Време за управление при "двойка?
Форум на българските шофьори
Вторник, 27 Септември, 2022, 05:48:42 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Време за управление при "двойка?  (Прочетена 28227 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1772/-784
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7137
Теми: 532



Активност
0.2%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #15 -: Събота, 19 Март, 2011, 13:10:01 »
ОтговорОтговор

Сигурен съм, че повечето автобуси от България до останалите европейски страни се движат по този начин. Спират само за смяна на шофьорите. Докато единия кара, втория е до него, а третия спи. Колко спи в онзи килер обаче нямам идея.  Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Събота, 19 Март, 2011, 13:10:01 »

 Активен
imter
Потребител герой
*****

Рейтинг: +183/-15
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 975
Теми: 35



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #16 -: Събота, 19 Март, 2011, 18:14:06 »
ОтговорОтговор

До колкото знам при екипаж от 3-ма шофьори се прави пауза от 4 часа,но до колко се спазва е друг въпрос Усмивчица.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Събота, 19 Март, 2011, 18:14:06 »

 Активен
НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ
Гост
« Отговор #17 -: Събота, 19 Март, 2011, 22:58:47 »
ОтговорОтговор

Автобусите на БГ маат из Европата с 2 шофьори и картата на стюарда  Намигване Намигване 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
BoBy_BoY
Потребител герой
*****

Рейтинг: +140/-46
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Netherlands Netherlands

Публикации: 825
Теми: 45



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #18 -: Събота, 19 Март, 2011, 23:24:38 »
ОтговорОтговор

   Нема начин да не мъцна тука:
Сега, за сефте видях Европа у една от водещите фирми на БГ в пътническия транспорт за чужбина. Бяхме от начало трима(само за Германия споделям), но на няколко пъти се получаваха едни много спесифични фала, сиреч- водача на превозното средство след извършване на пълния си работен цикъл се отлъчва на почивка извън това место към подходящо-квартира или хотел! Кво следва-имаш едино каране от две смени и напускаш автобуса и бегаш да нанкаш!
 За Испания задължително се сменяше екипажа в Падова кога се минава през Италия!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
op
Начинаещ
*

Рейтинг: +1/-0
Неактивен Неактивен

Публикации: 3
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #19 -: Петък, 15 Април, 2011, 22:02:51 »
ОтговорОтговор

Колеги, къде в Германия се заплащат пътни такси при извършване на превоз с автобус?Благодаря.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1772/-784
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7137
Теми: 532



Активност
0.2%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #20 -: Петък, 15 Април, 2011, 22:05:54 »
ОтговорОтговор

Колеги, къде в Германия се заплащат пътни такси при извършване на превоз с автобус?Благодаря.

В Германия пътни такси се заплащат само за камиони с общо тегло над 12 тона.

Ето цитат от страницата на Toll Collect.

Разположението й в средата на Европа прави от Германия кръстовище на международния тежкотоварен транспорт. Непрекъснато нарастващият обем на транспортираните стоки води до значително натоварване на германските автомагистрали и налага високи капиталовложения за поддръжка и доизграждане. Федералното правителство взе решение да преразпредели нарастващите разходи по нов начин върху всички национални и международни потребители чрез въвеждане на пътна такса за товарни автомобили от 12 тона нагоре в зависимост от изминатата отсечка.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1725/-320
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1791
Теми: 100



Активност
1%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #21 -: Вторник, 10 Май, 2011, 14:27:10 »
ОтговорОтговор

...а при положение че автобуса е постоянно в движение ще се признае ли за почивка времето на останалите двама които не управляват през това време?
  Признава се за почивка, ако е снабдено с място за почивка. И превозното средство е в покой.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
godji
Потребител герой
*****

Рейтинг: +132/-23
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 652
Теми: 10



Активност
0%

трактор автоматик


Ел. поща
« Отговор #22 -: Събота, 21 Май, 2011, 20:21:33 »
ОтговорОтговор

"превозното средство е в покой"  трябваше да го напишеш в червено  Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

БЪДИ РАЗУМЕН !КАРАЙ ВНИМАТЕЛНО !Не карайте и не поствайте когато сте пили - после може да съжалявате !
комбайнер
Гост
« Отговор #23 -: Четвъртък, 21 Юли, 2011, 22:23:15 »
ОтговорОтговор

При екипно управление, втория водач "разположението" все на седалката ли трябва да го прави? Не може ли така, малко по-отзад хем да е на разположение, хем и да си изправя кокилите? Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1772/-784
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7137
Теми: 532



