ли за почивка времето на останалите двама които не управляват през това време?
Поне по този регламент 561/2006 не се признава и това е от 16 години. Екипаж, на практика във всички случаи са двама.
Цитат на: imter в Събота, 19 Март, 2011, 18:14:06
До колкото знам при екипаж от 3-ма шофьори се прави пауза от 4 часа,но до колко се спазва е друг въпрос
.
И да е било е било отдавна, 16 години не е така. Споменава се само екипаж - дали са двама, трима, четирима няма разлика 21 часа общо управление, ако се вместят в тези 21 часа работен ден, иначе по-малко. При двама може да се кара два пъти по 10 часа всеки водач, в седмицата 00.00 часа в понеделник до 24.00 часа в неделя време по Гринуич. При трима ще карат по средно 7 часа. Между 20 часа при двама в половината случаи и 18 в останалото време от седмицата. Което е на практика същото, а разход пари за шофьори е точно 50% повече.
«
Последна редакция: Понеделник, 27 Юни, 2022, 01:53:05 от МИНКО ИЛЧЕВ
»
Активен
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Етикети:
Страници:
1
[
2
]
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...