Фирма "ФАНТИ-Г" измама, некоректност
Форум на българските шофьори
Четвъртък, 02 Май, 2024, 11:02:38 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Фирма "ФАНТИ-Г" измама, некоректност  (Прочетена 36590 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #60 -: Събота, 15 Юни, 2013, 12:17:17 »
ОтговорОтговор

     Четох наскоро, че може да се кара с отработено масло, особено ако се прецеди. Иначе знам за тези масла с по-малък вискозитет - трансформаторно и хидравлично. И леки коли добре вървят, а и те не са подложени на високи температури (част от тях да е "изгоряла").
     И все пак инициативата от кого е? Фирмата ли препоръчва така?

 Колега, наистина може, даже преди години старата ни семейна кола(и моя 1-ва  Смотан ) се караше с нафта+трансформаторно масло + понякога и малко керосин  Ухилен и така поне 250 000 км. без дертове(но беше с роторно ГНП), докато не я продадохме за после нямам данни. А сега от 5г. карам комън-рейл 1-во поколение ,но с пиезо активатори на дюзите и въобще не ми минава и през ум  за тази комбинация защото комънрейла въобще не са му по "вкуса" тази комбинация-при тази  горивна система нагалягането е 8-10 пъти(1350 до 2500 бара при последните комън рейли) по-голямо от роторните ГНП и има толкова много датчици по горивната система, които с в пряк контакт с горивото и могат да бъдат повредени от "мръсна" нафта(регулатор за дебит помпата за високо налягане, регулатор за налягане на помпата за високо налягане, датчик за свръх налягане на рампата(реийла), при някой доставчици на горивни с-теми и са даже 2 бр, датчик за темп. излишната нафта, който също е много важен.), а няма да споменавам цените на тези датчици доста са солени при леките автомобили(представям си какви са цените във Волво Truks, защото камионите на тази фирма май бяха Волво) , не сме споменали ремонта(ако въобще ремоната е рентабилен) на помпата за високо налягане, дюзи и а при леките коли не само ремонта на дюзата е скъп е самия "труд" по демонтажа и монтажа на дюзите(при повечето съвременни коли половината от двигателя е под челното стъкло и познайте как се вади спекла дюза под предното стъкло, понякога при ванове и бусове  само с демонтаж на главата, на "място" е невъзможно без да не повредиш алуминиявия капак на клапаните .Общо взето след краткия ми и скромен  опит при работа с леки коли с комънреил горивни с-теми според мен не е препоръчително и рентабилно(цена на спестена нафта/ремонт) да се слагат отработени масла, трансформаторни, хидравлични и всякакви други в нафтата особено в големи количества(50:50, а пък някой даже 30:70 нафта/ "масло" ).

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #60 -: Събота, 15 Юни, 2013, 12:17:17 »

 Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 3 4 [5] 6   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!