Активност
0.2%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #24 -: Четвъртък, 21 Юли, 2011, 22:33:10 »
ОтговорОтговор

При екипно управление, втория водач "разположението" все на седалката ли трябва да го прави? Не може ли така, малко по-отзад хем да е на разположение, хем и да си изправя кокилите? Намигване

А чичо Ханс от Мюнхен ако те види с бинокъла че си малко по-отзад, знаеш ли как ще ти се зарадва? Направо ще ти се изкривят кокилите. Да не ти разправям пък какво ще стане с теб, ако колегата ти се наложи да използва спирачната система в екстремна ситуация. Възможно е да изпаднеш направо през челното стъкло. Този филм със спането по време на движение се опита да ми прожектира бившия ми работодател, но не можа да се получи.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
abator
Потребител герой
*****

Рейтинг: +319/-8
Неактивен Неактивен

Публикации: 811
Теми: 51



Активност
0%


WWW
« Отговор #25 -: Четвъртък, 21 Юли, 2011, 23:40:36 »
ОтговорОтговор

До колкото знам няма текст, който да забранява на втория водач да се намира на леглото. За сметка на това има текст за не използване на обезопасителни колани.   Тъжен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
комбайнер
Гост
« Отговор #26 -: Петък, 22 Юли, 2011, 08:32:38 »
ОтговорОтговор

Май има някакво огромно недомислие. Нямам против да съм забит за разположение върху дясната седалка, стига тя да е на въздух.  При кои марки камиони това го има? Иначе друсането "преди..." и "след...", за масаж ли да го броим? Шокиран

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1772/-784
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7137
Теми: 532



Активност
0.2%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #27 -: Петък, 22 Юли, 2011, 08:53:02 »
ОтговорОтговор

В нормалните държави, когато някой си купува нов камион, избира модел съобразно своите нужди. И съответно може да избере и двете седалки да са на въздух. В България това е последна грижа на собственика на камиона. Обикновено се набляга на ниската цена, за да излязат сметките.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1725/-320
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1791
Теми: 100



Активност
1%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #28 -: Понеделник, 27 Юни, 2022, 00:41:32 »
ОтговорОтговор

    При екипно управление нещата са: максимално непрекъснато управление 4,5 часа, дневно 9 (10 два пъти седмично), периодът е 30 часа - 21 за работа и 9 почивка, седмицата отново е с продължителност 144 часа. Периодът на разположение, обичайно когато картата е във второто гнездо се признава за почивка по време на работа. След разположение от 45 или 15 и 30 минути може да поеме управлението за до 4,5 часа. Не се изискват никакви почивки, при смяната. Но не са и забранени. Преди години в една държава която по принцип "мисли" за източноевропейските шофьори глобяваха и не признаваха разположението. Но тя е една загрижена както тези дни за Северна Македония. С "хубави" чувства ги правят нещата. Но в тази част с "грижата" при двама водачи, отпадна вероятно от много съдебни дела!



Колеги,интересувам се спазвайки всички закони как да извърша превоз с автобус от Б-я до Германия без да престоява автобуса по пътя.Благодаря!

     От много години се кара по правилата. Екипажът си изкарва времето на управлението и слиза да почива в квартира, качва друг екипаж и продължава. Днес почивка единствено може да се признае при МПС в покой, квартира или ферибот/влак и в случай че има възможност за почивка. Седмичната, същото без ферибот/влак.


...а при положение че автобуса е постоянно в движение ще се признае ли за почивка времето на останалите двама които не управляват през това време?

     Поне по този регламент 561/2006 не се признава и това е от 16 години. Екипаж, на практика във всички случаи са двама.


До колкото знам при екипаж от 3-ма шофьори се прави пауза от 4 часа,но до колко се спазва е друг въпрос Усмивчица.

    И да е било е било отдавна, 16 години не е така. Споменава се само екипаж - дали са двама, трима, четирима няма разлика 21 часа общо управление, ако се вместят в тези 21 часа работен ден, иначе по-малко. При двама може да се кара два пъти по 10 часа всеки водач, в седмицата 00.00 часа в понеделник до 24.00 часа в неделя време по Гринуич. При трима ще карат по средно 7 часа. Между 20 часа при двама в половината случаи и 18 в останалото време от седмицата. Което е на практика същото, а разход пари за шофьори е точно 50% повече.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Понеделник, 27 Юни, 2022, 01:53:05 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Етикети:
Страници: 1 [2]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!